SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Edge RDR review
cijferEdgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Edge RDR review
cijferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Waarvan wij 5 mld betalen.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:21 schreef Scarface2004 het volgende:
110 Miljard voor Griekenland
Smaakte goed!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Wessiej's voor-80-euro-snoep-kopen actie
Gister voor het slapen gaan moest ik daar opeens aan denken
Hehe, maar met 4 man dus het kan nogquote:
Ga jij nou uitleggen hoe het hier werkt?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:07 schreef Magneet het volgende:
Wessiej als je niet tegen deze ongein kan heb je hier echt niks te zoeken. De meesten houden zich nu nog rustig, ga een beetje buiten lopen ofzoIk kan echtd e keren niet meer tellen dat ik flink gedist ben en dan hebben we het niet eens over Tiggress en Sliertenslurper.
En btw hoe meer je hapt hoe leuker het wordt voor ons.
Surferquote:Op zondag 2 mei 2010 18:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik weet het,... begrijp niks van voetbal. Sander ook altijd,... zo'n fanaat,... elke dag op vi.nl ofzo. Zijn dagelijkse feed van VI. Transfers bekijken, uitslagen, salarissen, nieuws! ZO'n zonde van mijn tijd zou ik denken
Ja. Kom op. Cowboysquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |