heeeeee *zwaait overdreven*quote:
Maar T is verwarrend want T is TIm en T is Tibo.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fout![]()
hij heet T, en ik heb ze zelfs nog diverse malen samen gezien en gesproken
Ik mis jequote:
da's een fase.. gaat vanzelf weer wegquote:
Ja van hetero naar ni naar homo naar hetero. Of zoiets. Ik hou 't allemaal niet meer bij.quote:
Weten ze nietquote:en? wat heb je?
maar dat heb ik dus nooit tegen hem gezegd, wel Timquote:Op maandag 3 mei 2010 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar T is verwarrend want T is TIm en T is Tibo.
Maar de ex, da's dan altijd die eerste. Pup dus inderdaad.
ik denk dat je mij nog e.e.a uit moet leggen.....quote:Op maandag 3 mei 2010 19:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat heb ik dus nooit tegen hem gezegd, wel Tim
Dat vind ik van die gevaarlijke opmerkingen. "dan zou je..." Er zijn vast wel situaties te bedenken waarbij dat niet geldt en dan zie je de aandoening over het hoofd.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de blindedarm zit weliswaar rechts, maar dan nog zou ik "loslaatpijn"moeten hebben over heel m'n buik zei ie
ben je mooi klaar mee dat je nog geen steek verder bent gekomen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van hetero naar ni naar homo naar hetero. Of zoiets. Ik hou 't allemaal niet meer bij.
[..]
Weten ze niet
De ene helft van de symptomen zegt heel duidelijk: Blindedarmontsteking
De andere helft zegt: nee dat is 't niet
Hij vond 't vreemd.
Dus morgenvroeg bloedprikken en hij had er spoed achter gezet zodat ie snel wat meer wist. Blijkbaar kun je in't bezinksel in je bloed zien of het wat is of niet.
Hij kon echt duwen op de linkerhelft van m'n buik en dat deed echt geen zeer. Maar rechts wel.
En de blindedarm zit weliswaar rechts, maar dan nog zou ik "loslaatpijn"moeten hebben over heel m'n buik zei ie
gaan we die pannenkoeken gewoon zelf bakken in Mike z'n eigen keuken.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mis jeIk wil in oktober weer meeten hoor, ik vond het zo leuk
Vandaar dat ie ook niet zegt "Dat is het niet" maar zegt "Ik wil een bloedonderzoek".quote:Op maandag 3 mei 2010 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vind ik van die gevaarlijke opmerkingen. "dan zou je..." Er zijn vast wel situaties te bedenken waarbij dat niet geldt en dan zie je de aandoening over het hoofd.
als het droog is ik dus ookquote:Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef Deceit het volgende:
Caro Emerald woensdag op bevrijdingsfestival vlarp, steve en thevulture, ich bin dort auch!
zeg prinsesje ongeduld, jij wacht maar weer tot het flaneerweer is,quote:Op maandag 3 mei 2010 19:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik denk dat je mij nog e.e.a uit moet leggen.....
*met voet op grond tikt...*
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mis jeIk wil in oktober weer meeten hoor, ik vond het zo leuk
en door spoed krijg je dan morgen in de loop van de dag ook uitlslag van dat bloedonderzoek ?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaar dat ie ook niet zegt "Dat is het niet" maar zegt "Ik wil een bloedonderzoek".
Ja hoogstwaarschijnlijk wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en door spoed krijg je dan morgen in de loop van de dag ook uitlslag van dat bloedonderzoek ?
ja, jij liep toen op je tandvleesquote:Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en ik had nog niet eens mijn A-material grappen gebruikt!
Ja leuk!. MOet wel lukken.
Oeh.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef Deceit het volgende:
Caro Emerald woensdag op bevrijdingsfestival vlarp, steve en thevulture, ich bin dort auch!
Das kut voor je. Hopen dat ze er snel achter komen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van hetero naar ni naar homo naar hetero. Of zoiets. Ik hou 't allemaal niet meer bij.
[..]
Weten ze niet
De ene helft van de symptomen zegt heel duidelijk: Blindedarmontsteking
De andere helft zegt: nee dat is 't niet
Hij vond 't vreemd.
Dus morgenvroeg bloedprikken en hij had er spoed achter gezet zodat ie snel wat meer wist. Blijkbaar kun je in't bezinksel in je bloed zien of het wat is of niet.
Hij kon echt duwen op de linkerhelft van m'n buik en dat deed echt geen zeer. Maar rechts wel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |