abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80955492
Heb hier een iphone 3g 8gb liggen met versie 3.1 (dus te jail-breaken en simlockvrij te maken).

conditie: best wel nieuw, alles werkt alleen zeer beperkte gebruik-sporen aan de achterkant en een klein (bijna niet te zien) krasje aan de voorkant .

Verder hetzelfde verhaal als met de sony Xperia X10 (mijn vorige advertentie), dus iPhone op te halen bij de telefoonwinkel van mijn broer (verder ook te bekijken, zelf zien of het werkt etc etc.). Ik heb bij deze iPhone echter wel een originele aankoopbon van t-mobile (is volgens mij begin dit jaar eind vorig jaar als ik me niet vergis, maar kan eventueel voor de zekerheid kijken wat het precies is, mochten jullie dat echt willen weten)

locatie; Almere

prijs; bieden mag altijd, maar meteen op te halen voor 300,- en mocht je het simlockvrij willen ophalen dan voor 310,-.

btw; foto's komen zsm. mocht dit nodig geacht te zijn.
pi_80965026
200 geboden.
  maandag 3 mei 2010 @ 13:45:03 #3
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_80966890
quote:
Op maandag 3 mei 2010 00:32 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
prijs; bieden mag altijd, maar meteen op te halen voor 300,- en mocht je het simlockvrij willen ophalen dan voor 310,-.
Maak je hem voor die 310 euro officiëel simlockvrij? Want dat kost bij T-Mobile voor een half jaar oud toestel 70 euro. En om een tientje extra te rekenen voor een Jailbreak (wat hier op het forum niet mag) is een beetje flauw, aangezien jailbreakprogramma's gratis aangeboden worden.
pi_80969669
Telefoon alweer verkocht via MP, bedankt en deze mag ook op slot!

@splackaville

Sorry, ik wist niet dat je hier op het forum niet over simlockvrij kon praten, want simlockvrij zelf maken is op zich niet verboden, want het is "jouw" telefoon jij mag er mee doen wat je wil en daar valt ook simlockvrij maken onder, alleen of het hier op het forum niet mag is natuurlijk een andere discussie, en als dat het geval is dan spijt het mij, want ik wist niet dat dat niet mocht!
  maandag 3 mei 2010 @ 15:00:19 #5
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_80969718
Geen probleem. Ik vind het ook onzin dat het niet mag, maar ik vroeg mij gewoon af waarop je 10 euro wilde rekenen voor iets dat gratis is
pi_80969768
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Geen probleem. Ik vind het ook onzin dat het niet mag, maar ik vroeg mij gewoon af waarop je 10 euro wilde rekenen voor iets dat gratis is
het was meer voor het simlockvrij maken eigenlijk, want verder heb ik nergens anders gezien dat een iPhone simlockvrij maken goedkoper kan zijn dan voor 20,-
  maandag 3 mei 2010 @ 15:02:53 #7
249756 Symphonic
Look o Look
pi_80969802
verkocht
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')