abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 mei 2000 @ 08:42:00 #1
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_264157
Gisteren las ik op de 'officiele' Bus-site in het chatverslag iets over Four 4 ever.
Hier werd een vraag over gesteld aan Tessa.
Het blijkt het (nu niet meer) geheime clubje van Tessa, Ant., Iwan en Jop te zijn.

Nu vind ik clubjes sowieso al eng, maar de samenstelling van dit groepje doet mijn haren overeind staan.

Het verklaart meteen wel het koele gedrag van Joppie tegen Essie. Iedere keer dat hij aan het woord komt laat hij weten het beste voor te hebben met I.+T.+A. en vergeet gemakshalve Essie in zijn verhaal. Ook tijdens zijn 'optreden' van afgelopen week op Ameland moest Es het doen met een Judas-kus.

Het zou mij niet verbazen als deze 4 friends for live de buit (6 ton) al onderling hebben verdeeld.

  donderdag 18 mei 2000 @ 10:41:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_264158
quote:
op 05-18-2000 om 08:42 AM schreef Rocket Ride het volgende:
Gisteren las ik op de 'officiele' Bus-site in het chatverslag iets over Four 4 ever.
Hier werd een vraag over gesteld aan Tessa.
Het blijkt het (nu niet meer) geheime clubje van Tessa, Ant., Iwan en Jop te zijn.

Nu vind ik clubjes sowieso al eng, maar de samenstelling van dit groepje doet mijn haren overeind staan.

Het verklaart meteen wel het koele gedrag van Joppie tegen Essie. Iedere keer dat hij aan het woord komt laat hij weten het beste voor te hebben met I.+T.+A. en vergeet gemakshalve Essie in zijn verhaal. Ook tijdens zijn 'optreden' van afgelopen week op Ameland moest Es het doen met een Judas-kus.

Het zou mij niet verbazen als deze 4 friends for live de buit (6 ton) al onderling hebben verdeeld.


Dat is heel eng. En nou maar hopen dat Es wint. Dan hebben die 4-losers-for-life GEEN CENT. Haha.

  donderdag 18 mei 2000 @ 11:55:00 #3
3163 Nemesis
Sleep at day, feed at night!
pi_264159
quote:
op 05-18-2000 om 08:42 AM schreef Rocket Ride het volgende:
Gisteren las ik op de 'officiele' Bus-site in het chatverslag iets over Four 4 ever.
Hier werd een vraag over gesteld aan Tessa.
Het blijkt het (nu niet meer) geheime clubje van Tessa, Ant., Iwan en Jop te zijn.

Nu vind ik clubjes sowieso al eng, maar de samenstelling van dit groepje doet mijn haren overeind staan.

Het verklaart meteen wel het koele gedrag van Joppie tegen Essie. Iedere keer dat hij aan het woord komt laat hij weten het beste voor te hebben met I.+T.+A. en vergeet gemakshalve Essie in zijn verhaal. Ook tijdens zijn 'optreden' van afgelopen week op Ameland moest Es het doen met een Judas-kus.

Het zou mij niet verbazen als deze 4 friends for live de buit (6 ton) al onderling hebben verdeeld.


Ben ook erg tegen clubjes vorming... Ik bedoel uiteindelijk valt die Esmeralda ook nog wel mee... toch?

Nemesis.

Beware, creatures of the night are out to get you!
pi_264160
Het is af en toe gewoonweg stuitend hoe Es wordt genegeerd, kan ik me ook wel weer wat
bij voorstellen aan de andere kant, dat je eeeeeven 10 minuutjes van dat stompzinnige
gegiechel af wilt zijn, maar af en toe is het generen op het onbeschofte af en dat vind
ik nu ook weer niet nodig.
Heel eng dat clubje, zou best eens zo kunnen zijn ja, dat de pegels al zijn verdeeld, in
dat geval zou het inderdaad het mooiste zijn als Es of Eric zou winnen, als Eric tegen
die tijd niet ingelijfd is bij het clubje tenminste wat dan als Five 4 ever verder gaat.
Dan mot Es maar winnen, had nooit gedacht daar nog eens voorstander van te zullen zijn,
maar als ze van die kliekjes gaan vormen en zij staat er helemaal alleen voor, tja dan
kies ik toch voor de underdog hoor.

  donderdag 18 mei 2000 @ 12:25:00 #5
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_264161

Waar kan ik die chatverslagen lezen, op de officiele bussite kan ik niks vinden en ik ben niet eens blond, telt grijs haar ook al.........?

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_264162
quote:
op 05-18-2000 om 12:25 PM schreef Dark het volgende:


Waar kan ik die chatverslagen lezen, op de officiele bussite kan ik niks vinden en ik ben niet eens blond, telt grijs haar ook al.........?


Busnieuws, dag 94, onder het kopje "Naast kipcorn, nu ook berehap in de BUS"

pi_264163
De vermoedens over een clubje metTessa,Ant,Jop, en Iwan had ik al toen Jop de bus verliet.
Mijn oplettend oog zag dat Tessa toen tegenover Job drie vingers opstak, en mijn vermoeden toen was dat ze zo Jop duidelijk maakte dat er een minder dus drie van de club overbleven!
Heeft een van jullie dat ook opgemerkt?

[Dit bericht is gewijzigd door gamal (Datum 18 Mei 2000).]

Dame zonder stand http://http://pub21.ezboard.com/fhuisenthuisfrm5
  donderdag 18 mei 2000 @ 13:23:00 #8
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264164
quote:
op 05-18-2000 om 01:00 PM schreef Sorrow het volgende:
Busnieuws, dag 94, onder het kopje "Naast kipcorn, nu ook berehap in de BUS"

Voor degene die NIET naar de site van SBS wil gaan heb ik het hieronder even gekopieerd:

quote:

redactie Tessa, wat houdt de afspraak `four for ever` in? Vraagt Floppy99
Tessa four for ever is een soort gekkigheid afspraak van JOP ANTONETTE IWAN EN TESSA


Geen dank!

[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 18 Mei 2000).]

never play games........
  donderdag 18 mei 2000 @ 13:29:00 #9
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_264165

Sorrow en Femfatale, THX

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 18 mei 2000 @ 13:32:00 #10
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_264166
Ikke, als grote Ant-fan, moet nou toch enigszins . Ben ook meteen fan af. En ga ook maar eens switchen naar Essie.
Lachjes zijn erg irritant, maar zo'n (piep)clubje is wel twintig keer zo erg.
Hoe laat ik zien dat ik nog echt in de basisschooltijd leef? Zo ging het daar ook altijd. Jij hoort er niet bij. Vind trouwens ook dat Tessa Eric behoorlijk aan het afvallen is. Zoals ze met Iwan over de stemrondes pratte, zo van Eric is op het eind allang weg. Ik hoop dat het niet waar is. Dat het eindclubje bestaat uit Es, Eric en Ant of Iwan. En dat dan of Es of Eric mag winnen.
Als het Eric is zou het wel een enorme mop zijn.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_264167
Het clubje bestaat al een tijdje, inderdaad de drie vingers die Tessa opstak wijzen daarop en ook het onbeschofte groeten-doen van Jop.
Tijdens de 'super-chat' flikte hij iets soortgelijks. 'Moppie, je staat op 1' kan nog een leuke, verliefde aanmoediging zijn, 'Iwan, je staat op 2' en Tessa, je staat op 3' zijn dat niet meer. Toen Bianca hem corrigeerde met 'Essy staat op 2, Tessa staat op 5' begon Jop Bianca af te zeiken. Buitengewoon kinderachtig allemaal.
  donderdag 18 mei 2000 @ 14:10:00 #12
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_264168
quote:
op 05-18-2000 om 01:32 PM schreef Jolleke het volgende:
Ikke, als grote Ant-fan, moet nou toch enigszins . Ben ook meteen fan af.

Dat ik dit nog mag meemaken. Heeft mijn berichtgeving eindelijk zijn vruchten afgeworpen.

  donderdag 18 mei 2000 @ 14:28:00 #13
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_264169
Ja Rocket Ride. De grote dag is aangebroken. Na jou berichtje heb ik het helemaal gehad met ons Antonette (om het maar eens gepast op z'n Brabants te zeggeN). Nou val ik natuurlijk wel in een heel diep zwart gat, daar mijn aanbidding van Ant nu voorbij is (laat ik er dit maar bijzetten voordat iemand me nog serieus gaat nemen) Heb je nog tips voor een nieuwe aanbidding (binnen of buiten de bus)?
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 18 mei 2000 @ 14:36:00 #14
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_264170
Aziz misschien? Die heb ik al weken niet meer op foute uitspraken kunnen betrappen
  donderdag 18 mei 2000 @ 14:39:00 #15
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_264171
quote:
op 05-18-2000 om 02:36 PM schreef Rocket Ride het volgende:
Aziz misschien? Die heb ik al weken niet meer op foute uitspraken kunnen betrappen

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Kon je hier niet 25 van die bijzetten. Je weet dat ik niks tegen een beetje stevige mensen heb, maar om nou altijd in een tent rond te lopen vind ik ook weer een beetje overdreven en een beetje intelligentie zou ik toch ook wel mooi meegenomen vinden. Nog andere suggesties?

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 18 mei 2000 @ 14:42:00 #16
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_264172
Trouwens het geld onderling verdelen mogen ze niet. Heeft SBS 6 ingebouwd nadat dit bij BB is gebeurd. Weet ik omdat volgens mij Eric al een keer een vraag in die trant heeft beantwoord. Dus wie er ook van het clubje van vier wint, ze kunnen het niet verdelen want dan komen ze denk ik echt in de problemen met SBS. Wie denk je dat SBS zal willen laten winnen. Toch Essie?
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 18 mei 2000 @ 15:00:00 #17
572 Sniper
Gull Catcher
pi_264173
quote:
op 05-18-2000 om 02:02 PM schreef Sorrow het volgende:
Het clubje bestaat al een tijdje, inderdaad de drie vingers die Tessa opstak wijzen daarop en ook het onbeschofte groeten-doen van Jop.
Tijdens de 'super-chat' flikte hij iets soortgelijks. 'Moppie, je staat op 1' kan nog een leuke, verliefde aanmoediging zijn, 'Iwan, je staat op 2' en Tessa, je staat op 3' zijn dat niet meer. Toen Bianca hem corrigeerde met 'Essy staat op 2, Tessa staat op 5' begon Jop Bianca af te zeiken. Buitengewoon kinderachtig allemaal.

Ja ons Jopje gaat voor het grote geld. Wat een ***

pi_264174
Het clubje bestaat inderdaad al enige tijd. Aziz beklaagde zich destijds over 'groepjesvorming' nadat hij door Jop als Busmaat was gedumpt en was vervangen door Iwan. Ook Büllent en Esmeralda vielen buiten het groepje van Jop maar die hadden elkaar en werden door Aziz als tweede groepje aangemerkt. Vanaf dat moment is Aziz meer naar Büllent en Esmeralda toegetrokken.

Ik herinner me ook dat Büllent zich op een gegeven moment tegenover Esmeralda beklaagde over het feit dat de anderen hem zagen staan op het moment dat ze in de gevarenzone zaten en dat dit was afgelopen als ze niet langer in de gevarenzone zaten. Ook hij voelde zich buitengesloten.

Misschien heeft het feit dat Bianca zich stoorde aan de 'sterke persoonlijkheid' van Tessa ook te maken met het feit dat ze zich buitengesloten voelde. Zij kon haar ongenoegen echter niet duidelijk onder woorden brengen, in ieder geval begreep ik haar niet helemaal.

pi_264175
Het is toch prachtig zoals die vier de redaktie en SBS tarten, en volledig onafhankelijk opereren en zich geen moer
meer aantrekken van de redaktie of programmaleiding.

Ze hebben al diverse malen laten merken dat ze de opmerkingen en akties van de redaktie zeer in twijfel trekken. Dit staat in scherp contrast van Es, die nog steeds onder invloed van de redaktie opereerd.

pi_264176
Nu ik het weet over die Four 4 ever hoop ik echt dat Essie het gaat winnen.

Jop is al lang weg maar hoop/kan zo toch nog een deel van de buit krijgen.

Ik wordt hier echt niet goed van..

Live sucks
I want to be sucked!
pi_264177
quote:
op 05-18-2000 om 02:42 PM schreef Jolleke het volgende:
... ze kunnen het niet verdelen want dan komen ze denk ik echt in de problemen met SBS. Wie denk je dat SBS zal willen laten winnen. Toch Essie?

Ik geloof dat Tessa al verschillende malen heeft voorgesteld dat de winnaar f 5000,- of f 10000,- geeft aan de andere overblijvenden. M.b.t. het punt dat dat niet mag stelde zij dat SBS niets te zeggen heeft over de besteding van het geld door de winnaar.

Wie SBS laat winnen ? Ik denk dat Antonette, Iwan en Esmeralda op de shortlist staan en dat de definitieve keuze nog niet gemaakt is. Alle drie hebben nadelen. Antonette is misschien te gewoon en als zij wint zal Jop steeds naast haar staan. Als zij in het buitenland gepresenteerd wordt (om het programma te verkopen) zal men moeten uitleggen dat Jop i.v.m. een strafblad uit het programma is gezet. Door het feit dat Jop mocht optreden afgelopen maandag denk ik dat haar kansen gestegen zijn. Iwan heeft als nadeel zijn overschilligheid, zijn 'het kan me niet schelen' houding, en het feit dat hij niet altijd goed uit zijn woorden komt. Esmeralda heeft als nadeel dat zij op het verkeerde moment huppelgedrag zou kunnen gaan vertonen.

pi_264178
Getsie!!!

Het verbaast me de laatste tijd dat Tessa soms zo close is met Essie en ik vind het heerlijk om te zien hoe Essie niet langer wordt buitengesloten (daar stoorde ik me meer aan dan aan duizend giechels van die meid). Nee, ik wíl gewoon niet geloven dat Tessa dat puur doet om Essie's stem te veroveren als ze op de bank zit. Ik wil in het goede van de mensen geloven!

Maar nu ik dit van dat Four-4-ever lees kan ik er onderhand niet meer omheen

The trick is to keep breathing
  donderdag 18 mei 2000 @ 16:41:00 #23
3175 maussss
*tralalalalalala*
pi_264179
Als ze maar niet gaan zingen na de Bus

*denkt aan 4fun*

--bikkelen--


  donderdag 18 mei 2000 @ 17:02:00 #24
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_264180
*aaarggh* dubbel gepost. Excuseer

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 18 Mei 2000).]

  donderdag 18 mei 2000 @ 17:03:00 #25
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_264181
LOL. Het bestaan van het padvindersclubje Four4Ever is toch niet echt voldoende om de Meister te overtuigen van het 'kwaad' in de Bussagiers en nog minder van enige vorm van verzet tegen de bus-redactie. Het gesjor van Tessa aan Esmeralda (voor zover ik het heb gezien) is veel te onbeholpen en lomp om als bewijs voor iets anders aangeduid te worden dan een enorme onnozelheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')