quote:
Ik denk dat je dan zelfs nog wel een soort Oprah momentje eruit zou kunnen halen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Incest? Da's wel enorme toeval dan, als je een kind adopteert, het dan seksueel misbruikt en dat het dan incest blijkt te zijn![]()
.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben ik ook een maand geweest. DOEN! Tis er echt goedkoop en mooie stranden etc.. Leuke tentjes Leuk ventje.
Ik had ook zoiets van, wat moet ik daar.. Maar ik ben over, ik ga volgend jaar weer!.
Jij deed wat met hun?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, ze doen mij niets. Alhoewel in de clubs ...
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik hoorde laatst ook de uitdrukking cocksaus....
Tuurlijk! Met uitgaan heb ik mijn ogen niet in mijn zak. Ik gaf aan dat ik niet op Aziaten val, maar dat er toch best leuke jongens tussen zitten.quote:
maar hoezo wil je naar Thailand? Is dat omdat je ex daar zit?quote:
In zaad zit eiwitten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat een eitje volgens mij voedingsstoffen bevat en een zaadcel niet...
Wat weet je dat goedquote:
Ah, dus de banaan-eiwitshake van wonderer...quote:
eh I am jaquote:Op maandag 3 mei 2010 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De film Milk. En? ben jij al aan de man?
Wij hebben het over incest en jij wil naar Thailandquote:
quote:
das volgens mij onzin. Al die vrouwen die bukkake doen zien er niet uit als een jonge blaadjes..quote:
Ja, zodra Brad naar chocolade gaat smaken, stop ik met whey-shakesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dus de banaan-eiwitshake van wonderer....
Ewquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dus de banaan-eiwitshake van wonderer....
o wat leuk! Is dat die leuke buurjongen?quote:
Kun je nagaan hoe ze eruit zouden zien ZONDER bukkakequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das volgens mij onzin. Al die vrouwen die bukkake doen zien er niet uit als een jonge blaadjes..
LOLquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zodra Brad naar chocolade gaat smaken, stop ik met whey-shakes
En er bestaat maar 1 bouwstof?quote:
whahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zodra Brad naar chocolade gaat smaken, stop ik met whey-shakes
ik heb geen familie in thailand hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij hebben het over incest en jij wil naar Thailand
dan moet je maar klagen bij mevrouw paayquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das volgens mij onzin. Al die vrouwen die bukkake doen zien er niet uit als een jonge blaadjes..
Daar gaat Brad niet van naar chocolade smakenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL
Moet je hem veel fruit laten eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |