LOLquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij hebben het over incest en jij wil naar Thailand
hijs toch geen flamingoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zodra Brad naar chocolade gaat smaken, stop ik met whey-shakes
Nee, ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar gaat Brad niet van naar chocolade smaken.
Okee... die moet je even uitleggen...quote:
als een Golden Girl zeker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ze eruit zouden zien ZONDER bukkake
Flamingo's smaken ook niet naar chocolade volgens mij.quote:
lol nee dat is mn bffquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wat leuk! Is dat die leuke buurjongen?
Gimmequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Hot linken werkt waarschijnlijk niet, maar hij is wel
Tis al verbeterd.quote:
o o als dat maar goed gaat. Hij is natuurlijk een ex geworden. Of had jij het uitgemaakt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:22 schreef Xiance het volgende:
[quote]Mike:
ja! en als ie terug is, gaan we weer daten!
Huhquote:
Nee, maar wel zoeter. Voor chocolade moet ie een andere uitgang hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar gaat Brad niet van naar chocolade smaken.
Smeert zij zaad op haar bek?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet je maar klagen bij mevrouw paay
Denk niet dat wonderer wil dat Brad de kleur van chocolade krijgtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
flamingp's worden toch roze omdat ze garnalen eten
quote:
erg smakelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Hot linken werkt waarschijnlijk niet, maar hij is wel
Nu snap ik waar de term Cream Paay vandaan komtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Smeert zij zaad op haar bek?Tuurlijk 'ongelukjes' gebeuren, maar om nou mijn hele gezicht onder te laten .......
slaapsequote:
hehe dat is hij nog steeds jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, die was toch hetero? Stuur em maar hier heen.
een van de 'beroemdste' scenes uit die reallife soap en jij kent het nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Smeert zij zaad op haar bek?Tuurlijk 'ongelukjes' gebeuren, maar om nou mijn hele gezicht onder te laten .......
LOL moest keihard lachen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu snap ik waar de term Cream Paay vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |