Wat niet rekt dat scheurt welquote:Op maandag 3 mei 2010 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me ook geen strak plan!
Of eigenlijk: het lijkt me een TE strak plan
Au!
Je bedoelt daarmee "hetero's die je in bed gehad hebt"?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ghehe. 1 van m'n hetero's is weer aan het werk hier
Die vervangt hier af en toe de klusjesman. Altijd leuk
Nou met deze heb ik alleen gezoend.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bedoelt daarmee "hetero's die je in bed gehad hebt"?
Tis wel een sjappie hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bedoelt daarmee "hetero's die je in bed gehad hebt"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu met strak wit shirt en tatoo's
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik herkende die stem meteenquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis wel een sjappie hoorDamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu met strak wit shirt en tatoo's
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja inmiddels heeft ie een vriendin en zo.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja inmiddels heeft ie een vriendin en zo.
Ach jaaa, we waren jong en nieuwsgierig![]()
Hij kan er nog steeds mee lachen en kloten.
Moet ie bv hier iets hebben en dan bukt ie zo express over mijn buro heen.
"Ohh, kan er NET niet bij!"
Neuh. Met mij alleen wat hands under the sweater actie, maar meer niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar hij is nooit verder gegaan met experimenteren?
Dan is het wel een voordeel als je doktoren in de familie hebt, die tenminste nog eens wat vragen.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je, laat de dokter vanaaf maar zeggen wta ie denkt
Ik hou niet zo van google zelfdiagnoses. Die maken je alleen maar bang
Ah, the land of the free.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:20 schreef Baltar het volgende:
Nouja![]()
http://www.nu.nl/boek/222(...)e-zwarte-lijst-.html
Slaat toch nergens op
Ja ik moet toch maar 's Dokter Sjoerd gaan neukenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan is het wel een voordeel als je doktoren in de familie hebt, die tenminste nog eens wat vragen.
O_I had het over vragen, hequote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik moet toch maar 's Dokter Sjoerd gaan neuken
Jamaar hij moet toch eerst in de familie!!quote:
Dat doe je met neuken?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hij moet toch eerst in de familie!!
Nee, ik heb nog altijd mijn huisarts van vroegah, wel in E. maar in een hele andere wijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik moet toch maar 's Dokter Sjoerd gaan neuken
Waar zit jouw dokter eigenlijk in E?
Ook bij de Lichtstraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |