Denk et nietquote:Op maandag 3 mei 2010 23:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze kunnen al van twee eitjes een nieuw embryo maken, he? Ben benieuwd of dat ook van twee zaadcellen kan...
Ook alleenstaande homo papa's?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg alleenstaande pappa's
Getuige al die scheidingen hebben de meeste hetero's dat nog niet door.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Je moet dan wel eerst iemand vinden met wie je het minimaal 18 jaar uit wilt houden, anders is het zo sneu.
Ja, hier heb ik alles in de 'buurt'. Maar jij woont toch best wel afgelegen, toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Exactly! Hoewel het nu inmiddels weer fietsweer is
Waarom niet? Je zult een kwart moeten weggooien (YY kan niet), maar verder? Met twee vrouwen krijg je altijd meisjes, da's ook niet erg wenselijk.quote:
Ze zouden ook kunnen proberen om een tweeling te maken maar dan zaadcellen van verschillende mannenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze kunnen al van twee eitjes een nieuw embryo maken, he? Ben benieuwd of dat ook van twee zaadcellen kan...
die lauwe mannenpap.quote:
graciasquote:
Ik kan nog net boodschappen doen of naar therapie, maar dan houdt het wel op, ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, hier heb ik alles in de 'buurt'. Maar jij woont toch best wel afgelegen, toch?
Ik denk niet dat adoptiebureau's enorm staan te springen om alleenstaande homo's kinderen mee te geven.quote:
Ze zullen er vast zijn. Ricky Martin comes to mind.quote:
Maar als je na de adoptie uit elkaar gaat dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat adoptiebureau's enorm staan te springen om alleenstaande homo's kinderen mee te geven.
ja maar toen was ie nog 'straight'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze zullen er vast zijn. Ricky Martin comes to mind.
Daar kan het adoptiebureau weinig mee/aan/tegen doen lijkt me.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar als je na de adoptie uit elkaar gaat dan?
Nee, dan is de kans op incest groot.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat adoptiebureau's enorm staan te springen om alleenstaande homo's kinderen mee te geven.
Incest? Da's wel enorme toeval dan, als je een kind adopteert, het dan seksueel misbruikt en dat het dan incest blijkt te zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dan is de kans op incest groot.
(ik las dat in een artikel) ik dacht: WTF
Please, zelfs Stevie Wonder ziet dat ie gay is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja maar toen was ie nog 'straight'
ik hoorde laatst ook de uitdrukking cocksaus....quote:
Ben ik ook een maand geweest. DOEN! Tis er echt goedkoop en mooie stranden etc.. Leuke tentjes.quote:
Omdat een eitje volgens mij voedingsstoffen bevat en een zaadcel niet...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom niet? Je zult een kwart moeten weggooien (YY kan niet), maar verder? Met twee vrouwen krijg je altijd meisjes, da's ook niet erg wenselijk.
Jij denkt ook maar aan 1 ding he..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben ik ook een maand geweest. DOEN! Tis er echt goedkoop en mooie stranden etc.. Leuke ventjes.
Ik had ook zoiets van, wat moet ik daar.. Maar ik ben over, ik ga volgend jaar weer!.
Ahhh. Ja, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat een eitje volgens mij voedingsstoffen bevat en een zaadcel niet...
Ik bedoelde ontucht. Stond in de Trouw.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Incest? Da's wel enorme toeval dan, als je een kind adopteert, het dan seksueel misbruikt en dat het dan incest blijkt te zijn![]()
.
Volgens mij staan ze er helemaal niet zo om te springen om homo stellen een kind mee te geven...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |