Trustenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:25 schreef gomi het volgende:
ik nok er ook weer mee voor vandaag
laters en have fun teun
dat mag ik wel hopen...ze moet nog een liedje zingenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komt ze straks natuurlijk nog even langs veur en ploatje en deze
Join the clubquote:Op zondag 2 mei 2010 23:35 schreef remlof het volgende:
Volgens mij heb ik een paar delen van deze reeks gemist
Doen wequote:Op maandag 3 mei 2010 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
PS. Vergeet niet om morgen de vlaggen halfstok te hangen en om de SC twee minuten te sluiten en stil te zijn, net na koffietijd van Pietje
En heb je nog verplichtingen vandaag?quote:
Neuh alleen de auto naar de garage aan het eind van de dag....ben al buiten geweest en het is echt koud!!!!....dus nu lekker bij de kachelquote:Op maandag 3 mei 2010 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
En heb je nog verplichtingen vandaag?
Ik moet om Kally niet teleur te stellen nog op de hometrainer
De verwarming staat hier niet aan, maar ik overweeg wel een trui aan te doenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh alleen de auto naar de garage aan het eind van de dag....ben al buiten geweest en het is echt koud!!!!....dus nu lekker bij de kachel![]()
Tja, dan moet het maar hequote:Lekker fietsen...ja kally gaat je dr vast aan houden
Ik heb ook net een (klassiek stok)broodje gehad.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:56 schreef Laysa het volgende:
Ik ben zo gaar....ik ga zo denk nog ffkus liggen![]()
Maar eerst lekker koffie met een broodje
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook net een (klassiek stok)broodje gehad.
Moet toch wat eten, anders val ik dadelijk van mijn fiets
Wie ben je en waar kom je zo ineens vandaan, vraag ik me al een tijdje af. Of was je er altijd al en viel je niet zo opquote:Op maandag 3 mei 2010 11:02 schreef FP128 het volgende:
is dit ( en andere) topics nog steeds open?
Ik dacht dat de moderators het intussen al allemaal opgedoekt hadden.
Wat Pietje zegt!!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie ben je en waar kom je zo ineens vandaan, vraag ik me al een tijdje af. Of was je er altijd al en viel je niet zo op?
Dat laatste denk ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie ben je en waar kom je zo ineens vandaan, vraag ik me al een tijdje af. Of was je er altijd al en viel je niet zo op?
Om 8:40 ging de telefoon al!quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Om 8:40 ging de telefoon al!
Dat was meteen m'n wekker. Wel handig soms, als klanten niet zien hoé je ze te woord staat.
Ja, maar met die installatie is m'n Vista-installatie "not valid" geworden. Vanavond maar eens recoverenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:16 schreef remlof het volgende:
Dat laatste denk ik.
Yo Pietje, draai je al Oeboentoe?
HEB JE NOG NIET GEDOUCHT?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier ging de wekker om 10:00 al![]()
En ook maar goed dat je niet kan zien hoe iemand achter z'n pc in de SC zit
Tuurlijk welquote:Op maandag 3 mei 2010 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
HEB JE NOG NIET GEDOUCHT?![]()
![]()
Hee Caro hoe bevalt jouw Ubuntu? Ik draai nu 10.04 en ben er zeer tevreden over.
Ik heb Windows 7 gewoon helemaal van m'n laptop afgeflikkerd, wegquote:Op maandag 3 mei 2010 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar met die installatie is m'n Vista-installatie "not valid" geworden. Vanavond maar eens recoveren. Op zich werkte alle hardware ineens, dat was een meevaller
.
Damn, nerd.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:26 schreef Gert het volgende:
HEB JE NOG NIET GEDOUCHT?![]()
![]()
Hee Caro hoe bevalt jouw Ubuntu? Ik draai nu 10.04 en ben er zeer tevreden over.
Ah... ja de i-serie is nét niet lekker gefinetuned, maar: waar een wil is is een weg zeg ik altijd maar zo!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Nou kweenie, ik heb versie 3.1i en hier en daar hapert ie nog wat.
Zal hem eens aandraaien.
Komaarkomaarkomaarquote:Op maandag 3 mei 2010 11:33 schreef Noek het volgende:
Ubuntu klinkt als een bosneger. Of een voetballer!![]()
CarO, ik moet fietsen vanavond maar het is toch tyfus weer.
God, wat ben ik chagrijnig en wat heb ik zin om dit op Remlof bot te vieren. (kan dat wel?)
Remlof!!
Is ook zo hoor, en dan erbij, ik hou wel van vintage, lekker old skool!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah... ja de i-serie is nét niet lekker gefinetuned, maar: waar een wil is is een weg zeg ik altijd maar zo!
Lees anders de Ubuntu-filosofie nog een keer door. Dat inspireert mij altijd enorm. [ afbeelding ]
Echt hè, zo'n iemand gun je toch een zijspiegel op z'n driewieler.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:46 schreef D. het volgende:
Ajax beste vice-kampioen aller tijden
Vast geschreven door een Ajaxfan
Oh gelukkig, ik wil toch wel graag mn kasten uitpakken vandaagquote:Op maandag 3 mei 2010 11:33 schreef Noek het volgende:
Ubuntu klinkt als een bosneger. Of een voetballer!![]()
CarO, ik moet fietsen vanavond maar het is toch tyfus weer.
God, wat ben ik chagrijnig en wat heb ik zin om dit op Remlof bot te vieren. (kan dat wel?)
Remlof!!
Oh, dan staan we toch zo voor je deur! Verrassing!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik wil toch wel graag mn kasten uitpakken vandaag![]()
Dan moet je je bootloader herstellen of anders de MBR!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar met die installatie is m'n Vista-installatie "not valid" geworden. Vanavond maar eens recoveren. Op zich werkte alle hardware ineens, dat was een meevaller
.
Hé Remlof, wie is die frisse wind eigenlijk?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Komaarkomaarkomaar![]()
Ubuntu, uitgesproken als oe-BOEN-toe, is een ethische of humanistische filosofie uit het Afrika van beneden de Sahara die draait om toewijding en relaties tussen mensen onderling.
Jaa toe!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dan staan we toch zo voor je deur! Verrassing!
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Hé Remlof, wie liet die frisse wind eigenlijk?
Het is ook een neger woord! Van de zoeloes! Het betkent "menselijk zijn voor anderen".quote:Op maandag 3 mei 2010 11:33 schreef Noek het volgende:
Ubuntu klinkt als een bosneger. Of een voetballer!\
Ik moet nog 3 planken in mijn kast dus ik heb mijn zakken zelf nodig. Buy your own zak jonguh.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa toe!
Kan je mooi helpen. Neem meteen ff wat vuilniszakken mee!
Juist! Kutte wit de kniefe godverdomme!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:36 schreef CarOnline het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: zachte heelmeesters maken stinkende wonden!
NEE! Dus ik ga je nu pm-en!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook een neger woord! Van de zoeloes! Het betkent "menselijk zijn voor anderen".![]()
Kom je ook bij de sekte?![]()
Of voel je je niet zo menselijk voor anderen vandaag, nee hè.
Waar laat je die kleding eigenlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 11:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 planken in mijn kast dus ik heb mijn zakken zelf nodig. Buy your own zak jonguh.
Volgende week wat doen? Ja?
Ik ben blij dat ik Umbutu in mn leven heb.quote:
whutquote:Op maandag 3 mei 2010 11:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je je bootloader herstellen of anders de MBR!
Naar Afrika en de achterbuurten van H'veen. Waar laat jij alle shit dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Waar laat je die kleding eigenlijk![]()
Goed doel ofzo?![]()
Zullen ze blij mee zijn![]()
Ja ik wil volgende week wel wat doen.
Overdag of 's avonds?
Met kids zonder? (Ik stem voor zonder) en volgende week is het wel hemelvaartsdag he! En zo.
Bittergarnituur of wortels? (ik stem bittergarnituur)
Ga lekker MSN'en over waar jullie bitterballen gaan proppen.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aw, sorry. Ik weet me geen raad met mijn gevoel.
Ja geen idee.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Naar Afrika en de achterbuurten van H'veen. Waar laat jij alle shit dan?
Ik ben ook voor waar jij ook voor bent. Ik kan maandag en woensdag niet maar verder wel. En jij?
Zo niet Umbutu's leer!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga lekker MSN'en over waar jullie bitterballen gaan proppen.
En toen was er... Ubuntuquote:Op maandag 3 mei 2010 11:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik Umbutu in mn leven heb.
Rust, zen, wit licht en peace
ZIJ BEGON!quote:
Echt niet. Ik zou nog kunnen pm-en als ik zou willen (quote:Op maandag 3 mei 2010 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga lekker MSN'en over waar jullie bitterballen gaan proppen.
Oke, anders moet je maar op herhalingscursus.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
ZIJ BEGON!
Maar ik ben alweer helemaal oeleboele.
Oh nee, dinsdagavond heb ik les.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja geen idee.
Roemenië ofzoiets? Of is dat geen derde wereld land meer.
Haha nou, das dan dinsdag he!
Oh de kids hier hebben alleen deze week vakantie, dus zonder liekt mie ut handigst.
Avond doen? Filmpje? Of rollerskaten?
Ja maar donderdag is het Hemelvaartsdag, dus das ook een beetje lastig.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee, dinsdagavond heb ik les.![]()
Donderdagavond?
Hebben die van jou alleen deze week maar?Da's ook zielig! Ook voor jou want vakantie is wel whOOt!
Nu alleen het weer nog.Zie mij niet schelden dan.
Dondag kan ik weer niet. Oh bah, dat heb je met werken hè. Daar gaat zoveel vrije tijd inzitten.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar donderdag is het Hemelvaartsdag, dus das ook een beetje lastig.
Of ben ik abuis... of we moeten het deze week doen? Donderdagavond kan ik wel... of vrijdag?
Oh nee dan ben jij weg?
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
Ah beter, ik hoef toch niet te fietsen vanavond. Dan kan ik nu in bad, daarna op de bank met sms haard aan.Vanavond Mc. D. als diner en zo werd de dag toch nog leuk en ik leefde nog lang en gelukkig.
Remlof!!
Ze hebben Fashion tv verwijderd!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil óók op de bank met de zapper!
Werk!![]()
En die haard kan inderdaad wel weer aan ja.. Flikker eens op met die herfst.![]()
Even een mentale opkikker. LENTE![]()
Als je 'm aanklikt wordt ie net zo groot als dat raam vol regenspetters!
[ afbeelding ]
Ik ga even mullet googelen. Daarna ontwikkel ik me wel weer verder.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
Ik ben eruit. Voor ziet mijn kapsel er puikend uit, maar achter mag het wat meer opgefunkt worden. Dus iets in een punt uitlopend zonder een mullet te worden.
Of zoiets.
Kan je windows nog wel opstarten of blijft ie tijdens het booten hangen? Of krijg je geen keuze en gaat ie gelijk door naar windows?quote:
En E! dan? Da's toch net zoiets? Of is dat meer glitter&glamour dan mode?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze hebben Fashion tv verwijderd!![]()
Ik ben stug blijven zappen maar hij is gewoon weg. Dat was mijn vissenkom tijdens het lezen.
Wat wil je gaan kijken dan? Het is niet veel soeps hoojj.
Soeps!
Het gaat om mijn haarachterkant, die is te massief, rechttoe rechtaan en die moet dus wat losser, relaxter en vrolijker.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:04 schreef CarOnline het volgende:
Man, gooi er eens een foto in!
Das toch niks zo!
Kan me er géén voorstelling van maken!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat om mijn haarachterkant, die is te massief, rechttoe rechtaan en die moet dus wat losser, relaxter en vrolijker.
Als ik er weer blij mee ben, dan gooi ik er misschien wel een foto tegenaan. Misschien.
Het is dat ik een flinke slag in mijn haar heb, anders was het gewoon een lelijke bob. Kun je je nu voorstellen hoe slecht ik me voel. En maar één collega die het verzachtende mantra van "Nee joh, achter is het ook echt leuk!" doorbrak en wel eerlijk zei wat ik al wist: achter is het saai en moet het opgefunkt worden. Is dat nu zo moeilijk voor te stellen?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:12 schreef CarOnline het volgende:
Kan me er géén voorstelling van maken!![]()
Foto.
Voorstellen niet, inwilligen dan weer wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja.
Foto, is dat nou zo moeilijk voor te stellen?
Ik wel. En pics.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
Kun je je nu voorstellen hoe slecht ik me voel.
Plezier!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En E! dan? Da's toch net zoiets? Of is dat meer glitter&glamour dan mode?
Ik heb even niets meer te doen, dus het gaat er zo van komen. Filmpje dan maar.
Ook niets op discovery of NGC of zo? Dat vind ik al snel goed hoor. America's Hardes Prisons, Air Crash Investigation, Ray Mears.. prima allemaal!
Nee, pas als het weer oké is. Ze heeft een bob nu.quote:
Je moet ook nooit zomaar in een opwelling een nieuw kapsel nemenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, pas als het weer oké is. Ze heeft een bob nu.
De kapster zei nog zo:' Oooh, dat zou je ook goed staan hoor!' en zo geschiedde.
![]()
Nee maar ja, dat is altijd achteraf. Vooraf is ze nog gewaarschuwd.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet ook nooit zomaar in een opwelling een nieuw kapsel nemen
Het is voor mij jaren geleden dat ik mn haar heb laten verknippen.....Hell no dat ik mn haar laat afknippenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:32 schreef Deisyy het volgende:
Het is zo balen als je haar net niet is zoals je zou willen. Dan wil je niet meer in de spiegel kijken en aan de kant het liefst de hele tijd wel om te kijken of het echt zo erg is als in je hoofd.
Bob is een sukkel en je moet er vanaf. Dood hemquote:Op maandag 3 mei 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
De kapster zei helemaal niks over een bob, die had het alleen over mijn innerlijke krul die ik weer naar buiten moest laten komen. In combinatie met een strakke pony en toen was ik een Copypoodle.
Maar nu ik die krul er eigenhandig uitgewassen en -geföhnt heb, is het een bob in disguise. Een disgusting bob en omdat ik 'm zelf niet zie, neemt ie enorme vormen aan in mijn hoofd. En moet ie weg ... weg ... weg!
Goffer.
Pittig kort kapselquote:Op maandag 3 mei 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Uiteindelijk krijg ik zo wel die überkorte coupe van weleer. Alleen nu met een oud hoofd eronder. Silvie van der Bejaard.
Nee! Dat zei ik dus ook: "Ik wil het eventueel ook wel kort, maar ik wil geen 40+ pittig kort kapsel in laagjes met een rode verflaag dat schreeuwt dat je eigenlijk een hele gekke meid bent, terwijl je weet dat het het begin van het einde is."quote:
Die heeft waarschijnlijk ook een dolfijntje op haar schouder want daar heeft ze "iets" mee. Kan ze niet uitleggen maar het is "iets". Nog nooit mee gezwommen, ja één keer met een bal op z'n harses in het Dolfinarium gezien.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Dat zei ik dus ook: "Ik wil het eventueel ook wel kort, maar ik wil geen 40+ pittig kort kapsel in laagjes met een rode verflaag dat schreeuwt dat je eigenlijk een hele gekke meid bent, terwijl je weet dat het het begin van het einde is."
Toen kwam de eigenares langslopen, met zo'n pittig kapsel ... Ik denk nu dat ik op dat moment mijn eigen graf gegraven heb.
Ze neemt wraak op je! Your hair is doomedquote:Op maandag 3 mei 2010 15:42 schreef Copycat het volgende:
Toen kwam de eigenares langslopen, met zo'n pittig kapsel ... Ik denk nu dat ik op dat moment mijn eigen graf gegraven heb.
quote:
Hey Lays, voel je je al wat beter?quote:
Oh bah, sterkte!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben verrot, stomme collega's die op vakantie gaan
![]()
En mijn hoofd zit ook alles in vol en vast![]()
Maar Twente Kampioen
Jaquote:Op maandag 3 mei 2010 15:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh bah, sterkte!![]()
Moet je de hele week nog?
Blegh, hier ookquote:Op maandag 3 mei 2010 15:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh...heb vanmiddag nog een paar uur geslapen...ben verkouden maar het breekt niet door
Ik ben er ook bang voor. Tijd dat ik weer terugga naar mijn homokapper in A'dam. Daar kreeg je tenminste op elk moment van de dag een wijntje aangeboden.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze neemt wraak op je! Your hair is doomed
En dan maakte het niet meer uit dat het eruit zag als een onkruidveld?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Tijd dat ik weer terugga naar mijn homokapper in A'dam. Daar kreeg je tenminste op elk moment van de dag een wijntje aangeboden.
Ze doen ook kunstjesquote:Op maandag 3 mei 2010 16:00 schreef Gert het volgende:
Dolfijnen zijn hele inteliegente beesten, wisten jullie dat!
Ze doen ook pieeep-piep naar elkaar en dat is een soort taal!
En ze redden ook mensen en beschermen ze tegen haaien!
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Tijd dat ik weer terugga naar mijn homokapper in A'dam. Daar kreeg je tenminste op elk moment van de dag een wijntje aangeboden.
Nee, het regent en mijn dag begon niet zo vrolijk en omdat het niet feestelijk is om mensen met hun eigen sjaal om te brengen, bleef ik maar thuis. Oh ja en ik moest eerst nog werken en toen toch maar niet.quote:
Maar zijn ze sneller dan een paard?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:00 schreef Gert het volgende:
Dolfijnen zijn hele inteliegente beesten, wisten jullie dat!
Ze doen ook pieeep-piep naar elkaar en dat is een soort taal!
En ze redden ook mensen en beschermen ze tegen haaien!
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, het regent en mijn dag begon niet zo vrolijk en omdat het niet feestelijk is om mensen met hun eigen sjaal om te brengen, bleef ik maar thuis. Oh ja en ik moest eerst nog werken en toen toch maar niet.
En CarOooo wilde liever haar kasten opruimen want daar ligt toch haar hart en wie ben ik dan...? Wie ben ik om haar dat te ontnemen? Niemand!
Echt lief van je!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, het regent en mijn dag begon niet zo vrolijk en omdat het niet feestelijk is om mensen met hun eigen sjaal om te brengen, bleef ik maar thuis. Oh ja en ik moest eerst nog werken en toen toch maar niet.
En CarOooo wilde liever haar kasten opruimen want daar ligt toch haar hart en wie ben ik dan...? Wie ben ik om haar dat te ontnemen? Niemand!
Heb je daar misschien een plaatje van? Dan paint ik daar wel Dld en gympies op.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:06 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit net Sex and the City te kijken wat ik in een vlaag van paniek gekocht heb op mn vorige werk omdat ik wist dat ik mn personeelskorting kwijt zou raken, en daar heeft Miranda (dacht ik, ik ken ze nog niet zo goed) ook een pittig rood kapsel.
En ik zit me al 8 afleveringen af te vragen of ik het nou leuk vind, of potteus.
Op sommige momenten is ze best mooi en charmant en sexy enzo maar dat kan ook komen omdat zij door Manhattan loopt op hakken.
En ik in een Duits dorp op gympies, dus das sowieso al géén vergelijk dus dat doe ik dan ook maar niet.
Ja, het gaat wel weer. Ik snotter nog, maar de koorts is weg, ik ben alleen nog moe, zo moe.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:44 schreef Laysa het volgende:
Ben je al een beetje opgeknapt Deis? Morgen vertrekken jullie toch?
Toen zag het er altijd heel erg gaaf uit! In tweevoud.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:01 schreef Gert het volgende:
En dan maakte het niet meer uit dat het eruit zag als een onkruidveld?
Stoli of bocht?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:09 schreef Noek het volgende:
Bij mijn kapper krijg ik vodka maar zij is wel hetero en een lilliputter maar wij negeren dat. "Nee joh, ben je echt maar 1.03!!Zou je niet zeggen hoojj!! Maar ja, wel vodka.
Jullie moet maar alvast aan de neusdruppelsquote:
Ja ik ben druk bezig ermee, komt wel goed, als het maar los komtquote:Op maandag 3 mei 2010 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie moet maar alvast aan de neusdruppels![]()
Het anana klinkt hier al iets beter
Dat past nooit! Ze woont in een heel klein huisje met hele kleine theekopjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stoli of bocht?
Indien Stoli, dan kom ik bij je kapster wonen!
Vrouwtje Theelepelquote:Op maandag 3 mei 2010 16:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat past nooit! Ze woont in een heel klein huisje met hele kleine theekopjes.
Lastig...quote:Op maandag 3 mei 2010 16:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een plaatje van? Dan paint ik daar wel Dld en gympies op.
Bloed onder de nagels. Wat een irritant mokkeltje met schortje was dat zeg!quote:
Jaquote:Op maandag 3 mei 2010 16:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Bloed onder de nagels. Wat een irritant mokkeltje met schortje was dat zeg!
Die stem. Snerp Snerp!
Ach! Doe eens normaal!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Bloed onder de nagels. Wat een irritant mokkeltje met schortje was dat zeg!
Die stem. Snerp Snerp!
Ik moet een ananas in mn neus douwen?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie moet maar alvast aan de neusdruppels![]()
Het anana klinkt hier al iets beter
Wat ik nu heb is een kortere versie van dat kapsel van Samantha op de bovenste pic. Maar dan met een stijle pony ipv lok en een massieve achterkant.quote:
Nog korter?!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik nu heb is een kortere versie van dat kapsel van Samantha op de bovenste pic. Maar dan met een stijle pony ipv lok en een massieve achterkant.
En je haar was eerst lang?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik nu heb is een kortere versie van dat kapsel van Samantha op de bovenste pic. Maar dan met een stijle pony ipv lok en een massieve achterkant.
Zie je wel je hoeft er niet eens 8quote:
Korter dan dat van Samantha hè, niet van die potteuze, rooie dakduvel. Maar het is inderdaad zeker 15 cm korter dan het was. Ik had het hiervoor tot zo'n 5 cm onder mijn schouders, schat ik en nu wordt net mijn nek bedekt. Maar dan wel met een massief blokquote:
Dat heb je van mij!quote:
Die foto komt niet he?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Korter dan dat van Samantha hè, niet van die potteuze, rooie dakduvel. Maar het is inderdaad zeker 15 cm korter dan het was. Ik had het hiervoor tot zo'n 5 cm onder mijn schouders, schat ik en nu wordt net mijn nek bedekt. Maar dan wel met een massief blok.
Coole gymp!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:33 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
De tekst glittert!En check dat jjewaad.
![]()
Liesje?? Die kan dat wal.
Ik wilde dat gewaad eigenlijk zwart met wit gestreept doen maar ik denk dat CarO meer een blauw-type is.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Coole gymp!![]()
En het zonnetje schijnt lekker! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:33 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben sprakeloos! Ik weet niet wat ik moet zeggen! Ik sta met de mond vol tanden! Ik ben met stomheid geslagen!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:33 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ja, dan zit er niks anders op dan dat ik dat van jou heb!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb je van mij!
Het viel me vanmiddag ineens op dat ik dat als tic heb!
Of doe jij het ook al een hele tijd en heb ik het misschien wel van joú gecopycat?
Mijn kapster schenkt nooit drank, en probeert opgewekt te blijven kijken als ik wéér het model "doe maar lekker kort" bestel. En je hebt hier ook Chinese kapsalons met happy end. En dan gaat het niet over het kapsel!
Maar als je ook maar een beetje in vochtig weer op de fiets naar je werk gaat springen de krullen er spontaan weer in, vooral doordat het kort is nu.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
Zoiets is het nu:
[ afbeelding ]
Met pony en massieve achterban en de meeste krul heb ik eruit geföhnd.
Nee maar die essentie pik je er wel uit en dan is dat kapsel toch minder. Dat heb ik proberen weer te geven en dat is volgens mij ENORM!! goed gelukt. Rietveld, jeweettog!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben sprakeloos! Ik weet niet wat ik moet zeggen! Ik sta met de mond vol tanden! Ik ben met stomheid geslagen!
Zie, een stuk minder Sex in de City.
Nix in de City.
Mooi gewaad hoor, maar inderdaad, zo voelt het als ik door de straten stamp.
Maar dat geeft niet, verder.
Ja, wat denk jij, Gert?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde dat gewaad eigenlijk zwart met wit gestreept doen maar ik denk dat CarO meer een blauw-type is.
Heldere vrolijke kleuren. Wat denk jij, Gert?
Knal blauw ja! Het zwart wit gesttreepte geeft wel die leuke colour locale echter. Maar een gele ster op een blauw jewaad staat ook best zonnig toch!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde dat gewaad eigenlijk zwart met wit gestreept doen maar ik denk dat CarO meer een blauw-type is.
Heldere vrolijke kleuren. Wat denk jij, Gert?
Ja, dat kan je zeker wel zien dat je dat hebt proberen weer te geven, over duidelijk, ik pikte het meteen op.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee maar die essentie pik je er wel uit en dan is dat kapsel toch minder. Dat heb ik proberen weer te geven en dat is volgens mij ENORM!! goed gelukt. Rietveld, jeweettog!
Doe maar zoals je het had. Dat was leuk al is dat witblonde ook leuk. Oh keuzes keuzes!
Een apenlook? Wat moet ik me daar voor iets oncharmants bij voorstellen?quote:
Vanavond ga ik hernieuwde inspiratie opdoen bij project Runway, die kunnen ook echt niks maar ja, Rietveld hè.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij, Gert?
Ik wil graag een make-over van Noek.
Noek, vooruit met de geit!
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat kan je zeker wel zien dat je dat hebt proberen weer te geven, over duidelijk, ik pikte het meteen op.
Wat ik de vorige keer had? Van toen eh we naar de film gingen?
Had ik dat ook al op de SC meet eigenlijk?
Hoe had ik mn haar toen?
Of bedoel je dat bruine? Wat bedoel je eigenlijk?
Waar ben ik?
Nou, ik hoor het morgen wel danquote:Op maandag 3 mei 2010 16:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Vanavond ga ik hernieuwde inspiratie opdoen bij project Runway, die kunnen ook echt niks maar ja, Rietveld hè.Wat een onzinnig volk, zo volstrekt nutteloos.
De voorstequote:
Ik vroeg het me ook al af, maar wilde niet stoken ofzoquote:Op maandag 3 mei 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een apenlook? Wat moet ik me daar voor iets oncharmants bij voorstellen?
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is wel een statement. Zie ik Dyanne nog niet doen. Gedurfd Mike!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Knal blauw ja! Het zwart wit gesttreepte geeft wel die leuke colour locale echter. Maar een gele ster op een blauw jewaad staat ook best zonnig toch!
Ja, zo'n uitpuilende rooie.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
En dan met massieve achterkant?
Opbokken met je voetbal! Haarbal it is!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:49 schreef Gert het volgende:
Alletwee een oranje pruik van de action, klaar. Of de tondeuse. Klaar.
Nu weer over voetbal ja! Het WK komt er aan! [ afbeelding ]
En vanavond witlof!
Hahaha, ja dat weet ik nog. Heb nog een bult op mn knarretje.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:48 schreef Noek het volgende:
Oranje-achtig en dat had je op de meet ook maar ook in de bios. De 2e keer was die al vager.
Toen zaten we in de auto en jij wees toen naar je haar en probeerde te springen maar dat lukt niet als je zit.
"Hoe vind je mijn haar? Hoe vind je mijn haar??"
Weet je nog! Zo schattig.
Oh nee, geen witlof, veel te veel werk!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:49 schreef Gert het volgende:
Alletwee een oranje pruik van de action, klaar. Of de tondeuse. Klaar.
Nu weer over voetbal ja! Het WK komt er aan! [ afbeelding ]
En vanavond witlof!
Niet naar fasion. Of fashion, zie ik weet niet eens hoe je het schrijft! Maar Gietveld vink jeniaal! Wanneer is dat er weer op?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is wel een statement. Zie ik Dyanne nog niet doen. Gedurfd Mike!![]()
Zapp jij eigenlijk wel?
Wasdaar veel werk aan dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh nee, geen witlof, veel te veel werk!![]()
Iets makkelijks! Ik heb kookweek
Hoi Mera!quote:
Hoi Ian!quote:
Oh ik zit aan rolletjes te denken met ham en kaas en oven en zo.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasdaar veel werk aan dan?
OK, dan moet het dus echt hééél makkelijk zijn. Ehm.... broodjes knakworst met soep uit blik?
Wann jedoe!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasdaar veel werk aan dan?
OK, dan moet het dus echt hééél makkelijk zijn. Ehm.... broodjes knakworst met soep uit blik?
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet naar fasion. Of fashion, zie ik weet niet eens hoe je het schrijft! Maar Gietveld vink jeniaal! Wanneer is dat er weer op?![]()
Ze hebben zelfs een eigen website!
En je kapper staat er ook op! ('t is nog vroeg in de ochtend, daarom geen wodka maar bier)
[ afbeelding ]
Macaroni met ham en kaas, en dan zo'n kant en klare zak sla erbij?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik zit aan rolletjes te denken met ham en kaas en oven en zo.
Nee geen knakworst en soep uit blik, dat vind ik niet te eten.
Euhm.... heh getsie, ik moet gewoon zo'n 1 pans gerecht ofzo.
Nee, geen kant en klaar, dat gaat me weer te verquote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Macaroni met ham en kaas, en dan zo'n kant en klare zak sla erbij?
En dan kant en klare dressing.
En hamblokjes kun je voorgesneden kopen en kaas voorgeraspt.
Nog een stap verder en je koopt kant en klare maaltijden, maar dat kan wel wat prijzig worden voor met z'n vijven.
Pony, langer van achter en kort bij de oren.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het maar niet tijdens Koffietijd-voor-mannen is!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Wann jedoe!
Een stoommaaltijd met verse peterselie die je knipt. Walla!ploink
[..]
![]()
![]()
Vanavond, kijken hè. Nu heb je het beloofd, GERT!
OH!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:08 schreef Noek het volgende:
Ik wacht tot de Mc Donals aanbelt maar ik heb mijn bestelling nog niet doorgebeld. Hopelijk bellen ze niet mijn huisje voorbij.
En dan zaniken dat de Appie niet thuisbezorgt! Gewoon de Mac aan huis!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:08 schreef Noek het volgende:
Ik wacht tot de Mc Donals aanbelt maar ik heb mijn bestelling nog niet doorgebeld. Hopelijk bellen ze niet mijn huisje voorbij.
Ja want dat is niét kant en klaar. KOKEN jij! Witlof-rolletjes uit de oven met zelfgedraaide gehaktballen en geschilde --> gekookte --> gebakken aardappeltjes!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
OH!
Ja, daar heb ik ook wel zin in.
Maar ja, das weer zo ver weg!
Ja, zie je ze aankomen!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan zaniken dat de Appie niet thuisbezorgt! Gewoon de Mac aan huis!
Bezorgt jouw Mc D.?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:08 schreef Noek het volgende:
Ik ben opgelucht te kunnen melden dat ik geen apencoupe heb.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef Deisyy het volgende:
Pony, langer van achter en kort bij de oren.
Nee, al zou die clown op een scooter een enorme aanwinst voor het straatbeeld zijn.quote:
Auf so einer Weise, sag ik immer aber so! Het was natuurlijk druk en gezellig tussen de schimpies en de anderre vakantiekids!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, zie je ze aankomen!![]()
De bezorgers liggen nu nog in het Schimpiebad en nemen op de terugweg eten mee maar ze bellen maar niet en ik kan wel een koe op nu. Niet dat ik daarvoor bij de Mc. Donalds moet zijn denk ik maar dat mag de frietpret niet drukken zegt CarO altijd maar zo.
Ik denk als ik bel dat er een kans is dat ze het komen brengen ook!quote:
Ik denk dat de kans groter is dan wanneer je niet beltquote:Op maandag 3 mei 2010 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk als ik bel dat er een kans is dat ze het komen brengen ook!
Gelul!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef CarOnline het volgende:
Nee maar! Het is Ian en/of Mera, die was ik alweer vergeten!
Als ik een week niet kom bellen ze de politie denk ik!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dan wanneer je niet belt
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen nog even werken en dan alweer weekend.
Vervelend voor mij!
Ik schrijf alleen de dagen op dat ik iets moet doen i.p.v. de dagen dat ik vrij hebquote:Op maandag 3 mei 2010 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen nog even werken en dan alweer weekend.
Vervelend voor mij!
Dus jij schrijft nooit iets opquote:Op maandag 3 mei 2010 18:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen de dagen op dat ik iets moet doen i.p.v. de dagen dat ik vrij heb
* De_Kardinaal moet Kally's nummer in de blocklist zetten van de telefoonquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal moet Kally's nummer in de blocklist zetten van de telefoon
Het wordt druk!
quote:
Sprekendquote:Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een paint van mij in mijn foboheeft iemand gemaakt voor mij
Dat zei ik net ook tegen iemandquote:
Wie dan?quote:
Tegen jouquote:
Ik ook....in een andere kleur en andere plaats...en een ander levenquote:
Sowieso wat meer ookquote:Op maandag 3 mei 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook....in een andere kleur en andere plaats...en een ander leven...binnenkort maar eens claimen
Nou dat niet, was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eigenlijk ben ik dus dik genaaid voor iets wat je bij 3 pakken wasmiddel krijgt, CarO.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook....in een andere kleur en andere plaats...en een ander leven...binnenkort maar eens claimen
249, te koop bij Leen Bakker (sorry Lea) maar daar was ie uitverkocht en daarna had ik de laatste bij de Blokker.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef CarOnline het volgende:
Nou dat niet, was het maar zo'n feest.
Je moet voor slechts 700 euro boodschappen doen![]()
En dan nog bijbetalen. 169 euro slechts![]()
Wat heb je er voor betaald dan als ik vragen mag?
Ik heb gelukkig iedereen aan het sparen voor me, zodat ik zelf maar liefst 11 zegels heb bijgedragen in 3 weken tijd ofzo
Wanneer ga je naar France,,Deiss....quote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pony, langer van achter en kort bij de oren.
Neequote:Op maandag 3 mei 2010 19:32 schreef CarOnline het volgende:
Doe eens een foto Pietje?
Ben benieuwd hoe ie er bij staat!
Tis niet een HELE grote set he?
Hoeft ook niet want mn eigenlijke tuinset staat er natuurlijk ook.
Las ergens dat je die gratis kon krijgen?quote:
Oke, dat valt nog mee!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
249, te koop bij Leen Bakker (sorry Lea) maar daar was ie uitverkocht en daarna had ik de laatste bij de Blokker.
Filosofie onder de arm en jáán!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee.
Dat wordt wel een uitdaging, want dan moet m´n telefoon ´t doen op ubuntu. Ik ga een poging wagen, tot over een paar uur.
quote:
Ja maarquote:Op maandag 3 mei 2010 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Las ergens dat je die gratis kon krijgen?
Spannend man!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ´t werkt, warempel, even uploaden.
Oh ja, nou ja dat geeft niet, grijs dus, heel goed!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee dat ga je niet zien, want ´t is natuurlijk pokkenat hierbuiten. Grijze kussens heb ik erbij.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
In deze wijk heeft iedereen ongeveer hetzelfde tuinstel! Gewoon een kratje!
natte fotoos van Pietjequote:Op maandag 3 mei 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk maarquote:
Je kan hem ook binnen zetten natuuk.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, die heb ik natuurlijk van moeders gekregen. Binnen staat er geen enkel plantje. Thanx
.
Whahaquote:Op maandag 3 mei 2010 19:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je kan hem ook binnen zetten natuuk.
Wanneer is de housewarming bij jou? Neem ik een bloemetje voor binnen voor je mee!
Top!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee joh, dit is officieel een stukje voor buiten. Eeeuuhhh. binnenkort!
Daar heb ik ook nog aan gedacht vandaag...met max 9 gr.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
Zou Teun al van zijn boot zijn afgewaaid? Die moet het toch vreselijk koud hebben gehad vandaag?
Daar kan je je redelijk op kleden, hoop ik voor hemquote:Op maandag 3 mei 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
Zou Teun al van zijn boot zijn afgewaaid? Die moet het toch vreselijk koud hebben gehad vandaag?
Als je doorweekt bent blijf je koudquote:Op maandag 3 mei 2010 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar kan je je redelijk op kleden, hoop ik voor hem.
Het heeft alleen in het westen zo'n beetje de hele dag geregend, dus hij zat waarschijnlijk wel goed.quote:
Die heeft natuurlijk zelfs zon gehadquote:Op maandag 3 mei 2010 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het heeft alleen in het westen zo'n beetje de hele dag geregend, dus hij zat waarschijnlijk wel goed.
Greysquote:
En, was ie te burgerlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 20:50 schreef Dementor het volgende:
LOL@Pietermans, die set heb ik ook nog overwogen / gezien een tijdje terug.
quote:
De rest van de winkel stond vol met zwarte en grijze meubels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |