Ik ken er nog een paar hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ben ik 100% met je eens. Leeftijd zegt niet altijd wat. Maar de meeste mensen hebben op hun 16e gewoon 'verkering' wat hoogstens 2 jaar duurt of zo. Wat jij hebt mee gemaakt zie ik echt als een uitzondering..
Lijkt me heel verstandigquote:Op zondag 2 mei 2010 22:04 schreef Braamyo het volgende:
Type hier vrolijk verder, ik ga nog ff teruglezen
Oeps..quote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ken er nog een paar hoorMaar goed.....die van mij eindigde in het vreemdgaan van mijn ex met haar baas
jah snap ik,quote:Op zondag 2 mei 2010 22:02 schreef z80 het volgende:
[..]
wel graag ook de regel erboven quoten.
nu is het een loze uitspraak.
Zucht, lees inderdaad eerst even terug. Ik reageer tegen jou om jou te zeggen dat je te snel conclusies trekt en ik vul niet in voor z80 maar suggereer dat er wellicht ook andere redenen/opties zijn. Ofwel: als jij wil dat z80 hem in kopt zou het ook eens met een wedervraag kunnen proberen.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah maar hierbij maakte je de opmerking dat ik hem zelf het moet laten inkoppen of niet. In welk geval dat al niet kan omdat jij dat voor hem doet !
Geen ervaring meequote:Op zondag 2 mei 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
relaties vanaf 18-20 jaar zie ik wel vaker goed stand houden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
En door al dat gelul over relaties en een MSN-gesprek over haar "mannendingen" met een vriendin die ik leuk vind heb ik nu een bluh-bui. Bedankt he
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
En door al dat gelul over relaties en een MSN-gesprek over haar "mannendingen" met een vriendin die ik leuk vind heb ik nu een bluh-bui. Bedankt he
Ik hoop dat ik het voor mijn vijftigste heb.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:08 schreef DarkElf het volgende:
ik bedoelde ook nergens dat je pas op latere leeftijd een langere relatie en zo kan hebben hoor![]()
ken best mensen die elkaar al heel vroeg tegengekomen zijn en nog steeds gelukkig zijn maar tis wrs wel zo dat als je jezelf wat beter kent je ook misschien wel beter in een relatie kan staan. (Maar dat wil dus niet zeggen dat je dat pas na je dertigste of weet ik t kan hebben
Eerste keuze: man, vrouw of allebei?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef borisz het volgende:
Bij het lezen van het vorige topic heb ik het gevoel dat ik nog een hoop moet ervaren.
Sommige mensen kennen zichzelf met 15-16 jaar al heel goed. Hoewel je nog aan verandering onderhevig bent.. Dat zie ik aan mijn zusje. Die is echt heel erg zichzelf met 15 jaarquote:Op zondag 2 mei 2010 22:08 schreef DarkElf het volgende:
ik bedoelde ook nergens dat je pas op latere leeftijd een langere relatie en zo kan hebben hoor![]()
ken best mensen die elkaar al heel vroeg tegengekomen zijn en nog steeds gelukkig zijn maar tis wrs wel zo dat als je jezelf wat beter kent je ook misschien wel beter in een relatie kan staan. (Maar dat wil dus niet zeggen dat je dat pas na je dertigste of weet ik t kan hebben
stop maar.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zucht, lees inderdaad eerst even terug. Ik reageer tegen jou om jou te zeggen dat je te snel conclusies trekt en ik vul niet in voor z80 maar suggereer dat er wellicht ook andere redenen/opties zijn. Ofwel: als jij wil dat z80 hem in kopt zou het ook eens met een wedervraag kunnen proberen.
Het lijkt me wel gezond om je dat af te vragen, aangezien je alsmaar groeit.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen zichzelf met 15-16 jaar al heel goed. Hoewel je nog aan verandering onderhevig bent.. Dat zie ik aan mijn zusje. Die is echt heel erg zichzelf met 15 jaarEcht knap! Dat heeft mij veel meer tijd gekost, en ik betwijfel of ik er nu wel echt ben eigenlijk
Ja, maar ik zie aan haar dat ze, ondanks de gebruikelijk groei en veranderingen, altijd heel erg dicht bij haar zelf blijft. Ik had/heb daar veel meer moeite meequote:Op zondag 2 mei 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het lijkt me wel gezond om je dat af te vragen, aangezien je alsmaar groeit.
idealistische trekjes, sorryquote:Op zondag 2 mei 2010 22:11 schreef z80 het volgende:
[..]
stop maar.
heeft toch geen zin om hier tegen in te gaan.
negeren helpt beter in dit soort situaties.
Dat is wel een factor die meespeelt inderdaad. Als je beide echt nog zoekende bent is de kans dat je elkaar onderweg kwijt raakt groter.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen zichzelf met 15-16 jaar al heel goed. Hoewel je nog aan verandering onderhevig bent.. Dat zie ik aan mijn zusje. Die is echt heel erg zichzelf met 15 jaarEcht knap! Dat heeft mij veel meer tijd gekost, en ik betwijfel of ik er nu wel echt ben eigenlijk
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
uitstekende keuze
![]()
Nou, dan moet het vanaf nu makkelijk gaan.
[..]
uitstekende keuze
![]()
quote:
Thnx. Maar helpen doet het niet hoorquote:
Oh, laat dan maar zittenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Thnx. Maar helpen doet het niet hoor
Hoeft niet. Mijn broer onttrok zich zijn hele leven aan al het gedoe en vond gewoon ergens rond zijn 32ste zijn ideale partner.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef borisz het volgende:
Bij het lezen van het vorige topic heb ik het gevoel dat ik nog een hoop moet ervaren.
Ik heb er ook moeite mee.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie aan haar dat ze, ondanks de gebruikelijk groei en veranderingen, altijd heel erg dicht bij haar zelf blijft. Ik had/heb daar veel meer moeite mee
Oh danquote:Op zondag 2 mei 2010 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Thnx. Maar helpen doet het niet hoor
jullie hadden het al op de eerste date over kinderen en samenwonenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:07 schreef Windigo het volgende:
@Sol: Ja ik had een ''relatie'' met hem. Maar ik vrees dat het eerder een rebound van mijn kant was.
Ik heb op elke leeftijd langdurige relaties gehad.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:08 schreef DarkElf het volgende:
Waar heb ik dat nou weer aan verdiend?quote:
Hopen dat deze relatie ook stand houdt als je straks uit de puberteit bentquote:Op zondag 2 mei 2010 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb op elke leeftijd langdurige relaties gehad.
Eerst van mijn 21ste tot 29ste, daarna tussen de 30 en 40 en nu opnieuw alweer bijna 12 jaar vanaf mijn 44ste levensjaar.
Elke fase heeft zo zijn eigen charmes.
[..]
uitstekende keuze
![]()
quote:
Waar? Waar?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:19 schreef DarkElf het volgende:
ik heb van de week juist een reservering gemaakt om eind mei met de mr ons 11 jarige samenzijn op culinaire wijze te vieren
Leuk DE!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:19 schreef DarkElf het volgende:
herken wel wat je zegt sun, vind het knap dat er mensen zijn die steviger in zichzelf zitten al op jonge leeftijd
en over relaties gesproken: ik heb van de week juist een reservering gemaakt om eind mei met de mr ons 11 jarige samenzijn op culinaire wijze te vieren
Mwjah....als je nou een vrouw was geweest, was het nog leuk geweest.....maar jij...quote:Op zondag 2 mei 2010 22:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Was het tegenovergestelde van wat Sun deed. Dat hielp niet, dus ik denk: kom ik gooi het over een totaal andere boeg
Zal nog eens mijn best doenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah....als je nou een vrouw was geweest, was het nog leuk geweest.....maar jij...
Zijn dat niet van die meisjes die zich laten uitwonen door hun vriend van 26?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Bijzonder als je met je 15e al behoorlijk jezelf kan zijn
Is natuurlijk altijd afwachten in hoeverre ze dat echt is hequote:Op zondag 2 mei 2010 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Bijzonder als je met je 15e al behoorlijk jezelf kan zijn
Dat ziet er allemaal erg lekker uit.quote:
Ik kan dat nog steeds niet altijdquote:Op zondag 2 mei 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Is natuurlijk altijd afwachten in hoeverre ze dat echt is heMaar ze blijft heel erg bij zichzelf en doet heel erg haar eigen ding en geeft haar grenzen al goed aan. Doet ze eigenlijk al van kleins af aan. Ik had daar echt duidelijk veel meer moeite mee
Meisje die Salander speelt doet het wel goed in die film, vind ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:21 schreef Laydina het volgende:
Zow was ik bijna in slaap gevallen op de bank. De film valt tot nu toe tegen. Vraag me namelijk af in hoeverre je het verhaal zou snappen als je het boek niet gelezen hebt. Of dat het dan zo'n vage film lijkt haha. Nu eerst verhuize naar bed
Ik ook niet maar ik vind het steeds makkelijker worden. Gewoon door dingen die ik meemaak. Ik vond het moeilijk om assertief te zijn tegen mijn moeder, maar dat ging makkelijker door mijn hernia bv.quote:
Slaap lekker DEquote:
Uitzicht lijkt wel of je naast een kasteel woont!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Tuinkers in NL boer'nklumpkes
Je uitzicht ziet er buitenlands uit CF
Ze hadden de hele winter buitengestaan en zijn dientengevolge niet meer voor 'gewoon' gebruik geschikt (lang verhaal, iets met een herhalende grap uit Meneers studentenjaren), en nou ja, ik vond het eigenlijk wel vrolijk, zeker met iets wat zo makkelijk groeit!quote:
Bluezz, ik zat net in mijn agenda te bladeren. De 13e valt in het weekend van The Hague Jazzquote:Op zondag 2 mei 2010 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Da's de kerk, hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Uitzicht lijkt wel of je naast een kasteel woont!
Jeetje, trek je dat wel allemaal dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
Bluezz, ik zat net in mijn agenda te bladeren. De 13e valt in het weekend van The Hague JazzWordt een druk weekend
Als ik naar THJ ga, dan wordt dat van 17:00 uur tot 02:00 of zo
Twee dagen lang
En dan zondag naar Haarlem voor jou
Goed weekend weer
Eigenlijk.... Eigenlijk denk ik dat je geen tijd hebt voor een relatie. Of dan een relatie die je heel goed lenzen en geheugenkaarten kan aangeven ofzo.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bluezz, ik zat net in mijn agenda te bladeren. De 13e valt in het weekend van The Hague JazzWordt een druk weekend
Als ik naar THJ ga, dan wordt dat van 17:00 uur tot 02:00 of zo
Twee dagen lang
En dan zondag naar Haarlem voor jou
Goed weekend weer
Uhm..nou...vorig jaar had ik dus de zondag NA The Hague Jazz nog een hele dag een festivalquote:Op zondag 2 mei 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje, trek je dat wel allemaal dan?Eerlijk zijn en jezelf blijven he
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eigenlijk.... Eigenlijk denk ik dat je geen tijd hebt voor een relatie. Of dan een relatie die je heel goed lenzen en geheugenkaarten kan aangeven ofzo.
quote:
quote:
Maar dat geloof ik niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je kan het ook zien als mezelf bezig houden zodat ik niet in een diepe depressie val omdat ik geen relatie heb
Erg jammer.... Maar het is beter zo...quote:Op zondag 2 mei 2010 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jullie hadden het al op de eerste date over kinderen en samenwonenjammer dat het niet zo gelopen is zoals je wilde
Je hebt wel gelijk hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 22:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar dat geloof ik niet.
Misschien zou je er minder tijd aan besteden als je een relatie hebt. Maar het klinkt wel als een passie.
Ik ben ervan overtuigd dat het ooit gebeurt!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoorEn ik denk idd dat er wat minder tijd in zou gaan zitten als ik een relatie zou hebben.
Aan de andere kant hoop ik dat, mocht er een leuke meid voorbij komen, zij geinteresseerd is in muziek en het liefst in dezelfde mate als ik en dan ook nog eens van concerten houdt. Fotografie is niet direct noodzakelijk, maar wel prettig
Er was ooit eens een leuke meid waar ik best wel erg hotel-de-botel van was en die precies leuk vond wat ik leuk vond (op een wat vagere muzieksmaak en haar voorliefde voor pretpark-vakanties na). Dat is echt het ideaalplaatje wat je kan treffen: ze vond alle stoere jongensdingen gewoon leukVliegshows, Landmacht-dagen noem het maar op
Concerten ging ze ook mee naar toe. Met camera
![]()
Het lijkt me geweldig om zo iemand nog een keer te ontmoeten en dat de klik er dan wel is
Mijn ouders zijn nu rond de 65, en letterlijk al meer dan 50 jaar bij elkaarquote:Op zondag 2 mei 2010 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex..
En over relaties aangaan op jonge leeftijd: zowel mijn broer als mijn zus hebben op hun 14e verkering gekregen met de respectievelijk vrouw en man waar ze nu mee getrouwd zijn en kinderen hebben. Ze zijn nu allebei ouder dan 30. Dat samen met het 36-jarige huwelijk van mijn nog steeds gelukkige ouders maakt dat ik nog in de liefde geloof.
Mwjah..heb de hoop al subtiel opgegeven. We zullen zien. Voorlopig maar eens in volle vaart verder met alle dingen die in de agenda staanquote:Op zondag 2 mei 2010 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Die bestaan dus echt genoeg, en je komt haar vanzelf een keer tegen, dat weet ik zeker![]()
Ik heb nog wel een luchtdrumstel in de aanbieding.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Op eBay op zoek naar een goedkoop springtouw. Kom ik een digitaal draadloos springtouw tegen. Gelijk maar besteld.
'Hoop opgeven' is niet erg. Als je je ogen maar open houdt en er voor open blijft staan, mocht je haar dan toevallig tegen het lijf lopenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah..heb de hoop al subtiel opgegeven. We zullen zien. Voorlopig maar eens in volle vaart verder met alle dingen die in de agenda staan
Het zal een omschakeling zijn, maar als je eens motoren gaat fotograferen, kom je zat van dat soort meiden tegen.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah..heb de hoop al subtiel opgegeven. We zullen zien. Voorlopig maar eens in volle vaart verder met alle dingen die in de agenda staan
Mooi is dat!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nu rond de 65, en letterlijk al meer dan 50 jaar bij elkaar
Ik kan me er weinig bij voorstellen.. het is dat mijn schoonouders al heel lang samen zijn, maar verder..quote:Op zondag 2 mei 2010 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nu rond de 65, en letterlijk al meer dan 50 jaar bij elkaar
Mijn eerste relatie duurde meteen bijna 5 jaar, daarna een van anderhalf jaar gehad.. En dit jaar een van een maand en een van 6 wekenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen.. het is dat mijn schoonouders al heel lang samen zijn, maar verder..
Nou. Ik denk persoonlijk dat er meer een soort "wanhoop" of "frustratie" aanwezig is. Dat blokkeert weer. En daarnaast heb ik eigenlijk gewoon geen zin om te gaan zoeken en zo of van die online relatiedingen te gebruiken. En als ik dan eens een leuk iemand zie, dan heb ik ook geen zin om kennis te gaan maken want het loopt toch op niets uit. Meerdere keren meegemaakt zeg maarquote:Op zondag 2 mei 2010 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
'Hoop opgeven' is niet erg. Als je je ogen maar open houdt en er voor open blijft staan, mocht je haar dan toevallig tegen het lijf lopenWant dat gebeurt vaak als die 'hoop' dan toch 'opgegeven' is he..
Ja. Ik heb graag mensen waar wat meer inhoud inzit dan een stel lange blonde haren en een paar goedgevormde lichaamsonderdelenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het zal een omschakeling zijn, maar als je eens motoren gaat fotograferen, kom je zat van dat soort meiden tegen.
Fishquote:Op zondag 2 mei 2010 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn ouders zouden dit jaar 50 jaar getrouwd zijn.
Meer muziek:
Loch Lomond!
Het zal je verbazen wat je bij sommige clubs tegen komt. De club waar ik vaak kwam had een intelligente voorzitster die ooit in de Playboy stond......quote:Op zondag 2 mei 2010 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Ik heb graag mensen waar wat meer inhoud inzit dan een stel lange blonde haren en een paar goedgevormde lichaamsonderdelen
Snap ik en komt me erg logisch voor.. Maar dan blijft mijn advies nog steeds staan: open blijven staan. Dat is niet het zelfde als actief er achter aan en steeds een blauwtje lopen en gefrustreerd raken.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou. Ik denk persoonlijk dat er meer een soort "wanhoop" of "frustratie" aanwezig is. Dat blokkeert weer. En daarnaast heb ik eigenlijk gewoon geen zin om te gaan zoeken en zo of van die online relatiedingen te gebruiken. En als ik dan eens een leuk iemand zie, dan heb ik ook geen zin om kennis te gaan maken want het loopt toch op niets uit. Meerdere keren meegemaakt zeg maar![]()
Ik duim mee, maar ik heb er alle vertrouwen in dat je er komt!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:31 schreef Aure het volgende:
Met mijn eerste vriendje was ik trouwens 14maanden"samen", maar ik was toen nog maar 15/16
Met mn tweede vriendje ben ik 3 jaar gegaan, dat ging uit toen ik (bijna) 20 was. En alleen die laatste beschouw ik wel als een relatie.
Daarna alleen maar scharrels/crushes gehad. Soms mis ik wel vastigheid, soms ook helemaal niet. Ik weet ook nog niet zo goed wat ik wil![]()
Hopelijk ben ik gewoon toegelaten tot de academie en zit er wat leuks bij me in de klas
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Snap ik en komt me erg logisch voor.. Maar dan blijft mijn advies nog steeds staan: open blijven staan. Dat is niet het zelfde als actief er achter aan en steeds een blauwtje lopen en gefrustreerd raken.![]()
Heeft bij Thijs ook geholpen
Goed zo!quote:
Ik maak graag kennis met leuke mensen. Omdat het leuk is. Ik verwacht er verder niks van.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou. Ik denk persoonlijk dat er meer een soort "wanhoop" of "frustratie" aanwezig is. Dat blokkeert weer. En daarnaast heb ik eigenlijk gewoon geen zin om te gaan zoeken en zo of van die online relatiedingen te gebruiken. En als ik dan eens een leuk iemand zie, dan heb ik ook geen zin om kennis te gaan maken want het loopt toch op niets uit. Meerdere keren meegemaakt zeg maar
Dit klinkt allemaal depri eigenlijk wel. Morgenochtend is het weer over hoor
[..]
Ja. Ik heb graag mensen waar wat meer inhoud inzit dan een stel lange blonde haren en een paar goedgevormde lichaamsonderdelen
Als vrijgezel wordt ik echt wel eerder gevonden hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag ook al helemaal voor me hoe ik de rest van m'n leven vrijgezel blijf en eenzaam sterf. Om dan na drie weken gevonden te worden door zo'n lijkenzoekende herdershond omdat de buren over stank hebben geklaagd.
.
Een geweldige vrouw als jij is nooit lang alleenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag ook al helemaal voor me hoe ik de rest van m'n leven vrijgezel blijf en eenzaam sterf. Om dan na drie weken gevonden te worden door zo'n lijkenzoekende herdershond omdat de buren over stank hebben geklaagd.
.
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed zo!Kan er nooit tegen dat leuke kerels zich de grond in praten
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke meezingt met Chelsea Monday
Ik heb me arm gekocht aan 12" van Marillion, voor de hoezen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik praat mezelf niet de grond in hoor
Ik uit alleen wat periodiek verschijnende frustraties
Zoals ik al zei: morgen weer over en dan gaan we vrolijk door
quote:
Ik volg het niet meer sinds Fish weg is.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik praat mezelf niet de grond in hoor
Ik uit alleen wat periodiek verschijnende frustraties
Zoals ik al zei: morgen weer over en dan gaan we vrolijk door
[..]Wel een coole besteding van je geld
Volg je Marillion nog?
[..]
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
BTW, is dit niet errug cool
[ afbeelding ]
Kreeg ik vandaag in mijn handen gedruktsubtiele hint: die foto's komen bij mij vandaan
Dat is ubercool!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
BTW, is dit niet errug cool
[ afbeelding ]
Kreeg ik vandaag in mijn handen gedruktsubtiele hint: die foto's komen bij mij vandaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik zet hem ff opquote:Op zondag 2 mei 2010 23:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ik volg het niet meer sinds Fish weg is.
Als mens die van taal houdt, vind ik de teksten geweldig.
Nu luister ik He knows, you know en in gedachten vergelijk ik het met Master of puppets van Metallica.
Fijn he, die gitaarsolo's. Chelsea mondaaaaay <insert gitaarsolo>quote:Op zondag 2 mei 2010 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke meezingt met Chelsea Monday
Ik heb me arm gekocht aan 12" van Marillion, voor de hoezen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is ubercool!
Mooi man!Volgens mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.vinniesgittarschool.nl
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Heidevolk?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zet hem ff opMorgen misschien maar eens een Marillion-dag houden p kantoor. Nadat ik op verzoek van mijn Tsjechische collega's eerst mijn directe collega een paar uur heb geergerd met Heidevolk omdat-ie zijn werk niet goed overgedragen heeft toen-ie op vakantie ging.....
Documentatie? Jawel, dat hebben we..... in het Nederlands. De Tsjechen zijn inmiddels heel behendig geworden in het gebruik van Google TRanslate
Eigenlijk houd ik meer van de teksten.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fijn he, die gitaarsolo's. Chelsea mondaaaaay <insert gitaarsolo>
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is ubercool!
Mooi man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja. Vind het ook heel tof jaquote:Moet de DVD nog kijken, maar dit is weer een mooie voor de lijst met publicaties
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Bij mijn optreden zijn er zo'n 40 vrouw aanwezig, en allemaal houden ze van muziekquote:Op zondag 2 mei 2010 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft iemand anders gedaan. Ik heb de foto's geleverd. Ik moet nog wel eens gaan praten met die gast. Hij doet het vaker. Misschien is er wel wat handel in te makenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:57 schreef Braamyo het volgende:
Goeie foto's P,
heel tof gedaan, zelf ook gephotoshoped tot het huidige resultaat of heeft iemand anders dat gedaan?
Perfecte avond voor jou dus Pquote:Op zondag 2 mei 2010 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij mijn optreden zijn er zo'n 40 vrouw aanwezig, en allemaal houden ze van muziek
Jonkiequote:Op zondag 2 mei 2010 23:31 schreef Aure het volgende:
Met mijn eerste vriendje was ik trouwens 14maanden"samen", maar ik was toen nog maar 15/16
Met mn tweede vriendje ben ik 3 jaar gegaan, dat ging uit toen ik (bijna) 20 was. En alleen die laatste beschouw ik wel als een relatie.
Daarna alleen maar scharrels/crushes gehad. Soms mis ik wel vastigheid, soms ook helemaal niet. Ik weet ook nog niet zo goed wat ik wil![]()
Hopelijk ben ik gewoon toegelaten tot de academie en zit er wat leuks bij me in de klas
Is die spelvaut opzettelijk?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij welhttp://www.vinniesgittarschool.nl
Maar lieve Bluezz, ik heb ook nog eisenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij mijn optreden zijn er zo'n 40 vrouw aanwezig, en allemaal houden ze van muziek
Oh leuk CF!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik val even middenin de relatiepraat, hoor! Dude, kijk eens!
Balkon/dakterras, 2,7x4,3 ofzo. Hier de voor-foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bak met ontkiemende kruiden:
[ afbeelding ]
Radijzen (links) en rucola (rechts), die ga ik morgen verpotten.
[ afbeelding ]
Tuinkers
[ afbeelding ]
Kijk die econoom eens gaan !quote:Op zondag 2 mei 2010 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeft iemand anders gedaan. Ik heb de foto's geleverd. Ik moet nog wel eens gaan praten met die gast. Hij doet het vaker. Misschien is er wel wat handel in te maken
quote:
Dan is er vast iets te vinden hoor!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar lieve Bluezz, ik heb ook nog eisenZe moet single zijn (heel belangrijk....ik heb een schijthekel aan mensen die gaan rotzooien terwijl ze in een relatie zitten), 25+ en verder gewoon lief
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Duderella het volgende:("Ik jank op elke crematie. Dan zie ik iemand naast me huilen en dan denk ik: goed idéé!").
Daarom juistquote:Op zondag 2 mei 2010 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan me indenken dat Heidevolk leuk is, maar niet op kantoor!
Ze zitten erbijquote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Maar lieve Bluezz, ik heb ook nog eisenZe moet single zijn (heel belangrijk....ik heb een schijthekel aan mensen die gaan rotzooien terwijl ze in een relatie zitten), 25+ en verder gewoon lief
Nopequote:Op maandag 3 mei 2010 00:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kijk die econoom eens gaan !
Er zit niet toevallig een Zeeuw ergens verstopt in de famillie stamboom?
Hoe heidens is Heidevolk dan? Het leek mij wel erg, eh, germaans......quote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had op heidense fora altijd ruzie met de mannen van heidevolk![]()
maar goed, in de periode dat ik daar kwam had ik met heel veel mensen ruzie![]()
ik was wat laat aan het puberen geloof ik
Ik kan dat dus niet..spiegelen, ik ga uit mezelf al janken als ik ook maar het vermoeden heb dat anderen verdriet hebben..quote:Op maandag 3 mei 2010 00:01 schreef Bluezz het volgende:
En het spiegelen van MM komt me heul bekend voor. Maar ik krijg steeds meer grip om het NIET TE DOEN![]()
Leuk dat het leuk was
Heeft ie niet teveel gezongen?![]()
Now we're talkingquote:
Zuunnig op zijn. Morgen wil iemand het onderzoeken ofzo.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeWel een bakker
Guess waar ik het brownie- en muffinbakken vandaan heb
Ik heb hier trouwens het oude bakkerskookboek van mijn opa nog in de kast
Zowiezo is een HBO en hoger opleiding echt de ultime flirt fabriek !quote:Op zondag 2 mei 2010 23:31 schreef Aure het volgende:
Dudequote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Duderella het volgende:
M.M. was fantastisch! Echt geschaterd! Toevallig (ik las er net hier iets over) ging het erover dat hij niet wist wie hij nou eigenlijk was en altijd de eigenschap had zichzelf te beoordelen door de ogen van anderen. Hij wist dat heel raak neer te zetten! Ook omschreef hij dat hij niet primair emotioneel kon reageren, maar altijd maar aan het spiegelen was ("Ik jank op elke crematie. Dan zie ik iemand naast me huilen en dan denk ik: goed idéé!").
lekkah !quote:Op maandag 3 mei 2010 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeWel een bakker
Guess waar ik het brownie- en muffinbakken vandaan heb
Ik heb hier trouwens het oude bakkerskookboek van mijn opa nog in de kast
hangt van je definitie van heidens af? ze hangen de heidense religie in ieder geval aan, de germaanse tak inderdaad, dat bijt elkaar niet hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe heidens is Heidevolk dan? Het leek mij wel erg, eh, germaans......
Iedereen blijft er met zijn poten vanafquote:Op maandag 3 mei 2010 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zuunnig op zijn. Morgen wil iemand het onderzoeken ofzo.
Dat is toch spiegelen vraagteken.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan dat dus niet..spiegelen, ik ga uit mezelf al janken als ik ook maar het vermoeden heb dat anderen verdriet hebben..
en MBO niet? daar neuken ze met elkaar zonder te flirten?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zowiezo is een HBO en hoger opleiding echt de ultime flirt fabriek !
nee, althans, dat is niet de definitie van spiegelen die ik heb (kan het mis hebben hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 00:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is toch spiegelen vraagteken.
brb
Hmm hangt ook wel van de opleiding af. Heb tot nu toe alleen bij meiden in de klas gezeten en vrees dat dat nu ook weer gaat gebeurenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zowiezo is een HBO en hoger opleiding echt de ultime flirt fabriek !
Ik weet niet eens hoe ze allemaal hetenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Now we're talkingMisschien moet ik SoL maar thuis laten
En ik weet niet of er dan nog veel foto's gemaakt worden hoor
Misschien is het het beste als je me pas aan het einde aan die dames voorstelt
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ze allemaal hetenMaar daar kom je zelf wel achter
Ik ben ook een heiden. En ik ben bevooroordeeld als het over germaans gaat.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hangt van je definitie van heidens af? ze hangen de heidense religie in ieder geval aan, de germaanse tak inderdaad, dat bijt elkaar niet hoor
Kom je aanzetten met je 70-200 f2.8quote:Op maandag 3 mei 2010 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja zeg. Ik kan er toch moeilijk op afstappen heZie je het voor je? "Hoi, ik ben Peter de fotograaf en dit is mijn compensatiecamera. Ik ben ook vrijgezel. En jij?"
Nou....daar vervliegt mijn hoop op een positieve afloop weer
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en MBO niet? daar neuken ze met elkaar zonder te flirten?
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:12 schreef Duderella het volgende:
PdeHoog, jij bent echt zo'n puike vent! Ik denk dat jij misschien wel eens last kon hebben van het feit dat een substantieel aantal vrouwen een ietwat 'foute' man wil. Een rappe prater, een klein beetje een opschepper, beetje brallen, beetje pesten. Jij bent op en top betrouwbaar, dat straal je uit, metéén. Misschien zit je in het "je bent als een broer voor me"- parket. En dat is zo jammer, want ik denk echt dat menig vrouw die jou laat lopen, niet weet wat ze mist.
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kom je aanzetten met je 70-200 f2.8![]()
Heb altijd maar meteen geroepen dat het van MIJ iig geen compensatiegedrag kan zijn
ik ookquote:Op maandag 3 mei 2010 00:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben ook een heiden. En ik ben bevooroordeeld als het over germaans gaat.
Marc-Marie Huijbregts! cabaretier (of: die van De Wereld Draait Doorquote:Op maandag 3 mei 2010 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DudeWie is M.M.? Ik denk dat ik wat gemist heb
Ik heb 3x een 1 jarige opleiding op het MBO gedaan (ook 3 maal gehaald) en ik kan twee conclusies trekken.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en MBO niet? daar neuken ze met elkaar zonder te flirten?
Je hoeft alleen maar te zeggen: Ik ben Peter, de fotograaf. Het zal een openbaring voor je zijn misschien, maar dat heet 'voorstellen'.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja zeg. Ik kan er toch moeilijk op afstappen heZie je het voor je? "Hoi, ik ben Peter de fotograaf en dit is mijn compensatiecamera. Ik ben ook vrijgezel. En jij?"
Nou....daar vervliegt mijn hoop op een positieve afloop weer
Ah. Dat verklaart een boelquote:Op maandag 3 mei 2010 00:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Marc-Marie Huijbregts! cabaretier (of: die van De Wereld Draait Door)
Dude weet het goed te verwoordenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat is het aardigste wat ik op FOK ooit gehoord heb
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te zeggen: Ik ben Peter, de fotograaf. Het zal een openbaring voor je zijn misschien, maar dat heet 'voorstellen'.
Dan zeggen de dames ook hoe ze heten.
Nee, hij kent zijn pappenheimers en zingt heel zuunig. Eén zelf gecomponeerd liedje en tot slot "I Am Who I Am" (geen idee of dat de juiste titel is?). En zingen kan hij, dus dat was geen straf.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zitten erbij
En het spiegelen van MM komt me heul bekend voor. Maar ik krijg steeds meer grip om het NIET TE DOEN![]()
Leuk dat het leuk was
Heeft ie niet teveel gezongen?![]()
ik denk dat de vrouwen dat ook van jou dachtenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb 3x een 1 jarige opleiding op het MBO gedaan (ook 3 maal gehaald) en ik kan twee conclusies trekken.
- Alle vrouwen met inhoud mijden deze vorm van onderwijs.
- Al het overige is zo dom dat ik me zou schamen als ik er mee op straat gezien zou worden.
Ergo ik heb geen poging gewaagd want het was echt te triest voor woorden.
Ik beroep mij op de statistieken !quote:Op maandag 3 mei 2010 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Geloof het of niet, maar ik ben altijd wat voorzichtig en terughoudend met dat soort dingen....hoewel...de laatste tijd zit er een sterk verbeterende lijn in geloof ik
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik denk dat de vrouwen dat ook van jou dachten![]()
tijd om te woelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Etiquette is tof hoor. Want als jij je voorstelt, hoort de ander dat ook te doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Geloof het of niet, maar ik ben altijd wat voorzichtig en terughoudend met dat soort dingen....hoewel...de laatste tijd zit er een sterk verbeterende lijn in geloof ik
Dat is wel spiegelen zoals ik het zou bedoelen hoor! Extreem meeleven. Als mensen vrolijk zijn, óók vrolijk zijn. Als mensen verdrietig zijn, ook pijn voelen. Dat is heus oprecht! Maar het is dus iets dat je overneemt van je omgeving. Het komt niet uit je diepste gevoelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, althans, dat is niet de definitie van spiegelen die ik heb (kan het mis hebben hoor) Ik voel het namelijk zelf echt. Is niet dat ik het zie en dan pas denk 'oh ja, nu ga ik mee doen' Dat ben ik voor zeg maar..
Ik kan op avondwakes/uitvaarten harder huilen dan de betrokken familie![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
PdeHoog heeft een uitschuif-ding?![]()
Van macro tot groothoek?
Wow. Als daar nou geen vrouwen op vallen weet ik het ook niet.
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:14 schreef krakkemieke het volgende:
Je hoeft alleen maar te zeggen: Ik ben Peter, de fotograaf. Het zal een openbaring voor je zijn misschien, maar dat heet 'voorstellen'.
Dan zeggen de dames ook hoe ze heten.
Je kan het, ook in je eentje!quote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Sunnythesun het volgende:
MMH kan geweldig mooi zingen ja![]()
Oeh ik moet ook maar eens gaan slapen trouwens. Morgen naar de sportschool, in mijn eentjeSchoonmoeder gaat naar Ameland voor een midweek.. schande
![]()
Ik vond het niet raar. Je kent meestal niet iedereen in een groep.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Klonk trouwens raar he? Dat ik niet alle vrouwen ken van het koor
Dat komt omdat je je per thema opgeeft, dus er is een harde kern, maar ook wat wisselende contacten
Het is ook aangeleerd gedrag en niet alleen maar onbewustquote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Duderella het volgende:
Dat is wel spiegelen zoals ik het zou bedoelen hoor! Extreem meeleven. Als mensen vrolijk zijn, óók vrolijk zijn. Als mensen verdrietig zijn, ook pijn voelen. Dat is heus oprecht! Maar het is dus iets dat je overneemt van je omgeving. Het komt niet uit je diepste gevoelen.
Stel je bent in een vrolijk gezelschap en iemand zegt iets dat je énorm boosmaakt. Ontplof je dan meteen, of pas je je aan aan het gezelschap? Zoiets gaat onbewust, maar maakt wel het verschil tussen heel dicht bij jezelf blijven en spiegelen. En spiegelen is, nogmaals, niet onoprecht of 'nep'.
Hmm.. heb dat dus dan vooral met verdriet.. Kan me aan andere emoties veel minder makkelijk 'aanpassen' omdat ik die dan niet echt voel blijkbaar. En als iemand me echt enorm boos maakt dan merken mensen dat vaak wel in die zin dat ik niet heel vrolijk meer kan zijn ookal is de rest dat wel nog steeds. Ik loop dan vaak gewoon weg. Dat kan ik dan echt niet meer spiegelen..quote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is wel spiegelen zoals ik het zou bedoelen hoor! Extreem meeleven. Als mensen vrolijk zijn, óók vrolijk zijn. Als mensen verdrietig zijn, ook pijn voelen. Dat is heus oprecht! Maar het is dus iets dat je overneemt van je omgeving. Het komt niet uit je diepste gevoelen.
Stel je bent in een vrolijk gezelschap en iemand zegt iets dat je énorm boosmaakt. Ontplof je dan meteen, of pas je je aan aan het gezelschap? Zoiets gaat onbewust, maar maakt wel het verschil tussen heel dicht bij jezelf blijven en spiegelen. En spiegelen is, nogmaals, niet onoprecht of 'nep'.
*verslikt zich in de frisdrank*quote:Op maandag 3 mei 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
PdeHoog heeft een uitschuif-ding?![]()
Van macro tot groothoek?
Wow. Als daar nou geen vrouwen op vallen weet ik het ook niet.
borisz, hoopte al dat je er zou zijn nu, vraagje: Bij ons vroeg MM een aantal dingen aan het publiek. Er kwam niet zo veel respons. In zijn eerste show was respons uit het publiek zo ongeveer de hoofdmoot, zoals je wel weet. Lag het aan de Grunningers dat dat er nu minder was, of was dat verschil er aan jouw kant van de aardbol ook?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:16 schreef borisz het volgende:
MMH in theater. Twee shows gezien, bij de eerste keer wist ik niet wat ik moest verwachten en zijn tweede show was die toch weer ijzersterk
Dat was een gevalletjequote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Sunnythesun het volgende:
MMH kan geweldig mooi zingen ja![]()
Oeh ik moet ook maar eens gaan slapen trouwens. Morgen naar de sportschool, in mijn eentjeSchoonmoeder gaat naar Ameland voor een midweek.. schande
![]()
Ik zou bijna geschokeerd zijn als je hem niet sneller deed dan de gestelde tijd !quote:Op maandag 3 mei 2010 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn MBO opleiding (een vierjarige, heb hem in 3 jaar gehaald) was een opleiding met 3 vrouwen... en alle drie zo lelijk als de nacht
Bij ons was de respons goed als hij iets vroeg en daar ging hij mooi mee om in beide show's. Bij ons bespeelde hij de zaal echt goed. Maar goed in IJmuiden trekt iedereen zijn bek open dus dat is het probleem nietquote:Op maandag 3 mei 2010 00:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
borisz, hoopte al dat je er zou zijn nu, vraagje: Bij ons vroeg MM een aantal dingen aan het publiek. Er kwam niet zo veel respons. In zijn eerste show was respons uit het publiek zo ongeveer de hoofdmoot, zoals je wel weet. Lag het aan de Grunningers dat dat er nu minder was, of was dat verschil er aan jouw kant van de aardbol ook?
Gelukkig snapte jij hem wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
*verslikt zich in de frisdrank*
En bedankt he
Mijne ook, het was een geweldige week met een fijne afsluiting.quote:
Ja he? Ze gaan met sprongen door het verhaal. Weg details.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:26 schreef Laydina het volgende:
Zow film (1e deel millennium trilogie) afgelopen. Viel wel tegen
Ja is aangeleerd, maar ik denk dat lang niet iedereen het van zichzelf herkent. Je 'doet' dat gewoon. En denkt misschien wel dat het normaal is, en dat iedereen zo doet.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is ook aangeleerd gedrag en niet alleen maar onbewust
Ja dat herken ik ook wel, dat weglopen. Maar dan heb ik er dus nog last van, van dat spiegelen. Want waarom zou ik niet meteen zeggen hoe ik erover denk?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm.. heb dat dus dan vooral met verdriet.. Kan me aan andere emoties veel minder makkelijk 'aanpassen' omdat ik die dan niet echt voel blijkbaar. En als iemand me echt enorm boos maakt dan merken mensen dat vaak wel in die zin dat ik niet heel vrolijk meer kan zijn ookal is de rest dat wel nog steeds. Ik loop dan vaak gewoon weg. Dat kan ik dan echt niet meer spiegelen..
Vind je Noomi Rapace niet een mooie rol spelen?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:26 schreef Laydina het volgende:
Zow film (1e deel millennium trilogie) afgelopen. Viel wel tegen
De film duurt toch nog 2,5 uur.. incl details zou het echt superlang gaan duren. Maar als ik het boek niet gelezen zou hebben dan is het gewoon 1 of andere vage film.. terwijl het boek toch wel redelijk oke is. Zeker na he tzien van de film is het boek nog beter geworden hahaquote:Op maandag 3 mei 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he? Ze gaan met sprongen door het verhaal. Weg details.
Maar goed, het kan ook niet anders in films.
Ik zag gisteravond De witte masai. Ook het boek (2 eigenlijk) gelezen en ook veel details verdraaid of doorheen en overheen gewalst. Ook de hoofdrolspelers leken totaal niet.
Als je het zo stelt dan ben ik juist een enorme spiegelaar.. alleen had ik de definitie compleet verkeerd zitten blijkbaar. Blijf de term verwarrend vinden geloof ik..quote:Op maandag 3 mei 2010 00:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja is aangeleerd, maar ik denk dat lang niet iedereen het van zichzelf herkent. Je 'doet' dat gewoon. En denkt misschien wel dat het normaal is, en dat iedereen zo doet.
[..]
Ja dat herken ik ook wel, dat weglopen. Maar dan heb ik er dus nog last van, van dat spiegelen. Want waarom zou ik niet meteen zeggen hoe ik erover denk?
Ik heb een zus die nooit spiegelt. Die is altijd zichzelf, reageert altijd primair en handelt en spreekt recht vanuit haar ziel. Doodvermoeiend type, maar ook ontroerend ergens. Ik kan er wel jaloers op zijn. Ze is ook nooit gefrustreerd of in conflict met zichzelf.
Ze zet haar rol zeker goed neer. Al vind ik het in het boek nog wat stiller en afweziger. In de film zie je toch nog redelijk wat emotie bij haar.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je Noomi Rapace niet een mooie rol spelen?
Die ligt al jaren aan de andere kant van het gras.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je het zo stelt dan ben ik juist een enorme spiegelaar.. alleen had ik de definitie compleet verkeerd zitten blijkbaar. Blijf de term verwarrend vinden geloof ik..
Nu trouwens wel echt slapen. Maarten van Rossum maar eens mee naar boven nemen
Op die vraag over die poppen waar mannen op vielen en daarna over de tsunamie: daar kwamen dus hele gesprekken met het publiek uit voort?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij ons was de respons goed als hij iets vroeg en daar ging hij mooi mee om in beide show's. Bij ons bespeelde hij de zaal echt goed. Maar goed in IJmuiden trekt iedereen zijn bek open dus dat is het probleem niet.
Vooral fietsen, roeien, cross-country'en en dat soort dingenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:31 schreef ColdFeet het volgende:
Wat doe je zoal op de sportschool, Sun?
Bedoelde uiteraard Rossemquote:Op maandag 3 mei 2010 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Die ligt al jaren aan de andere kant van het gras.
Trusten
Trusten Bloes
Veel plezier met Maarten van Rossum.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je het zo stelt dan ben ik juist een enorme spiegelaar.. alleen had ik de definitie compleet verkeerd zitten blijkbaar. Blijf de term verwarrend vinden geloof ik..
Nu trouwens wel echt slapen. Maarten van Rossum maar eens mee naar boven nemen
Wat ik mij kan herrineren was niet hele gesprekken maar wel paar keer vraag en antwoord en dat hij dan nog later in de show op terug kwam. Iig hij ging er heel erg goed mee om.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Op die vraag over die poppen waar mannen op vielen en daarna over de tsunamie: daar kwamen dus hele gesprekken met het publiek uit voort?
Dat was vanavond bij ons niet.
In zijn vorige show ging dat wel prima. Daar ging het op een bepaald moment eigenlijk vooral over de vakantie van een vrouw uit het publiek.
Wij vroegen ons af of de opzet anders was in beide shows, of dat de respons nu anders was.
Yup! Och jij kent mij écht hè?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Maar je kan er niet langer dan een avondje in 1 ruimte zijn Dude?![]()
Truste!quote:Ik ga echt nu
Ah oké. Maar de vorige show leunde veel meer op improvisatie toch? Of was dat niet jouw ervaring?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat ik mij kan herrineren was niet hele gesprekken maar wel paar keer vraag en antwoord en dat hij dan nog later in de show op terug kwam. Iig hij ging er heel erg goed mee om.
Zou best kunnen, kan ik niet 1/2/3 meer voor de geest halen of die daar echt meer op improvisatie leunde.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah oké. Maar de vorige show leunde veel meer op improvisatie toch? Of was dat niet jouw ervaring?
Het Grote Afzeggen Is Begonnen, Mensen!quote:Op maandag 3 mei 2010 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
Haha Dude, dan zul je mij vast ook vermoeiend vindenBrace yourself voor ergens augysteus
Het zou wel verfrissend zijn om dat soms te kunnen zeggenquote:Op maandag 3 mei 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:
(Het zou ook wat onaardig zijn om iemand 'slaap niet' te wensen.)
Even denken wat ik ga kiezen!quote:Op maandag 3 mei 2010 01:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zou wel verfrissend zijn om dat soms te kunnen zeggenSoms hoop je gewoon dat iemand niet kan slapen en ligt te woelen om hetgeen er gebeurt of gezegd is.
Wat een serieuze gesprekken vandaag in de slowchat, goedenavond zegEn hier en daar een cabareske toon. Ik wil overal wel op reageren, maar eigenlijk ben ik daar nu even te lui voor. Dus knuffels voor wie het nodig heeft en 'oh wat leuk!' indien van toepassing en 'oh wat vervelend!' mocht je dat meer aanspreken.
Nee dat kan ik niet aan!quote:Op maandag 3 mei 2010 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Je mag het ook alle drie (!) kiezen hoor, daar kan ik goed mee leven
Waar komt het door?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat een harte(n?)kreet!
Ik ben een beetje aan het stuiteren van energie, maar zit op mijn werk waar ik niets met die energie kan doen. En keihard zingen, stuiteren of andere energiekostende bezigheden zijn niet zo wenselijk in een ziekenhuis vol mensen met pijntjes en andere narigheden.
edit: uitroepteken vergeten
Die is mij al te ingewikkeld, voor dit tijdstip!quote:Op maandag 3 mei 2010 01:33 schreef Isabeau het volgende:
Geen substanties tot mij genomen, dus dat kan het niet zijn. Agressief computerspel?
Deze is wel leuk: http://www.stoneagegames.com/games/1230/phage-wars
Medisch verantwoord
Nee inderdaad, zo laat is het dan nog niet. Ik pieker me suf over een goede tijdsbesteding (afgezien van de werkvloer)quote:Op maandag 3 mei 2010 01:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar zo laat is het toch niet? Ik heb nog meer dan 6 uur te gaan voor mijn slaapkamer zelfs maar in zicht komt.
Ja, maar blijftquote:Op maandag 3 mei 2010 01:47 schreef Duderella het volgende:
Nee inderdaad, zo laat is het dan nog niet. Ik pieker me suf over een goede tijdsbesteding (afgezien van de werkvloer)
Deze kende je al hè? http://icanhascheezburger.com/page/8/
Ja die is leuk!quote:Op maandag 3 mei 2010 01:51 schreef Isabeau het volgende:
En een top 100 lolcatz: http://bestlolcat.untitled1.us/top100.html
Met deze als mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Wel nee, flauw he? Geen favoriet.quote:Op maandag 3 mei 2010 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Heb jij nog een favoriete lolcat? (om de conversatie op gang te houden zodat je je niet richting bed begeeft)
Hoe laat ben je naar bed gegaan dat je om 3 uur wakker bentquote:Op maandag 3 mei 2010 03:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ben weer na een gaar weekend in mijn normale ritme: vroeg te bed en veel te vroeg wakker dus
thee pleasequote:Op maandag 3 mei 2010 03:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe laat ben je naar bed gegaan dat je om 3 uur wakker bent![]()
Goedemorgen! Koffie?
dat gaat best lukken maar gaat ook wel moeilijk worden hoor, heb vandaag zelf gezien hoe ze is en dat is echt heftig. Maar ik heb alles voor mijn vriendinnen over en die opstandige puber is ook best liefquote:Op maandag 3 mei 2010 03:25 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau serveert een kopje Engelse thee
Die onhandelbare tiener, kan jij die een beetje handelen? Je lijkt me wel het type dat wel goed kan opschieten met moeilijke bakvissen![]()
quote:No. 733: We have several tools at our disposal to keep us from having sex with you before we are ready — wearing granny panties and not shaving are two of the strongest weapons in our arsenal. If the first time you have sex with us we are unkempt and wearing huge briefs, you must have crazy animal magnetism, or we are very drunk. —Heather Ericson, 32, Barre, Massachusetts
Maar je werkt met paardenquote:Op maandag 3 mei 2010 06:47 schreef Windigo het volgende:
Mogge. Wat een rottijd om op te staan is dit toch. Ik heb geen zin in werk
Ja, de paardjes zijn lievquote:Op maandag 3 mei 2010 06:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je werkt met paarden(ok ok, dat vroege opstaan zou ik ook naar vinden, succes
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had ik dus mazzel, want hier was het gelukkig droog toen ik naar huis ging. Gisteravond ben ik wel kletsnat op het werk aangekomenquote:Op maandag 3 mei 2010 07:01 schreef Windigo het volgende:
Ja, de paardjes zijn lievMaar het stortregent en ik moet eerst n halfuur fietsen en dan de hele ochtend buiten lopen
quote:Op maandag 3 mei 2010 07:40 schreef cybermans het volgende:
Zou mijn baas accepteren dat ik last had van het IKNO syndroom gerelateerd aan MBLLsyndroomVerstand op nul en wakker worden onder de douche.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mijn tactiek.
Op nieuwe werkplekkie en al 2 bellers en al 4 dingen geregeldJa, nu al
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ik eenmaal uit bed was ging het prima.... maar het eruitkomen holy smoleyquote:Op maandag 3 mei 2010 08:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verstand op nul en wakker worden onder de douche.
Dat is mijn tactiek.
![]()
![]()
![]()
hele dag in bed blijven liggenquote:Op maandag 3 mei 2010 08:37 schreef freecell het volgende:
Jullie gaan echt bizar snel hier.
Hier is 7:00 uitslapenMeestal is het 6:30.
En douchen kan alleen 's avonds
mooi zo, veel plezier op je nieuwe werkplekquote:Op maandag 3 mei 2010 08:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 08:57 schreef cybermans het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Spiegelen is voor mij ook echt niet het zelfde als empatisch vermogen. Volgens mij heb jij het over het tweede. Spiegelen vind ik een stuk "oppervlakkiger", zichtbaar gedrag overnemen, empatisch vermogen komt meer uit jezelf op gevoelsniveau.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is vooral pech hebbenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:01 schreef cybermans het volgende:
Wat voel ik mij stom atm, vergeet ik treinkaartje te kopen. Realiseer ik me net als ik trein wil instappen. Dus snel kaartje halen.. Heb ik kaartje rijd de trein net weg... Kost me weer een half uurovchip had trouwens niet geholpen aangezien er geen incheckpaal op peron staat
Maar dan zal je zien dat al die laatkomers ineens een kaartje willen kopenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:07 schreef freecell het volgende:
Gaat lekker cyber....
EN gewoon instappen en een kaartje kopen bij de conducteur kost tegenwoordig 35 extra
(ik vind dat echt stom. Wat mij betreft mogen ze weer invoeren dat je bij het instappen een kaartje in de trein kan kopen en alleen boete als je bij controle niet hebt)
Ja dus?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar dan zal je zien dat al die laatkomers ineens een kaartje willen kopen
Nou dan krijgt de conducteur het in de spits wel heel druk lijkt me. Iedereen zal dan voor het sprintje kiezen en dat kaartje dan maar in de trein kopen.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja dus?
Als ze gewoon bij het instappen meteen melden dat ze geen kaartje hebben, zie ik het probleem niet.
Het mooie van deze SC, kan soms nergens over gaan en soms gaat het wel ergens overquote:Op maandag 3 mei 2010 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat een serieuze gesprekken vandaag in de slowchat, goedenavond zegEn hier en daar een cabareske toon. Ik wil overal wel op reageren, maar eigenlijk ben ik daar nu even te lui voor. Dus knuffels voor wie het nodig heeft en 'oh wat leuk!' indien van toepassing en 'oh wat vervelend!' mocht je dat meer aanspreken.
Dat ben ik absoluut met je eens, het zou toch wel mogelijk moeten zijn op 1 of andere manier. Want vergissen en vergeten is menselijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:15 schreef freecell het volgende:
Och, die chip gaat toch ook niet werken![]()
Neh, misschien zou het nu niet meer werken, maar voor noodgevallen zou er toch een optie moeten zijn die geen 35,- kost...
Inchecken in de trein werkt niet, want dan check je pas in als de conducteur langskomt.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:14 schreef cybermans het volgende:
Wat zou helpen is als je ook in de treinen zelf zou kunnen inchecken. Of dat er overal poortjes staan zodat je *moet* inchecken. Automaten op perrons zou ook gewoon handig zijn en ik snap dus gewoon niet dat ze dat niet doen. Want imo is het gewoon reizertje pesten dat je eerst een half station door moet om er een kaartje te kopen/inchecken
Tegen een paar euro meerkosten dan wel, natuurlijk. Want in principe moet je gewoon op tijd komen en zelf een kaartje kopen.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:15 schreef freecell het volgende:
Och, die chip gaat toch ook niet werken![]()
Neh, misschien zou het nu niet meer werken, maar voor noodgevallen zou er toch een optie moeten zijn die geen 35,- kost...
maar dan kan je geen mensen meer op de trein zetten....quote:Op maandag 3 mei 2010 10:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut met je eens, het zou toch wel mogelijk moeten zijn op 1 of andere manier. Want vergissen en vergeten is menselijk.
[..]
Inchecken in de trein werkt niet, want dan check je pas in als de conducteur langskomt.
Poortjes op de perrons dan weer wel, is eigenlijk hetzelfde als controle aan de deur.
jup, euro of 2 à 3 er bij op.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tegen een paar euro meerkosten dan wel, natuurlijk. Want in principe moet je gewoon op tijd komen en zelf een kaartje kopen.
Niet letterlijk tot aan de trein nee. Dan tot het perron. Is inderdaad wel jammer dan. Maar dat zie je nu ook al af en toe.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:39 schreef freecell het volgende:
maar dan kan je geen mensen meer op de trein zetten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |