quote:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!quote:
Ew.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Ill bring my clean sheets!![]()
oh hoe hilarisch, komende zondag is Moddertrut in de Trut en dan wordt de hele tent volgeladen met modder
Ben in juli weer in Nederland.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een vriend is er niet op het moment, donderdag wel een date!
En voor de rest druk met werk, leuke dingen doen, en ik ga een communicatie studie volgen naast mijn baan om het nog drukker te maken![]()
Ohke tof! wanneer ben je in NL dan? Dan woon je echt best wel vlakbij mijn huis
Is goed voor je huidje!quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mike --> OMG I shit my sheets
Mike ---> Lange tijd in NL ---> Sheet-meet
Ik zit me wel zorgen te maken over wat ik aan moet trekkenquote:
De Trut, heeft die nog steeds sexfeesten?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Ill bring my clean sheets!![]()
oh hoe hilarisch, komende zondag is Moddertrut in de Trut en dan wordt de hele tent volgeladen met modder
De trut heeft nooit sexfeesten gehadquote:Op maandag 3 mei 2010 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De Trut, heeft die nog steeds sexfeesten?
Of ben je nooit uitgenodigdquote:
Nou zo'n mudparty klinkt anders behooooooorlijk als een fetishfeest wat ze vroegah in eindhoven in het Vagevuur hielden!quote:
Vagevuur...quote:Op maandag 3 mei 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo'n mudparty klinkt anders behooooooorlijk als een fetishfeest wat ze vroegah in eindhoven in het Vagevuur hielden!
Ik nodig mijzelf voor dat soort feesten niet uitquote:
Ken je dat?quote:
Het lijkt me behoorlijk irritant met je drankjes en zoquote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik nodig mijzelf voor dat soort feesten niet uit![]()
Maar ik ben niet vies van een onschuldig modderpartijtje
Hmm ja, daar heb ik nog niet aan gedacht...quote:Op maandag 3 mei 2010 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt me behoorlijk irritant met je drankjes en zo
Waarom gooien ze die tent vol met modder? Wat is de bedoeling daarvan? Moet je gaan worstelen ofzo..quote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik nodig mijzelf voor dat soort feesten niet uit![]()
Maar ik ben niet vies van een onschuldig modderpartijtje
Dan was dat zeker The Cellar, die zat toch ook op die plek? Ik ben niet zo bekend met die tenten.quote:
jajaquote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dan was dat zeker The Cellar, die zat toch ook op die plek? Ik ben niet zo bekend met die tenten.
Geen idee.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dan was dat zeker The Cellar, die zat toch ook op die plek? Ik ben niet zo bekend met die tenten.
Jij kent het toch vast wel?quote:
Krijg je allemaal zo'n hip plastic zakje om je nek voor je spulletjesquote:Op maandag 3 mei 2010 16:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ga zondag wel wat foto's maken. Ow wacht. Nee, ik vrees dat mijn mobiel dat niet zal overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |