tis wel t regen seizoen ja.. maar dan afgewisseld met poolse kouwe luchtquote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
*gaat maar es douchen*
Is het bij jullie ook zo tropisch trouwens? Bleh.
ja, ik had de nacht doorgehaald en was nog een beetje wappie.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je dat ook alweer vergeten, ja zo'n pannenkoek in amsterdam hakt er wel in
ik zal de volgende keer wel het zaagsel meebrengenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik had de nacht doorgehaald en was nog een beetje wappie.![]()
Nee, je zei dat je bottom was. Maar dat betekent niet dat je geen fister kan zijn.
Dus met andere woorden: jij speelt de grabbelton...
Fake sex? is dat dat iemand dan op je rug twee keer spuugt omdat ie niet meer kan klaarkomen?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef Xiance het volgende:
oral sex, anal sex, fake sex...
tis allemaal bagger!
je valt er veel te vlug bij in slaap, en ze vergeten altijd de dekens over je heen te leggen!
amper 10 graden en volop regen, en dat al 2 dagen op rijquote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
*gaat maar es douchen*
Is het bij jullie ook zo tropisch trouwens? Bleh.
Daar heb een shampoofles voor op het nachtkastje staanquote:Op maandag 3 mei 2010 19:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Fake sex? is dat dat iemand dan op je rug twee keer spuugt omdat ie niet meer kan klaarkomen?
daar misbruikte jij toch de chop sticks voor ?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik wissel soms af met mijn rechterhand.
edit: KUUUUUUUUUUUUTTTT
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef creno het volgende:
Deceit, kijk eens, wat lekker !
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb een shampoofles voor op het nachtkastje staan![]()
Dove. "Aaahhhh" *knijp* "oeeeh dat was lekker".
chops sticks?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar misbruikte jij toch de chop sticks voor ?
wat is dat? marsepein? eieren?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef creno het volgende:
Deceit, kijk eens, wat lekker !
[ afbeelding ]
Je zal wel de skillz hebben anders zouden ze je niet vragen, toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Ze vragen van het Friso-feest of ik interesse heb om in de organisatie te zitten. Uuuuuhm..... misschien ergens wel een leuke uitdaging. Alleen geen idee hoeveel tijd daar in gaat zitten
die vraag vond ik ook in de emailquote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Ze vragen van het Friso-feest of ik interesse heb om in de organisatie te zitten. Uuuuuhm..... misschien ergens wel een leuke uitdaging. Alleen geen idee hoeveel tijd daar in gaat zitten
Ja tenzij ze het aan jan en alleman doorgehyved hebben gewoonquote:Op maandag 3 mei 2010 20:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je zal wel de skillz hebben anders zouden ze je niet vragen, toch?
klinkt leuk!
Ah kijk, jan en alleman dusquote:Op maandag 3 mei 2010 20:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die vraag vond ik ook in de email
zou zo iets ook part time kunnen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |