quote:Op maandag 3 mei 2010 08:18 schreef Chocobo het volgende:
Overgegeven,..... uit mijn keel en neus! Trillende benen en een uitgeputte rug van de overgeefinspanning. Tevens zware zwarte natte warme sproeidiarree met klontvorming.
Dat je zoon nou om de details vraagt, hoef je dat hier nog niet te doenquote:Op maandag 3 mei 2010 08:18 schreef Chocobo het volgende:
Overgegeven,..... uit mijn keel en neus! Trillende benen en een uitgeputte rug van de overgeefinspanning. Tevens zware zwarte natte warme sproeidiarree met klontvorming.
Blabla, the driver was also injured.quote:
Hahaha, whut. Duurt even, maar dan zie je het gebeuren. En gewoon doorrijden, de helft rijdt 'ie zo voorbij ookquote:Op maandag 3 mei 2010 09:33 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sh_in_formule_2.html![]()
![]()
Die achteruit camera ook hequote:Op maandag 3 mei 2010 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blabla, the driver was also injured.
Zou je denken![]()
![]()
[..]
Hahaha, whut. Duurt even, maar dan zie je het gebeuren. En gewoon doorrijden, de helft rijdt 'ie zo voorbij ookGoed voor zijn klassering
Ervaringen op Budgetgaming:quote:
Maar RDR scoort maar een 5 in Edge. En die hebben altijd gelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 14:31 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik was Alan Wake alweer een beetje vergeten, maar wtf man.
Dat spel komt ongeveer uit als RDR ook uitkomtlekker dan
Oh. Haha.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik lulde maar wat, er zijn nog helemaal geen reviews van RDR
Ja Gijs, maar zo special vind ik de special niet! Komt wel een keer.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gamersland.com(...)special-edition.html
Goeie prijs voor die LE!
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik lulde maar wat, er zijn nog helemaal geen reviews van RDR
Hier heb ik allemaal niet zoveel van meegekregen!quote:Op maandag 3 mei 2010 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blabla, the driver was also injured.
Zou je denken![]()
![]()
[..]
Hahaha, whut. Duurt even, maar dan zie je het gebeuren. En gewoon doorrijden, de helft rijdt 'ie zo voorbij ookGoed voor zijn klassering
Gaat wel weer,... heel zwaar hoofd, slappe niet werkende benen. Ik ga weer naa bed zo! Voel alsof ik gereset ben.quote:
Bitch!,.... wippie?quote:Op maandag 3 mei 2010 09:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat je zoon nou om de details vraagt, hoef je dat hier nog niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |