Ik vind vollere wenkbrauwen juist mooi! Leco's mate brengt het hier wel heeelll ver, maar ik vind die linker wenkbrauwen absoluut niet lelijk, juist stijlvol en natuurlijk.quote:
Is best een mooi meisje zonder die mislukte ingreep.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:00 schreef patatmetfriet het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 'r geprobeerd te helpen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:00 schreef patatmetfriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er al een stuk beter uit!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:00 schreef patatmetfriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet daar een vaste hand en een scherpe pen voor hebben. En een beetje visie op schoonheid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:58 schreef Marouska het volgende:
wat ik dus niet snap he: als je van die naar dunne wenkbrauwen hebt zoals die dames in de OP die het lieten fiksen (waarbij ik het volkomen snap dat ze het willen 'opvullen', zo'n blotebillengezicht is ook tien keer niks), waarom dan voor zo'n onnatuurlijke look gaan? Je kan het toch vast ook streepje-streepje tatoeëren alsof het piepkleine losse haartjes zijn, en in een wat normalere, op je eigen wenkbrauwen lijkende kleur? Wtf?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:31 schreef caroline88 het volgende:
Zie geregeld kaalgeplukte meisjes dus zal wel een modetrend zijn geweest.
Een collega van mij had ditzelfde probleem. Ooit voor mode of voor de grap haar wenkbrauwen kaalgeplukt. Ze wist alleen niet dat het bij haar nooit meer terug zou groeien
Dat is 'terugdringen van de bureaucratie'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:33 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Je moet daar een vaste hand en een scherpe pen voor hebben. En een beetje visie op schoonheid.
Vergeet niet dat dankzij de geweldige Europese eenwording, iedere onbenul nu een schoonheidssalon mag openen. Vroeger had je daar nog een vakdiploma voor nodig.
Da's behoorlijk kut, dan heb je jezelf dus eigenlijk voor de rest van je leven verminkt....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:31 schreef caroline88 het volgende:
Zie geregeld kaalgeplukte meisjes dus zal wel een modetrend zijn geweest.
Een collega van mij had ditzelfde probleem. Ooit voor mode of voor de grap haar wenkbrauwen kaalgeplukt. Ze wist alleen niet dat het bij haar nooit meer terug zou groeien
Ik ga even deel 1 nalezenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:36 schreef samsuus het volgende:
Thank god, ik ben niet erg genoeg om in de OP te komen!
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef Dagger87 het volgende:
Ik zag een keer in Amsterdam een mooie vrouw van achteren lopen. Haar lichaam zag er lekker strak uit, dus ik wou haar aanspreken en een compliment geven voor haar strakke buik oid. Dus ik sta klaar, tik haar van achteren aan om haar een compliment te geven. Ik zeg hey ik ..... ( Zij draait zich om ) Ik schrok me rot. Ze had dus van die lelijke getekende wenkbrauwen. Uit reflex zei ik met een verraste blik het volgende: Zijn dat je wenkbrauwen? WAAR ZIJN JE WENKBRAUWEN?! Ze liep boos weg.
Tja op die wenkbrauwen kon ik me gewoon niet voorbereiden. Moest er achteraf wel enorm om lachen.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef Frietkraam het volgende:
dit topic is nog erger dan het pittige kapsel topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |