Nou...quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef Joysa het volgende:
Wat gaat er nou eigenlijk met die oude doos gebeuren?
Jep, op de bodem van de kliko. Ongeveer dan. Er lagen al 2 vuilniszakken in namelijkquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, op de bodem van de kliko. Ongeveer dan. Er lagen al 2 vuilniszakken in namelijk
Mine!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef snakelady het volgende:
Die mag je wel met inhoud naar me toesturen hoor.
Omdat het dertig dezelfde dingen, verdroogde dingen, totaal-niet-relevante dingen etc waren. Die nooit ooit iemand uit die doos gaat halen. Dus dan gaat het weg.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef Tamashii het volgende:
Waarom ligt er een deel dan in de container? Waren de spullen in zo'n slechte staat? Dan denk ik aan kapot/vies/blegh?
Niet vanzelf, maar ik wil je er best bijzettenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:31 schreef mirannie het volgende:
tvp
net terug van vakantie, lees net het gedoe in het swapdoos topic, maar ga eerst eens even koffers uitpakken en mijn doggie ophalen.
(hoop overigens wel dat ik nu dan eindelijk op de lijst staheb echt nog wel wat moois hier liggen)
Graag!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet vanzelf, maar ik wil je er best bijzettenGoeie vakantie gehad?
Serieus? Dan is er echt wel heel erg vals gespeeld vind ik. Ik begrijp echt wel dat iemand een vijl of roze nagellakje weggeeft. Maar verdroogde nagellak.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het dertig dezelfde dingen, verdroogde dingen, totaal-niet-relevante dingen etc waren. Die nooit ooit iemand uit die doos gaat halen. Dus dan gaat het weg.
Naja, vals spelen wil ik het niet noemen, ik denk dat de regels gewoon niet duidelijk genoeg waren. Maar dat gaat nu wel goed komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Serieus? Dan is er echt wel heel erg vals gespeeld vind ik.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
Swapdoos 2.0 reporting for duty!
[ afbeelding ]
En ik jou maar pm-en dat ik ergens achteraan wil.. Ben NU alweer nieuwsgierigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ach, ik wilde de eerste keer niet als eerste, ik kwam uiteindelijk nooit aan de beurtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
En ik jou maar pm-en dat ik ergens achteraan wil.. Ben NU alweer nieuwsgierig
Ja, tussen tweede en vierde ben je nu, dus zonder meer snel!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, ik wilde de eerste keer niet als eerste, ik kwam uiteindelijk nooit aan de beurt
maar nu kom ik als het goed is wel snel aan de beurt
Die hele doos is inmiddels beschreven...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Debsterr het volgende:
Heb je niet de flap van de oude doos erbij gedaan? Want ik had daar iets op geschreven.
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die hele doos is inmiddels beschreven...
Ik maak er anders wel een foto van en print die uit, ok?
Hee, een caviakaart bovenop!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
duhh! jij moet het toch ook allemaal lezen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |