abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81054415
Coke is, mits met mate gebruikt, beter voor je functioneren dan dagelijks een joint roken. Maar aangezien wiet sociaal geaccepteerd wordt je er minder voor bestraft Ik vind gewoon dat de straffen niet in verhouding staan tot het vergrijp dat je pleegt en dus zou ik zo iemand met plezier helpen zijn straf te ontlopen. Helemaal bij die zogenaamde heilige boontjes van defensie.
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:56:54 #82
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_81067522
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:18 schreef DeTolk het volgende:
Gewoon de waarheid vertellen.

Je vriend is toch al niet al te snugger als ie aan de drugs gaat terwijl hij bij de Marine zit

Lijkt me ook geen geruststellend idee als je straks een drugsverslaafde marinier tegenover je hebt....
Onder welke steen heb jij gelegen. De gehele marine staat strak wanneer ze een haven aandoen in het Caraibisch gebied. Om van de daar gestationeerde marechaussees nog maar niet te spreken die dagelijks met een wite neus rondlopen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_81067575
Jezus, meen je dit serieus? Het feit dat je dit moet vragen is al genoeg reden om je op te pakken
Allejezus
pi_81080918
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:23 schreef wijsneus het volgende:
O jee - en nu staat het ook al op het grote Internetz! Niet handig he?
Idd
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_81143822
Kun je niet gewoon weigeren een verklaring af te leggen in plaats van te liegen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')