Ik weet niet of je dit serieus bedoelt, maar ik zal voor het geval dát, een serieus antwoord geven:quote:
quote:
En niet te vergeten: de licentie kost meer dan dit ding.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:26 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
![]()
Hij zal niet eens beginnen met installeren. Zelfde geldt voor Windows Vista.
Windows XP traag als dikke stront zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben me er terdege van bewust dat het oude hardware is, maar je moest de mensen (niet alleen de studenten) de kost eens geven die gewoon echt niet meer dan 2 kratten bier kunnen neerleggen voor iets waarmee ze het internet op kunnen.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En niet te vergeten: de licentie kost meer dan dit ding.
Ontopic: je hebt geen al te hoge pet op van studenten zeker, als je denkt dat hardware uit de vorige eeuw nu nog bruikbaar is.
Dikke stront is per definitie niet traag, echter door een te kleine trechter wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:26 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
![]()
Hij zal niet eens beginnen met installeren. Zelfde geldt voor Windows Vista.
Windows XP traag als dikke stront zijn.
Waar lees jij kosteloos?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:31 schreef GradusJansen het volgende:
Deze Ts is zoeen topper, geheel kosteloos helpt hij de minderbedeelde medemens:
Verzoek om een foto.quote:Op maandag 3 mei 2010 08:49 schreef Wiebelkont het volgende:
[ afbeelding ]
Een betere foto kon ik even niet vinden en op verzoek maak ik er zelf wel eentje
Ja Doh, die steuntrekkers verwachten wel een nieuwe laptop natuurlijk! Maar gelukkig zijn er heel veel gemeenten die dat graag voor ze betalen...quote:Op maandag 3 mei 2010 10:35 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Waar lees jij kosteloos?
Ik moet er ook gewoon iets aan verdienen, ik spaar zelf ook voor een nieuwe laptop. Ik denk gewoon dat hier wel een markt voor is, gezien de stapels trajecten die ik voorbij zie komen waarin een gemeente/overheid/stichting de pc's moet bekostigen voor bijstandsmensen die daar zelf geen geld voor (b)lijken te hebben.
quote:Op maandag 3 mei 2010 09:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ontopic: je hebt geen al te hoge pet op van studenten zeker, als je denkt dat hardware uit de vorige eeuw nu nog bruikbaar is.
Als ik tegenwoordig in een studiezaal rondkijk bezit 50% een macbook pro o.i.d. en de andere helft meestal met een netbook.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Het is niet mijn bedoeling hiermee mensen voor het hoofd te stoten, maar ik maak oude hardware bruikbaar voor mensen die gewoon niet 200+ voor een pc uit kunnen of willen geven.
Dat ding uit de OP is nauwelijks een kratje bier waard man... Voor alle hardware komt er een moment dat je het gewoon weg moet flikkeren; en laten we eerlijk zijn, dat moment is voor die laptop alláng gepasseerd.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:35 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Waar lees jij kosteloos?
Ik moet er ook gewoon iets aan verdienen, ik spaar zelf ook voor een nieuwe laptop. Ik denk gewoon dat hier wel een markt voor is, gezien de stapels trajecten die ik voorbij zie komen waarin een gemeente/overheid/stichting de pc's moet bekostigen voor bijstandsmensen die daar zelf geen geld voor (b)lijken te hebben.
Hoor ik daar een bod van één half krat premium-lager?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat ding uit de OP is nauwelijks een kratje bier waard man... Voor alle hardware komt er een moment dat je het gewoon weg moet flikkeren; en laten we eerlijk zijn, dat moment is voor die laptop alláng gepasseerd.
20 euro? Licentie krijg je er automatisch bij, zit onderop de laptop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
10 euro...
Genoteerd, evenals de andere boden. Ik laat hem nog tot donderdag staan, de hoogste bieder mag hem dan hebben, kan ik hem nog mooi voor het weekend versturen! (de postkantoren zijn weer gewoon normaal open op de 6e, toch?)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:39 schreef Sh0t het volgende:
27.50 incl.
Ophalen is ook geen probleem! Hij ligt in Breda en zo'n beetje elke avond (behalve aankomende do en vr) heb ik tijd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:55 schreef Sh0t het volgende:
Kan hem ook bij je ophalen, geen probleem.
Dan bied ik:
22 excl.
27.50 incl.
Owkay, dan gaat hij naar jou! Wanneer heb je tijd om langs te komen? Eventueel zou morgenavond kunnen tussen half 6 en 7, zaterdag overdag kan ook, en ander word het volgende week. PM maar even als je dit leest, dan PM ik mijn adres terug!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:55 schreef Sh0t het volgende:
Kan hem ook bij je ophalen, geen probleem.
Dan bied ik:
22 excl.
27.50 incl.
tvpquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:12 schreef RGS18 het volgende:
10 euro als je het bagger ding in de fik steekt en het filmpje post.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:35 schreef Prowl het volgende:
25,= inclusief verzendkosten
Kan ik binnenkort iemand blij maken
Ja Sh0t bood dus meer, maar die reageert niet meer hier of op PM. Ik vind 25 incl verzendkosten wel wat mager, aangezien verzenden 7 euro is. Wil je voor dat geld ook de netwerkkaart(en) erbij hebben of mag ik die thuis houden?quote:
Nou, laat ik dan maar overstag gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:50 schreef Prowl het volgende:
die mag je houden, heb ik evt zelf nog wel liggen
Wut? Overstroming?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef Prowl het volgende:
Druk bezig met 700 liter de woonkamer uithalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |