abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80942780
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:15 schreef Adames het volgende:

[..]

Of Chai?
Neenee, valt mee dat jullie het nog niet weten
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoeveel mensen scheld jij uit?
Veel blijkbaar zit al in zijn Postgeschiedenis naar mijn topics te zoeken waar hij ook mij uitschold
pi_80943016
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoeveel mensen scheld jij uit?
Ik had hier nooit moeten posten.

Zover ik weet niemand op basis van uiterlijk. Ik noem mensen wel regelmatig dom, maarja die posten ook van die domme dingen. En ik kan heel goed trollen. Alhoewel ik dat volgens mij ook zelden in R&P doe.

Waarom draait dit topic opeens om mij?
pi_80943066
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:25 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ik had hier nooit moeten posten.

Zover ik weet niemand op basis van uiterlijk. Ik noem mensen wel regelmatig dom, maarja die posten ook van die domme dingen. En ik kan heel goed trollen. Alhoewel ik dat volgens mij ook zelden in R&P doe.

Waarom draait dit topic opeens om mij?
Dat vraag ik me ook af het is mijn topic
maar goed ben al wat dingen tegen gekomen wat over mijn uiterlijk ging wat van jou af komt.
pi_80943246
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:17 schreef Adames het volgende:

[..]

Fotoboek van Chai

nee

maar nvm: relatie - nee

is haar dus niet
Kom op man, dat is ze natuurlijk niet.
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:26 schreef Merel547 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af het is mijn topic
maar goed ben al wat dingen tegen gekomen wat over mijn uiterlijk ging wat van jou af komt.
Dat geloof ik niet maar ok. Sorry dan. Zo geweldig zie ik er ook niet uit.
  zondag 2 mei 2010 @ 19:31:37 #50
236046 NotYou
tigerblood
pi_80943259
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:40 schreef Merel547 het volgende:
Hij is zijn vrienden kwijt geraakt dus ziet hij niet veel meer.
Hoe is hij ze kwijtgeraakt dan? Meestal zijn vrienden best groot dus als je die al verliest dan merk je dat toch direct!
Je suis Charlie Sheen
  zondag 2 mei 2010 @ 19:33:14 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80943320
Ja kijk Merel, je moet niet alles op Fok serieus nemen. Hier op de internet wordt het meest gepest.

Mensen hebben ook zo vaak mij (en andere mensen) proberen aan te vallen voor domme redenen. En ja, ook Fortitude.

Als Fok een goede weerspiegeling was van de echte leven, dan zou ik een heel depressieve mens zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_80943367
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:31 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Kom op man, dat is ze natuurlijk niet.
[..]

Dat geloof ik niet maar ok. Sorry dan. Zo geweldig zie ik er ook niet uit.
Sorry geaccepteerd.
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja kijk Merel, je moet niet alles op Fok serieus nemen. Hier op de internet wordt het meest gepest.

Mensen hebben ook zo vaak mij (en andere mensen) proberen aan te vallen voor domme redenen. En ja, ook Fortitude.

Als Fok een goede weerspiegeling was van de echte leven, dan zou ik een heel depressieve mens zijn.
Mja oke
  zondag 2 mei 2010 @ 19:43:14 #53
236046 NotYou
tigerblood
pi_80943679
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:34 schreef Merel547 het volgende:

[..]

Sorry geaccepteerd.
[..]

Mja oke
Luister niet naar Keep_Walking, Merel! Iin werkelijkheid bestaat er een geheime internetsite waar alleen coole mensen van afweten en op toegelaten worden. Op erover spreken in het openbaar, bijvoorbeeld op een forum als fok, staat levenslange uitsluiting. Alle coole, leuke, mooie, grappige, lieve mensen zijn er te vinden. Sociaal/maatschappelijk absoluut het neusje van de zalm. Het is een mooie plaats, zonder minderwaardige pispaaltjes omdat die er simpelweg niet welkom zijn. Iedereen is er lief voor elkaar, iedereen doet leuk en de sfeer is altijd goed. Helaas zal ik er met dank aan deze post nooit meer toegelaten worden. Maar ik vond dat jij het op z'n minst verdiende één keer de waarheid te horen.

Schaam je Keep_Walking, schaam je diep. En geniet van die andere site, ook voor mij, aangezien ik dat zelf nu niet meer zal kunnen.
Je suis Charlie Sheen
pi_80943816
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:53 schreef Merel547 het volgende:

[..]

Rood-blond haar kun je niet veel kanten mee op. Ik heb lichte sproetjes in mijn gezicht, dus donkerbruin zal ook niet slaan.
Blonderen doet mijn haar niet goed lijkt me?

mezelf waarderen is moeilijk als mensen je vaak scheef aankeken.
Je wilt dus zeggen dat je koperkleurig haar hebt en lichte sproetjes op een roomblank huidje?

En dat wil jij wegblonderen?

* VonHinten rent in slowmotion naar TS toe en roept "Nóóóóóóóóóóóóó........"
pi_80945046
Ik heb echt geen idee wie jij bent. Zover ik weet heb ik nooit iemand lelijk genoemd. Eerder het tegenovergestelde. PM mij is met je echte account.
pi_80945387
nu wil iedereen mijn echte account weten, maar bijna niemand accepteerd mijn echte ik hier op fok
maar ik wil eerst veel goede adviezen dan denk ik er aan om te vertellen wie ik daadwerkelijk ben
pi_80945618
ja vonhinten. maar mijn gezicht totaal is gewoon niet mooi misschien dat ik er anders wel trots op zou zijn?
pi_80945863
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:27 schreef Merel547 het volgende:
nu wil iedereen mijn echte account weten, maar bijna niemand accepteerd mijn echte ik hier op fok
maar ik wil eerst veel goede adviezen dan denk ik er aan om te vertellen wie ik daadwerkelijk ben
Wat CherryLips zei, jezelf accepteren en schijt hebben aan mensen die dat niet doen. Veel meer kan je niet doen. Als je dit echt niet kan dan moet je misschien is langs een psycholoog aan. Al is het maar om met iemand anders te kunnen praten. Dit stelt niks voor, en die mensen zitten daar nota bene voor.

Overigens vind ik dat knalrode wel minder mooi. Blond rood is niks mis mee.
pi_80947208
Keep_Walking en anderen hebben het meeste al wel gemeld. Daar kan ik weinig meer aan toevoegen. Pesters worden inderdaad aangetrokken door onzekerheid en buiten dat uit. Opvallende uiterlijke kenmerken worden er later pas bijgehaald omdat ze toch iets moeten hebben waar ze je op kunnen pakken. Vele jongens vinden rood haar bijvoorbeeld prachtig. Al zegt rood haar an sich natuurlijk helemaal niets over hoe knap iemand is.
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:37 schreef Rovenaar het volgende:
zelfvertrouwen bouw je op doordat mensen je de indruk geven dat ze jou mooi, aardig, etc vinden, maar ook door persoonlijke '''mijlpunten''' te halen, dingen bereiken zegmaar, net zoals bij een zakenman, die naar bedrijven toe moet rijden om producten te verkopen, nauw als die net begint kan ik me voorstellen dat hij erg zenuwachtig is en weinig zelfvertrouwen heeft, maar als hij het vaker heeft gedaan/meer ervaring/ EN/OF al wat goeie deals heeft gemaakt is zijn zelfvertrouwen al veel hoger.

het ligt namelijk in jezelf, vraag diep in je hart af wat jou nou echt zekerder zal maken
Dit wilde ik nog wel even benadrukken. Die mijlpunten zijn inderdaad precies waar het om draait. Je geeft aan dat je in onbekende situaties geen problemen hebt met het aanspreken van mensen. Maak daar gebruik van! Door daar te oefenen moet dat toch vertrouwen geven! Die mensen kennen je niet en zullen je alleen beoordelen op hoe je jezelf presenteert. Dat is een makkelijke manier om je zelfvertrouwen een boost te geven. In situaties waar iedereen je kent als dat onzekere/gepeste meisje is het vervolgens alsnog moeilijker, omdat ze je heel anders kennen, maar daar moet je dan maar schijt aan hebben en doorzetten. Dat duurt nou eenmaal langer.

Ohh... En je geeft ook aan moeite te hebben met het praten voor grote groepen. Dat is iets waar talloze mensen last van hebben. Zelfs de meest zelfverzekerde persoon kan daar volledig dichtslaan. De enige oplossing hiervoor is dat je het gewoon veel moet doen en dat je precies weet waar je over wil vertellen zonder hele zinnen uit je hoofd te hebben geleerd.

En nog een laatste iets. Kinderen zijn verdomd doortrapte pesters. Die maken je af op kleine zwakheden. Een enkele keer zwakheid tonen kan betekenen dat ze het de komende paar keer weer zullen proberen. Alleen om een reactie uit te lokken. De enige groep die nóg doortrapter is zijn anonieme internetters.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zondag 2 mei 2010 @ 21:12:00 #60
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_80947309
-note-

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 03-05-2010 08:44:41 ]
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')