Ik ken er nog een paar hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ben ik 100% met je eens. Leeftijd zegt niet altijd wat. Maar de meeste mensen hebben op hun 16e gewoon 'verkering' wat hoogstens 2 jaar duurt of zo. Wat jij hebt mee gemaakt zie ik echt als een uitzondering..
Lijkt me heel verstandigquote:Op zondag 2 mei 2010 22:04 schreef Braamyo het volgende:
Type hier vrolijk verder, ik ga nog ff teruglezen
Oeps..quote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ken er nog een paar hoorMaar goed.....die van mij eindigde in het vreemdgaan van mijn ex met haar baas
jah snap ik,quote:Op zondag 2 mei 2010 22:02 schreef z80 het volgende:
[..]
wel graag ook de regel erboven quoten.
nu is het een loze uitspraak.
Zucht, lees inderdaad eerst even terug. Ik reageer tegen jou om jou te zeggen dat je te snel conclusies trekt en ik vul niet in voor z80 maar suggereer dat er wellicht ook andere redenen/opties zijn. Ofwel: als jij wil dat z80 hem in kopt zou het ook eens met een wedervraag kunnen proberen.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah maar hierbij maakte je de opmerking dat ik hem zelf het moet laten inkoppen of niet. In welk geval dat al niet kan omdat jij dat voor hem doet !
Geen ervaring meequote:Op zondag 2 mei 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
relaties vanaf 18-20 jaar zie ik wel vaker goed stand houden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
En door al dat gelul over relaties en een MSN-gesprek over haar "mannendingen" met een vriendin die ik leuk vind heb ik nu een bluh-bui. Bedankt he
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
En door al dat gelul over relaties en een MSN-gesprek over haar "mannendingen" met een vriendin die ik leuk vind heb ik nu een bluh-bui. Bedankt he
Ik hoop dat ik het voor mijn vijftigste heb.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:08 schreef DarkElf het volgende:
ik bedoelde ook nergens dat je pas op latere leeftijd een langere relatie en zo kan hebben hoor![]()
ken best mensen die elkaar al heel vroeg tegengekomen zijn en nog steeds gelukkig zijn maar tis wrs wel zo dat als je jezelf wat beter kent je ook misschien wel beter in een relatie kan staan. (Maar dat wil dus niet zeggen dat je dat pas na je dertigste of weet ik t kan hebben
Eerste keuze: man, vrouw of allebei?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef borisz het volgende:
Bij het lezen van het vorige topic heb ik het gevoel dat ik nog een hoop moet ervaren.
Sommige mensen kennen zichzelf met 15-16 jaar al heel goed. Hoewel je nog aan verandering onderhevig bent.. Dat zie ik aan mijn zusje. Die is echt heel erg zichzelf met 15 jaarquote:Op zondag 2 mei 2010 22:08 schreef DarkElf het volgende:
ik bedoelde ook nergens dat je pas op latere leeftijd een langere relatie en zo kan hebben hoor![]()
ken best mensen die elkaar al heel vroeg tegengekomen zijn en nog steeds gelukkig zijn maar tis wrs wel zo dat als je jezelf wat beter kent je ook misschien wel beter in een relatie kan staan. (Maar dat wil dus niet zeggen dat je dat pas na je dertigste of weet ik t kan hebben
stop maar.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zucht, lees inderdaad eerst even terug. Ik reageer tegen jou om jou te zeggen dat je te snel conclusies trekt en ik vul niet in voor z80 maar suggereer dat er wellicht ook andere redenen/opties zijn. Ofwel: als jij wil dat z80 hem in kopt zou het ook eens met een wedervraag kunnen proberen.
Het lijkt me wel gezond om je dat af te vragen, aangezien je alsmaar groeit.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen zichzelf met 15-16 jaar al heel goed. Hoewel je nog aan verandering onderhevig bent.. Dat zie ik aan mijn zusje. Die is echt heel erg zichzelf met 15 jaarEcht knap! Dat heeft mij veel meer tijd gekost, en ik betwijfel of ik er nu wel echt ben eigenlijk
Ja, maar ik zie aan haar dat ze, ondanks de gebruikelijk groei en veranderingen, altijd heel erg dicht bij haar zelf blijft. Ik had/heb daar veel meer moeite meequote:Op zondag 2 mei 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het lijkt me wel gezond om je dat af te vragen, aangezien je alsmaar groeit.
idealistische trekjes, sorryquote:Op zondag 2 mei 2010 22:11 schreef z80 het volgende:
[..]
stop maar.
heeft toch geen zin om hier tegen in te gaan.
negeren helpt beter in dit soort situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |