Of niet, en moet-ie een weekje naar het ziekenhuis, waar Ang3l vervolgens op de kamer komt met allemaal leuke mannen, en vervolgens de troetelpatiënt wordt van alle verplegers.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, voor hetzelfde geld krijg je gewoon een of ander kuurtje antibiotica en is het over een week voorbij.
Ja, ik vroeg me wel nog even af van welke substantie de spetters dan zijn. Dus als water, of misschien wat brokkerig?quote:
Ja, maar dan moeten ze wel weten wat voor beest het is.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, voor hetzelfde geld krijg je gewoon een of ander kuurtje antibiotica en is het over een week voorbij.
Chocolademelk.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me wel nog even af van welke substantie de spetters dan zijn. Dus als water, of misschien wat brokkerig?
Ja die van mij van vroegah zat in maarheeze, en die's met pensioenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog altijd mijn huisarts van vroegah, wel in E. maar in een hele andere wijk.
Ja klopt ja, dat las ik ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:27 schreef oinaru_isan het volgende:
En blindedarmoperaties kunnen tegenwoordig toch als kijk operatie? Dus met maar een heel klein litteken? (Hoewel littekens best sexy kunnen zijn).
quote:Tenzij je te lang wacht. Dan krijg je misschien een ontstoken blindedarm ofzo, en ik heb geen idee, maar dan moeten ze je vast helemaal open maken.
Ghhehe, ew.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:30 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik kan bijvoorbeeld niet goed tegen lactose. Als ik normaal ijs eet, dan zit ik een kwartier later met krampen te spetteren op de WC.
Ik ben niet op mijn knapst als ik ziek benquote:Op maandag 3 mei 2010 13:31 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Of niet, en moet-ie een weekje naar het ziekenhuis, waar Ang3l vervolgens op de kamer komt met allemaal leuke mannen, en vervolgens de troetelpatiënt wordt van alle verplegers.
En ik kan het weten!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet op mijn iknapst als ik ziek ben
Dan verdwijnen de krullen en heb ik een bril op
Ja ik had al een editquote:
Ja, je kan wel elke enge ziekte hebbenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Erik heeft me gister ook helemaal niet betast!
Jahquote:Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik maar hopen dat je hitsig werd van de real doll of van de douche-scene in Elephant!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je kan wel elke enge ziekte hebben. Totdat ik weet wat je hebt en het over is, kijken met de oogjes en niet met de handjes.
Ja nou, jammer dat die kereltjes in de douche zo nazilievend waren en plannen hadden om de school uit te moordenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat je hitsig werd van de real doll of van de douche-scene in Elephant!
Nou ja. Gelukkig heeft mijn ah'tje ook lactose-vrije melk.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghhehe, ew.
Nee mijn maag vind melk ook niet zo lief.
Maar ijs etc heb ik geen last van.
Iedere ochtend brinta met melk vond m'n buik echter NIET leuk.
BLAM BLAM BLAMM!!!!!!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja nou, jammer dat die kereltjes in de douche zo nazilievend waren en plannen hadden om de school uit te moorden. Beetje een turnoff. Dan liever met Eli in de donkere kamer foto's ontwikkelen
. Of met die sportjongen de koelcel in.
Jouw kleine AH'tje is best wel een groot AH'tje gewordenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nou ja. Gelukkig heeft mijn ah'tje ook lactose-vrije melk.
Ik heb dat met olijfoliequote:Op maandag 3 mei 2010 13:30 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik kan bijvoorbeeld niet goed tegen lactose. Als ik normaal ijs eet, dan zit ik een kwartier later met krampen te spetteren op de WC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |