Lees TT, lees dit topic, lees vorige topic.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:02 schreef Scarface2004 het volgende:
ik volg dat hele voetbal niet joh, alleen EK/WK en heel soms de Champions League.
Ze hadden toch nog kans op een titel, daar doelde ik op
Je weet dan meer dan de gemiddelde Gijs! Voetbalkennis is een drama hier. Twee fans geloof ik. Allebei voor een ander shirtje.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:02 schreef Scarface2004 het volgende:
ik volg dat hele voetbal niet joh, alleen EK/WK en heel soms de Champions League.
Ze hadden toch nog kans op een titel, daar doelde ik op
En vanavond ook weer bij Voetbal Internationalquote:Op maandag 3 mei 2010 18:49 schreef Wessiej het volgende:
Oh my, op je werk aankomen en dan al beginnen: ja hoor daar is die! Van 8-18 Ajax gezeik mogen aanhoren.
Word njets gekeken. Vanavond Pes-toernooitje, morgen weer lange dag werkenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:17 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
En vanavond ook weer bij Voetbal International
quote:
GOTYquote:
Klote Gijs.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vreselijk,... alhoewel ik nu wel controle heb over de bruinwaterkraan. Ik moet echter geen scheet laten,... bed al 2x moeten verschonen. Overgeven bleef gelukkig bij vannacht,... niet meer voorgekomen. Alleen die hoofdpijn en zeurende spier en been pijn trek ik niet,... je voelt je echt een doek,.... je kan echt niks,... weinig kracht,.... slapen kost al moeite zeg maar!
Maar een stuk beter dan vannacht in ieder geval,.... thanks Gijs
Ik vroeg er ook net naar. Schijnt wel aardig te zijn, maar heel voorspelbaar. Mij werd The Road aangeraden, dus die ga ik nu eerst downloaden.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:26 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=7&t=53059
9 uur per dag maar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb enkel zin om te slapen, maar ja, dat zit er de komende dagen niet in. Elke dag 9-18 werken
Maar Gijs, ik moet écht werken. Geen tijd om te FOK!ken enzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
9 uur per dag maar?
Welkom bij het echte leven Gijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |