abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_264126
In navolging op de Topic " Weinig respect" http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/001206.html

In de streamverslagen nam fondaco vandaag het volgende waar:
(in de bus zijn Iwan, Ant en Tessa aanwezig want Eric en Es zijn werken, TB)

Iwan leest mailtjes voor, die natuurlijk allemaal "kietellaartjes" zijn zonder enige
kritiek en vol persoonsverheerlijking, die hun populariteit nog eens moeten benadrukken.
Bij iedere opmerking, die de aantrekkelijkheid van Iwan bevestigt, barst hij in gelach
uit. (Leuk hè) Het zijn alleen maar vrouwen (ook ouderen) die mailen.
Een zeker persoon (ik dacht Scholletje, maar in iedergeval een kennis) schrijft, dat de
Beach-party ongelukkigerwijs samen viel met de ramp in Enschede en dat deze te vergelijken
valt met de ramp in de Bijlmer. Hierop volgt geen enkele, maar dan ook geen enkele reaktie.

Einde streamverslagcitaat.

Heb er niets aan toe te voegen, spreekt voor zich lijkt me!

pi_264127
Dat kan de volgende redenen hebben waarom men niet reageert:

1. Ze voelen toch best wel wat in hun anders gevoelloze donder. En denken: "o jee, inderdaad!"
2. Ze mogen niet zeggen van de redactie. Om het programma niet voor paal te zetten.
3. Ze weten niet over welke ramp ze het hebben. (Enschede of Bijlmer?)
4. Ze moeten toch consequent blijven want ze hebben in het verleden toch ook niet getuigd van zoveel respect. (Denk aan de Karaoke op 4 mei!!)

Gewoon maar ff een reactie.

Altijd sprankelend.
  zondag 21 mei 2000 @ 19:26:00 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_264128
Ook effe een reactie.

Ik moet zo ontzettend lachen om jullie geklep over de respectloosheid van de bussagiers.

Ik heb het hier een heel tijdje gevolgd en ook jullie stukjes van 4 mei en de ramp in Enschede.

Als je het over respect wil hebben dan moeten jullie eerst maar eens naar jezelf kijken. Als je nou een statement wil maken dan had je bijvoorbeeld zelf er ook eens toe kunnen besluiten om dit forum op de 4 mei s'avonds niet te bezoeken. Of afgelopen zaterdag tijdens de mars in Enschede jezelf hier ook eens niet te laten zien. Pas dan toon je respect want je kan van alles zeggen maar een werklijke daad heb ik van jullie kant ook niet gezien.

Een echt mooie daad van de bussagiers zou kunnen zijn dat ze een hele avond niet anders dan het hoognodige zouden praten. En wij hadden gewoon een avond dit forum niet moeten gebruiken of nog beter, de computer niet aan moeten zetten.

  zondag 21 mei 2000 @ 20:36:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264129
quote:
Marky schreef:Als je het over respect wil hebben dan moeten jullie eerst maar eens naar jezelf kijken. Als je nou een statement wil maken dan had je bijvoorbeeld zelf er ook eens toe kunnen besluiten om dit forum op de 4 mei s'avonds niet te bezoeken. Of afgelopen zaterdag tijdens de mars in Enschede jezelf hier ook eens niet te laten zien. Pas dan toon je respect want je kan van alles zeggen maar een werklijke daad heb ik van jullie kant ook niet gezien.

Marky, misschien had je ietsje beter het forum moeten volgen dan.Niet iedereen staat op dezelfde wijze stil bij dit soort dingen, maar ik was onder andere één van de forummers die tijdens de stille tocht Enschede "off line"ben gegaan, en pas de dag erna, 's morgens om 6 uur ongeveer mijn 1e posting weer deed.Dus het spreken over "jullie" als zijnde "iedereen" gaat niet op.Verder zijn er veel forummers die meegelopen hebben met deze stille tocht.

quote:
Marky schreef:En wij hadden gewoon een avond dit forum niet moeten gebruiken of nog beter, de computer niet aan moeten zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 21 Mei 2000).]

pi_264130
quote:
op 05-21-2000 om 07:26 PM schreef marky het volgende:
Ook effe een reactie.

Ik moet zo ontzettend lachen om jullie geklep over de respectloosheid van de bussagiers.

.........


En aanvullend, de meesten van ons waren bang dat SBS/JdM er een respectloze boel van zou maken. T.a.v. de Bussers zelf waren de meningen minder eenduidend.

Waar ik inmiddels aan kan toevoegen dat mijn vrees vooralsnog niet bewaarheid is.

Tot slot: inmiddels is bekend dat ook een SBS-journalist bij de ramp het leven heeft gelaten. Ik weet eigenlijk niet of dat hier op het forum eerder is vermeld. Hoe dan ook, bijzonder triest.

The trick is to keep breathing
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')