Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
Maar je gaat toch sowieso je baan niet op het spel zetten voor zo'n voetbalhuldiging?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Astrid, ik verdien meer dan het minimumloon, meer dan ik zou verdienen als ik nu nog bij de AH had gewerkt. En daarbij gaat het me niet eens zozeer om het geld, meer om de collega's die ik daar heb. Die krijg ik nergens weer.
En zo serieus was mijn reactie nietGeweldig, internet
Neequote:Op maandag 3 mei 2010 14:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar je gaat toch sowieso je baan niet op het spel zetten voor zo'n voetbalhuldiging?
Over Robinquote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
over wie gaat de TT?
goedenmiddagben weer boven water na een gruwelijk feest gisteren
![]()
![]()
![]()
nu zo ff omkleden en dan weer richting Enschede, de Grolsch Veste dit keer
Koninginnedag/nacht.. als ik het goed hebquote:Op maandag 3 mei 2010 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer heeft hij met de wouten lopen meppen dan?
Als je reactie niet zo serieus bedoeld wasquote:Op maandag 3 mei 2010 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Astrid, ik verdien meer dan het minimumloon, meer dan ik zou verdienen als ik nu nog bij de AH had gewerkt. En daarbij gaat het me niet eens zozeer om het geld, meer om de collega's die ik daar heb. Die krijg ik nergens weer.
En zo serieus was mijn reactie nietGeweldig, internet
Omdat jij serieus op mijn niet serieuze reactie ingaat, en daarna nog 'feiten' gaat beweren die niet waar zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 14:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als je reactie niet zo serieus bedoeld was
waarom verantwoord jij je nu dan ?
9 van de 10 zei ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat jij serieus op mijn niet serieuze reactie ingaat, en daarna nog 'feiten' gaat beweren die niet waar zijn
Je zei "Je wil naar de huldiging, of je wil naar werk."quote:Op maandag 3 mei 2010 14:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
9 van de 10 zei ik.
blijkbaar ben jij net die ene
en ik zei niet dat jij je werk op moest geven.
dat zou je kunnen doen, ligt eraan hoe graag jij naar die huldiging wilt.
tis 't een of het ander.
waarom meld je het hier dan als het verder niet van toepassing is. (doesn't make sense Imo.)quote:Op maandag 3 mei 2010 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zei "Je wilt naar de huldiging, of je wilt naar werk."
Ik WIL naar de huldiging, maar ik MOET naar werk.
De keuze is voor mij al gemaakt, maar dat maakt nog niet dat ik niet naar de huldiging WIL.
Nee, je snapt het niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
waarom meld je het hier dan als het verder niet van toepassing is. (doesn't make sense Imo.)
Ik vertel je alleen welke keuzes je hebt
Ik snap het prima hoor, en dat merk je neem ik aan ook in mijn postenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet.
Ik zeg dat ik graag naar die huldiging wil. Dat wil ik gewoon kwijt.
Ik heb overigens geen keuze, want ik MOET werken. Zegt niet dat ik WIL werken, want ik WIL naar de huldiging, maar dat kan niet, want ik MOET werken.
Snap je het nu?
Juistquote:Op maandag 3 mei 2010 14:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik snap het prima hoor, en dat merk je neem ik aan ook in mijn posten
alleen snap jij niet hoe ik het opstel.
Ik snap wel dat je MOET werken, maar je zei dat je bijna je werk wou opbellen - ziekmelden omdat je naar de huldiging WILT.
Easy as that
Of je gaat werken
Of je gaat naar de huldiging
over de consequenties maar te zwijgen.
(Dus je kiest het een, of het ander.)
De wereld is niet zo moeilijk
Snap je het nu?
Toch steek je dan weer alle moeite erin om het luid en duidelijk over te laten komenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist
En dat bedoelde ik dus met dat mijn posts niet zo serieus waren. Mygod
Laat maar Astridquote:Op maandag 3 mei 2010 15:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Toch steek je dan weer alle moeite erin om het luid en duidelijk over te laten komen
Ik meende het vanaf het begin af aan al niet serieus maar Sarcastisch.
Daarin vertel ik uiteraard ook de opties alleen nu even duidelijker en uitgebreider.
Wij hebben geen klanten.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zeg je dat soms ook tegen de andere klanten?
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat hebben de gasten gedaan neem ik aan.
Zo heet dat nou eenmaal, kan Nath ook niks aan doenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof je in een duur restaurant werkt he
Mens hou toch alsjeblieft je bek eens een keer dichtquote:Op maandag 3 mei 2010 15:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof je in een duur restaurant werkt he
Sure she canquote:Op maandag 3 mei 2010 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo heet dat nou eenmaal, kan Nath ook niks aan doen
+1 voor jouw SOCquote:Op maandag 3 mei 2010 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is een feit, en staat in onze regels. Het zijn gasten
Zo staat het in de regels van McNL, als Nath er wat aan kon doen, had ze daar dus gewerkt.quote:
Oja, ik kan er ook echt wat aan doen dat wij gasten krijgen, geen klantenquote:
+1quote:Op maandag 3 mei 2010 15:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo staat het in de regels van McNL, als Nath er wat aan kon doen, had ze daar dus gewerkt.
Je kunt er heel wat tegen doenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, ik kan er ook echt wat aan doen dat wij gasten krijgen, geen klanten
Klanten gaan naar een winkel. Gasten gaan naar een (fastfood)restaurant
Dat veranderd niets aan het feit dat de McDonalds gasten krijgt, en geen klantenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je kunt er heel wat tegen doen
ander werk zoeken
Kloptquote:Op maandag 3 mei 2010 15:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat veranderd niets aan het feit dat de McDonalds gasten krijgt, en geen klanten
Heb jij moeite met andermans keuzes respecteren ofzo?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
ander werk zoeken
mc is eerder een vreetschuur?
Hamburger, Side Salad, Fish Filet, Kip Nuggets 6, Fruit & Yoghurt, Bitterballen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen
wat zijn de euroknallers?
En de andere acties?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hamburger, Side Salad, Fish Filet, Kip Nuggets 6, Fruit & Yoghurt, Bitterballen.
Zonder te spieken!
McDonalds is officieel een FastfoodRestaurant.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
ander werk zoeken
mc is eerder een vreetschuur?
Das waar +1 nath, well donequote:Op maandag 3 mei 2010 15:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat veranderd niets aan het feit dat de McDonalds gasten krijgt, en geen klanten
Goedzoquote:Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hamburger, Side Salad, Fish Filet, Kip Nuggets 6, Fruit & Yoghurt, Bitterballen.
Zonder te spieken!
Dat zijn klantenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Das waar +1 nath, well done
maar vertel eens
Hoe noem je dat bij een prostituee dan
heeft die ook gasten?
wow, hoelang heb je daarvoor moeten lerenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonder te spieken!
denk t wel zo te zien...quote:Op maandag 3 mei 2010 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij moeite met andermans keuzes respecteren ofzo?
Ik accepteer het!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
McDonalds is officieel een FastfoodRestaurant.
Shit he, moeilijk he, accepteren dat dingen nou eenmaal zo zijn
Ehm, in ieder geval die schijtirritante bonnen, de Small Wraps (vallen die nou eigenlijk uberhaupt wel onder acties?quote:
Jezus Christus wat kan jij zeiken zeg.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
wow, hoelang heb je daarvoor moeten leren
leer mij dat ook
Welke keuzes?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij moeite met andermans keuzes respecteren ofzo?
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jezus Christus wat kan jij zeiken zeg.
Begin maar eens met het feit dat Nath bij de Mc werkt. Erg hè?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Welke keuzes?
tussen welke opties mag ik kiezen
Moet jij geen werk zoeken of vrachtwaggel rijden?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:24 schreef Redbaron het volgende:
Gvd Astrid, stomme kut, Eerst enorm zeiken als we tegen jou ingaan en nu ben je aan het zeiken tegen Mc regels.
Hou je bek en doe normaal of blijf weg....
Meer dan jij, gok ikquote:Op maandag 3 mei 2010 15:24 schreef Assiej het volgende:
[..]ik heb je mooi op de kast
wat verdien jij dan bij de mc
Moet zij toch weten?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Begin maar eens met het feit dat Nath bij de Mc werkt. Erg hè?
Awwquote:Op maandag 3 mei 2010 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Door dit continue gezeik van je maak je je niet bepaald populair of geliefd hier, As. Als je Nath aan blijft vallen met zulke trieste replies dan moet je weten dat we allemaal háár kant kiezen.
Nee jouw niveau is een aanwinst voor de wereldquote:Op maandag 3 mei 2010 15:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Moet jij geen werk zoeken of vrachtwaggel rijden?
Laag niveau hoor met je gescheld, boehoe.
Moet jij niet nieuwe kwasten gaan kopen, en je daarna vermommen ala MM?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Moet jij geen werk zoeken of vrachtwaggel rijden?
Laag niveau hoor met je gescheld, boehoe.
Zeker zeker, er is niks met mijn niveauquote:Op maandag 3 mei 2010 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee jouw niveau is een aanwinst voor de wereld
Mooi.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aww
ik huil al
ik heb nu al geen vrienden meer.
Ik hoef niemand aan mijn kant
Ik verdien het welquote:Op maandag 3 mei 2010 15:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
HAHAHA
meer dan 50 euro per halfuur verdien jij?
wow.
Ik heb al over de 100 kwatsenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet jij niet nieuwe kwasten gaan kopen, en je daarna vermommen ala MM?
Of fotos en maken zo trots zijn dat ook jij kutfoto's kan maken?
Ik krijg en verdien hetquote:Op maandag 3 mei 2010 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik verdien het wel![]()
krijg het alleen niet
Ja, en maak je jezelf de minst geliefde ToF'erquote:Op maandag 3 mei 2010 15:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zeker zeker, er is niks met mijn niveau
ik scheld niet
ik fuck alleen de boel op, zo krijgen we het topique eerder vol
Haha, scherp!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik verdien het wel![]()
krijg het alleen niet
We kunnen ook normaal tegen mekaar doen, dan komt het topic ook wel vol.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zeker zeker, er is niks met mijn niveau
ik scheld niet
ik fuck alleen de boel op, zo krijgen we het topique eerder vol
Do I look like I carequote:Op maandag 3 mei 2010 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, en maak je jezelf de minst geliefde ToF'er
Hmmquote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Selmaaa
gezien niemand jou hier hallo zegt, hoe ik het wel met mijn nette manieren
Nou laten we beginnen bij jou, waar bemoei jij je meequote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We kunnen ook normaal tegen mekaar doen, dan komt het topic ook wel vol.
Is ze dat niet al?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, en maak je jezelf de minst geliefde ToF'er
Ach, good for you.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Do I look like I care
zolang ik irl maar mensen heb die om mij geven
en die heb ik zeker
Heel laag Astrid, dit zo gaan spelenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat is zeker goed
Ik deel dingen met mijn echte vrienden die ik hier niet deel.
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel laag Astrid, dit zo gaan spelen
Don't feed the trollquote:Op maandag 3 mei 2010 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel laag Astrid, dit zo gaan spelen
Gelukkig zijn er ook mensen op ToF die me wel mogen, en ik hoef niet door iedereen geliefd te worden...quote:Op maandag 3 mei 2010 15:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zullen wij dan een stelletje beginnen
want jij bent tevens de mingeliefde kerel-toffer.
Ik bemoei me overal mee in ToF, vooral als iemand een van mn favo users hier zit te bitchen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou laten we beginnen bij jou, waar bemoei jij je mee
en hou jij je dan stil, was dit berichtje ook weer niet nodig geweest.
hoe was je dag, schat
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik bemoei me overal mee in ToF, vooral als iemand een van mn favo users hier zit te bitchen.
Ik ben je schat niet, dus dat zinnetje van je was ook weer niet nodig geweest.
Het enige verschil tussen jou - mij zou dan zijn, dat ik er niet wakker om ligquote:Op maandag 3 mei 2010 15:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen op ToF die me wel mogen, en ik hoef niet door iedereen geliefd te worden...
Maar zoals jij afgeeft op alles en iedereen ben jij minder geliefd denk ik
Jij houdt er wel van om te bepalen wanneer mensen ergens wakker van liggen of nietquote:Op maandag 3 mei 2010 15:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen jou - mij zou dan zijn, dat ik er niet wakker om lig
en jij hoogstwaarschijnlijk wel.
Ja ik kan in mijn glazen bol kijkenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij houdt er wel van om te bepalen wanneer mensen ergens wakker van liggen of niet
O NOOOOOOOOquote:Op maandag 3 mei 2010 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan me maar één user bedenken die hier niet geliefd is, en dat ben jij, As.
It's mental WARquote:Op maandag 3 mei 2010 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij houdt er wel van om te bepalen wanneer mensen ergens wakker van liggen of niet
Woeiquote:Op maandag 3 mei 2010 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan me maar één user bedenken die hier niet geliefd is, en dat ben jij, As.
Uiteraard. Ondanks dat ik gisteren zo tegen je uitvielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Huh?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer bierdrinken?
Met Hen ist zo afgelopen
Dat klinkt als een (mini)meet?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja kearls, tijd dat we weer een keer gaan zoep'n
Kun jij gelijk weer koffiedrinken met Jory.. en Achimquote:
Let's do itquote:
iddquote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kun jij gelijk weer koffiedrinken met Jory.. en Achim
Hehehequote:Op maandag 3 mei 2010 15:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wanneer we eens bier gaan drinken...
Hen kan niet veel op
Ik zie m straks denk ik wel. Jory dan.. zal m wel even vragen of hij weer tijd heeft om met jou koffie te drinkenquote:
En jij dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bas - Justin - Nathalie - David - Jij
(Marko weet ik niet)
Uhh ik heb geen problemen met Assie hoor. (behalve als het over leeftijd gaatquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Uhh ik heb geen problemen met Assie hoor. (behalve als het over leeftijd gaat)
Laten we aub niemand gaan buitensluiten. Dat is zooo kinderachtig. En dat alleen maar om internetgeruzie.
Gezellig meeten, dat gaan we doen![]()
50.000quote:Op maandag 3 mei 2010 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze hebben het over tienduizenden op de radio
Was gister niet te merkenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:35 schreef norich het volgende:
Hoi vanuit nijmegen. en bas ik kan best veel bier op
Daarom: auto of motor.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:05 schreef norich het volgende:
Er staat een goederentrein bij oss midden op het spoor die defect isnu staan we dus stil en de trein gaat miss niet verder maar terug. kut ov!
Ook dat was niet te merkenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef norich het volgende:
[..]
Nou ik merkte wel dat ik meer dan normaal op had :p
Moet je als klant 50 euro voor een half uur make-uppen betalen? WTF is dat voor afzetterij danquote:Op maandag 3 mei 2010 15:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
HAHAHA
meer dan 50 euro per halfuur verdien jij?
wow.
Ik moet wel met het ov, heb geen auto ofiets.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Daarom: auto of motor.
Groetjes aan David
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:12 schreef norich het volgende:
[..]
Ik moet wel met het ov, heb geen auto ofiets.
Baas vraagt 60, ik krijg daarvan 50quote:Op maandag 3 mei 2010 18:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Moet je als klant 50 euro voor een half uur make-uppen betalen? WTF is dat voor afzetterij dan![]()
En als ik zie dat iemand met 4 jaar ervaring maar 20K bruto verdiend, lijkt me dat je iets niet helemaal goed doet.
Wat is een dure opleiding ¤ 2.500? ¤ 5.000? dat is namelijk niet duur hoor. En ik neem aan dat je zelf je verf mee moet nemen? Dat gaat er dus nog weer vanaf? reiskosten? apparatuur? 60 euro voor 45 minuten valt dus nog wel mee, helemaal omdat je niet in prijs kunt stijgenquote:
Ik ga dat bedrag hier niet neer zettenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wat is een dure opleiding ¤ 2.500? ¤ 5.000? dat is namelijk niet duur hoor. En ik neem aan dat je zelf je producten mee moet nemen? Dat gaat er dus nog weer vanaf? reiskosten? apparatuur? 60 euro voor 45 minuten valt dus nog wel mee, helemaal omdat je niet in prijs kunt stijgen
Laat maar!quote:
Als ik een tshirt had, had ik hem naar je opgestuurd (nieuw natuurlijk)quote:Op maandag 3 mei 2010 20:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Laat maar!![]()
Wat een blijdschap deze dagen.Kan iemand me niet een kampioensshirt opsturen? Kan ik dat lekker tijdens hardlopen dragen in Groningen
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
terug van de Veste
mooi feestje, heerlijk om te zien dat er 2 dagen op rijd 60.000 mensen van huis gaan voor Twente
jowquote:
Bezweetquote:
völle willequote:Op maandag 3 mei 2010 21:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Bezweet, dus nu maar eens douchen.
en een kilo shoarma erbij?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo, schoon, en een kilo borsthaar kwijt![]()
"Eendracht maakt macht" is al bezet.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:33 schreef rulerofdeath het volgende:
WE WILL WIN AS A TEAM OR WIE WILL DIE AS INDIVIDUALS
vandaar dat ie in 't engels wasquote:Op maandag 3 mei 2010 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Eendracht maakt macht" is al bezet.
Over 5 weken ongeveer zal ik weer proberen 1 kg patat weg te krijgen, hopelijk incl fotomateriaal enzo.quote:
Heb jij ook 1 van die 200 gratis Twentse rossen laten tatoeëren?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:10 schreef Robinhoo het volgende:
Verrassing?Nee gelukkig niet, ik ga niet eerder naar huis man bij de huldiging als ik kanker dronken ben.
Dat had ik ook nog wel laten doenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij ook 1 van die 200 gratis Twentse rossen laten tatoeëren?
Neu ik wil er wel voor dokken maakt mij niet uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij ook 1 van die 200 gratis Twentse rossen laten tatoeëren?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:24 schreef MMUFC het volgende:
En de 3e keer in 5 dagen dat een elftal van Ajax net niet heeft..
Eerst A1 net geen 2e(verspeelde 2e plaats aan PSV op laatste speeldag) Ajax 1 net geen kampioen en Jong Ajax die de titel verspeelt op de laatste speeldag
Welkom.quote:
Ik sport weer! woensdag hardlopen als ik thuis ben en donderdag weer trainen! Daarom wil ik een twente=kampioenshirt!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Welkom.
Hoe is het met uw been?
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef Robinhoo het volgende:
weddenschap wanneer Twente kampioen zou worden.
nu hebben we verdomme nog steeds geen bier gedronkenquote:
ze zeggen al niks meer terugquote:
Flinke achterstand opgelopen? als je er geen kunt halen moet je ff je maat doorgeven, dan sturen we er 1 op!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik sport weer! woensdag hardlopen als ik thuis ben en donderdag weer trainen! Daarom wil ik een twente=kampioenshirt!
jij had mij nog gebeld zag ik net?quote:
Om te vragen of je nog in 't bureau zat denk ik. Hij was er vast in de buurt.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Flinke achterstand opgelopen? als je er geen kunt halen moet je ff je maat doorgeven, dan sturen we er 1 op!
fixedquote:
Ik heb er niets van gemerkt maar zag net evenquote:
* rulerofdeath ook heeftquote:
dus WK-proofquote:
Ja, dat is het enige wat ik nog mis.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
maar hoezo dood en verderf?
ik zie nog geen opengereten lichaam
vroeg me al af waar dat bleefquote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
maar hoezo dood en verderf?
ik zie nog geen opengereten lichaam
bijnaquote:Op maandag 3 mei 2010 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige wat ik nog mis.
doot henig anquote:
ik ookquote:
quote:
Sodeju!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:12 schreef Robinhoo het volgende:
ik heb het aardig goed gevierd ja, in 2 dagen 220 euro er door heen gejastHoe ? Geen idee..
voor 250 had ik een blackberry gehadquote:Op maandag 3 mei 2010 23:12 schreef Robinhoo het volgende:
ik heb het aardig goed gevierd ja, in 2 dagen 220 euro er door heen gejastHoe ? Geen idee..
Ik rammelde geloof ik niet met de pispot, dus why the hell reageer je op mij?quote:
En ook nog eens opgepakt. Wat een weekendquote:Op maandag 3 mei 2010 23:12 schreef Robinhoo het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik rammelde geloof ik niet met de pispot, dus why the hell reageer je op mij?
Hij schrijft geschiedenis, for sure.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ook nog eens opgepakt. Wat een weekend
Of zit ie uitgewoond in de gevangenisquote:Op maandag 3 mei 2010 23:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hij schrijft geschiedenis, for sure.
later is hij De stoere papa / opa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Omdat het kanquote:Op maandag 3 mei 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik rammelde geloof ik niet met de pispot, dus why the hell reageer je op mij?
Hoi Sanquote:
Ja?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hoi SanEn ik was er wel? En gister ook heel de dag.
Slaap lekker,quote:Op maandag 3 mei 2010 23:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga sloapn, ik heb geen vakantie![]()
![]()
![]()
truste schatjes en vriendinnetjes![]()
![]()
![]()
hvj allemaal
![]()
En dat alleen omdat ik een andere mening hebquote:Op maandag 3 mei 2010 23:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ik dacht dat jij aardig was....
ikquote:Op maandag 3 mei 2010 23:09 schreef Assiej het volgende:
Wie is nu eigenlijk allemaal het twente feest gaan vieren?
daniel - machiel - robin - remco - .. ?
Hehe had ik wel kunnen doen ja, maar waar zat jij dan?quote:
Dat is wel echt royal sadness...quote:Op maandag 3 mei 2010 23:32 schreef Daywalk3r het volgende:
JA ik ga ook maffen. Morgen weer vroeg op.
Moet ik werken met een echte Twente-Hoollie. stadionverbod en alles heeft ie.
Oh, ik was er nietquote:Op maandag 3 mei 2010 23:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe had ik wel kunnen doen ja, maar waar zat jij dan?
Ik stond gister hele dag (bijna) vooraan bij de oude markt en vandaag hele dag vooraan bij het stadion.
Maarrr morgen 5.30 ofzo op dus ik ben slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |