Het is juist andersom sukkel!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:46 schreef Fapperdefap het volgende:
TS is kantoorslaaf zonder rechten omdat zijn werkgever weet dat hij alleen overweg kan gaan met Mac's!!
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:46 schreef Penisbaard het volgende:
KleurenprintersIk print alleen maar zwart-wit, lekker gek,
Heb een mail gestuurd naar alle mensen in het gebouw.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:46 schreef drumminggod het volgende:
goede reden op te wachten (op Fok! te gaan)
Deze mail is snel getypt let niet op de foutenquote:Geachte collega’s,
Het spijt mij u mee te moeten delen dat de kleuren printer niet correct werkt. Ik kan alleen de onderdelen controleren. In de server kijken gaat niet want ik heb geen bevoegdheid. Een demopagina afdrukken lukt wel maar documenten via het netwerk krijgen allemaal rare symbolen op het vel. Mijn collega’s zijn met vakantie of hebben vrij genomen of ze zijn op een andere locatie aanwezig. Ik probeer ze zo snel mogelijk te bereiken zodat het probleem kan worden opgelost.
Dek je maar in ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb een mail gestuurd naar alle mensen in het gebouw.
[..]
Deze mail is snel getypt let niet op de fouten
Heeft geen zin meerdere gebruikers hebben er last van terwijl vorige week nog alles correct werktequote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb een mail gestuurd naar alle mensen in het gebouw.
[..]
Deze mail is snel getypt let niet op de fouten
Ik heb net een mail gestuurd (heb geen nummer) , btw driver is het niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:52 schreef Biefstuk het volgende:
Driver downloaden?
Collega bellen voor admin password?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi TS.
Check je posthistorie eens. Je maakt allemaal ICT gerelateerde topics aanIk werk ook in de ICT-wereld maar het gaat hier om ICT inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik te danken aan mede ICT'ers die tijdens hun stage de boel hebben verknoeit.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS is zo'n ongelofelijke oen dat hij niet eens op de server mag komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jullie laten Windows updates volaumatisch downloaden en installeren op servers zonder test/tussenkomst beheerder?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bedenkt zich opeens dat het weleens een update van Windows kan zijn![]()
Nu je het zegt, dat is inderdaad wel opmerkelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 14:09 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Jullie laten Windows updates volaumatisch downloaden en installeren op servers zonder test/tussenkomst beheerder?
Hallo ik ben ook maar stagiair wordt niet boos op mij.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:09 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Jullie laten Windows updates volaumatisch downloaden en installeren op servers zonder test/tussenkomst beheerder?
Wtf is dat voor bedrijf dan. Al die shit word intern toch ook wel gecheckt? en handmatig draaien is een must.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hallo ik ben ook maar stagiair wordt niet boos op mij.Ik ben hier net 2 weken en het valt mij op dat ze inderdaad een rare gang van zaken hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |