SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt niet echt als Deventers...quote:Wat kan een accent toch je impressie van iemand verpesten. Mooie meid in de trein maar met een Deventers accent. Zeven word seuven, hoor word heur...
geen idee, ik heb het niet gehoordquote:Op maandag 3 mei 2010 10:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wat voor accent het ook is.. het is wel lelijk
Maar je weet toch wel of je het uberhaupt mooi vindt als iemand zo praat? Ik weet wel dat ik het bij mannen vooral jammer vindt (zo boers) en bij vrouwen is het gewoon echt lelijkquote:
Koffie van thuisquote:Op maandag 3 mei 2010 10:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
beetje goede koffie? Of van dat vieze bruine water dat uit de automaten komt op kantoor?
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Koffie van thuis. Een gewone zwarte bak
.
Ligt een beetje aan de context en de zwaarte van het accent. Meestal vind ik het niet mooi inderdaad.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel of je het uberhaupt mooi vindt als iemand zo praat? Ik weet wel dat ik het bij mannen vooral jammer vindt (zo boers) en bij vrouwen is het gewoon echt lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door cybermans op 03-05-2010 11:11:45 ]
Oh, wij hebben ook een DE-automaat. Maar misschien wordt de onze minder vaak schoongemaaktquote:Op maandag 3 mei 2010 11:01 schreef TAV74 het volgende:
Koffie hier (DE automaat) is prima te doen moet ik zeggen.
Nog ff deze oude koe tussen Dude en Sunnyquote:Op maandag 3 mei 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je het zo stelt dan ben ik juist een enorme spiegelaar.. alleen had ik de definitie compleet verkeerd zitten blijkbaar. Blijf de term verwarrend vinden geloof ik..
Nu trouwens wel echt slapen. Maarten van Rossum maar eens mee naar boven nemen
He ja. Maar dat wordt hier pas na de vakantie, vrees ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:10 schreef borisz het volgende:
Als ik genoeg centen heb ga ik wel investeren in een goed koffieapparaat met goede bonen![]()
Koffie bij mijn oom. Maar goed die heeft centen teveel en investeert goed in zichzelf
.
Ik quote mezelf maar even:quote:Op maandag 3 mei 2010 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog ff deze oude koe tussen Dude en Sunny
Ik dacht dat spiegelen meer de definitie had van onbewust of bewust dezelfde lichaamshouding aannemen.
Dat 'spiegelen in emotie' zou ik zelf liever een onbewust empathisch vermogen noemen. Sommige mensen (NFs voornamelijk, en F's in het algemeen) voelen emoties van anderen wat sterker en soms is het heel moeilijk om die emotie je niet eigen te maken. Zoals Tavkap laatst al zei: als er een of andere prank op TV of radio wordt uitgevoerd, dat je dan al de kriebels krijgt en de boel maar uitzet.En NFs zijn vaak alleen maar echt gelukkig als de mensen om hen heen echt gelukkig zijn.
Andere mensen hebben meer het vermogen om hun emotie even opzij te zetten op een manier zodat het hun acties en hun gemoed iets minder beinvloedt.
quote:Spiegelen is voor mij ook echt niet het zelfde als empatisch vermogen. Volgens mij heb jij het over het tweede. Spiegelen vind ik een stuk "oppervlakkiger", zichtbaar gedrag overnemen, empatisch vermogen komt meer uit jezelf op gevoelsniveau.
J vs. P, vraag maar aan mr. CFquote:Op maandag 3 mei 2010 00:59 schreef Duderella het volgende:
Maar serieus: ik denk niet dat je totáál op mijn zus lijkt. Ik vind je een heerlijk wijf, maar ik herken toch ook wel wat trekjes van geldingsdrang bij je. - Waar ik ook erg last van heb. Ik denk wel dat jij daar praktischer in bent. Jij hándelt en ik peins.
Iemand moet het doenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:10 schreef borisz het volgende:
Koffie bij mijn oom. Maar goed die heeft centen teveel en investeert goed in zichzelf
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |