Het is gewoon grappig al die domme reacties te horen van mensen met een IQ van een vulpenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:06 schreef Surf_Bunny het volgende:
Barcelonaen genoeg dingen daar toe doen als het regent hoor. Nederlanders met hun klaagmentaliteit altijd, wees blij dat je weer wat kan nieuws kan beleven
Zoek je een lokale kroeg oid op.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig al die domme reacties te horen van mensen met een IQ van een vulpen
En ik heb niks beters te doen
En dan ook nog zeggen dat de mensen in de KLB een IQ van een vulpen hebben.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig al die domme reacties te horen van mensen met een IQ van een vulpen
En ik heb niks beters te doen
Ja mang zelfs barcelona moest het ontgeldenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Om nog maar te zwijgen over dat Ajax geen kampioen is geworden
Dat zeg ik toch?!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:18 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Zoek je een lokale kroeg oid op.
Wat doe je in je vakantie überhaupt op Fok!?![]()
Onderneem dan iets..quote:Op maandag 3 mei 2010 21:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?!
Ik zit op mn kamer en heb niks beters te doen...
Iets met IQ en vulpen
doe ie tochquote:
Gast, heb je aids in je ogen ofzo?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef vossertje_nl het volgende:
[..]
doe ie toch![]()
![]()
hij opent een klaagtopic op fok!, want er op uitgaan in 1 van de mooiste steden van europa is te veel werk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |