Sorry geaccepteerd.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:31 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Kom op man, dat is ze natuurlijk niet.![]()
[..]
Dat geloof ik niet maar ok. Sorry dan. Zo geweldig zie ik er ook niet uit.
Mja okequote:Op zondag 2 mei 2010 19:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja kijk Merel, je moet niet alles op Fok serieus nemen. Hier op de internet wordt het meest gepest.
Mensen hebben ook zo vaak mij (en andere mensen) proberen aan te vallen voor domme redenen. En ja, ook Fortitude.
Als Fok een goede weerspiegeling was van de echte leven, dan zou ik een heel depressieve mens zijn.
Luister niet naar Keep_Walking, Merel! Iin werkelijkheid bestaat er een geheime internetsite waar alleen coole mensen van afweten en op toegelaten worden. Op erover spreken in het openbaar, bijvoorbeeld op een forum als fok, staat levenslange uitsluiting. Alle coole, leuke, mooie, grappige, lieve mensen zijn er te vinden. Sociaal/maatschappelijk absoluut het neusje van de zalm. Het is een mooie plaats, zonder minderwaardige pispaaltjes omdat die er simpelweg niet welkom zijn. Iedereen is er lief voor elkaar, iedereen doet leuk en de sfeer is altijd goed. Helaas zal ik er met dank aan deze post nooit meer toegelaten worden. Maar ik vond dat jij het op z'n minst verdiende één keer de waarheid te horen.quote:
Je wilt dus zeggen dat je koperkleurig haar hebt en lichte sproetjes op een roomblank huidje?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:53 schreef Merel547 het volgende:
[..]
Rood-blond haar kun je niet veel kanten mee op. Ik heb lichte sproetjes in mijn gezicht, dus donkerbruin zal ook niet slaan.
Blonderen doet mijn haar niet goed lijkt me?
mezelf waarderen is moeilijk als mensen je vaak scheef aankeken.
Wat CherryLips zei, jezelf accepteren en schijt hebben aan mensen die dat niet doen. Veel meer kan je niet doen. Als je dit echt niet kan dan moet je misschien is langs een psycholoog aan. Al is het maar om met iemand anders te kunnen praten. Dit stelt niks voor, en die mensen zitten daar nota bene voor.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:27 schreef Merel547 het volgende:
nu wil iedereen mijn echte account weten, maar bijna niemand accepteerd mijn echte ik hier op fok
maar ik wil eerst veel goede adviezen dan denk ik er aan om te vertellen wie ik daadwerkelijk ben
Dit wilde ik nog wel even benadrukken. Die mijlpunten zijn inderdaad precies waar het om draait. Je geeft aan dat je in onbekende situaties geen problemen hebt met het aanspreken van mensen. Maak daar gebruik van! Door daar te oefenen moet dat toch vertrouwen geven! Die mensen kennen je niet en zullen je alleen beoordelen op hoe je jezelf presenteert. Dat is een makkelijke manier om je zelfvertrouwen een boost te geven. In situaties waar iedereen je kent als dat onzekere/gepeste meisje is het vervolgens alsnog moeilijker, omdat ze je heel anders kennen, maar daar moet je dan maar schijt aan hebben en doorzetten. Dat duurt nou eenmaal langer.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:37 schreef Rovenaar het volgende:
zelfvertrouwen bouw je op doordat mensen je de indruk geven dat ze jou mooi, aardig, etc vinden, maar ook door persoonlijke '''mijlpunten''' te halen, dingen bereiken zegmaar, net zoals bij een zakenman, die naar bedrijven toe moet rijden om producten te verkopen, nauw als die net begint kan ik me voorstellen dat hij erg zenuwachtig is en weinig zelfvertrouwen heeft, maar als hij het vaker heeft gedaan/meer ervaring/ EN/OF al wat goeie deals heeft gemaakt is zijn zelfvertrouwen al veel hoger.
het ligt namelijk in jezelf, vraag diep in je hart af wat jou nou echt zekerder zal maken
waarom zou ik een ellelang topic aanmaken als het niet waar zou zijn?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:57 schreef porsche1 het volgende:
Ik geloof er geen zak van. Ik zie de laatste tijd teveel van die ginger topics...
Is het niet zo dat over het algemeen "nep blond" meer word gewaardeerd dan echt rood? Als ik naar mezelf kijk heeft blond ook echt de voorkeur, wil niet zeggen dat ik roodharige dames ga beledigen maar dat ik wel diezelfde mening deel.quote:Op maandag 3 mei 2010 08:54 schreef Netsplitter het volgende:
Dus eigenlijk zoek je conformatie dat je mooi bent van andere mensen?
Beetje omgedraaide wereld niet?
Schijt aan wat andere van je vinden.
Er bestaan al genoeg eenheidsworsten in de wereld en al veel te veel geblondeerde "vrouwen".
Tja, iedereen heeft bepaalde voorkeuren en sommige uiterlijke kenmerken zijn populairder dan andere. Wanneer je blond mooier vindt wil dat echter nog niet zeggen dat je mensen met rood haar minderwaardig vindt of wat dan ook..quote:Op maandag 3 mei 2010 12:56 schreef _Alkaline het volgende:
Is het niet zo dat over het algemeen "nep blond" meer word gewaardeerd dan echt rood? Als ik naar mezelf kijk heeft blond ook echt de voorkeur, wil niet zeggen dat ik roodharige dames ga beledigen maar dat ik wel diezelfde mening deel.
Mwa denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:31 schreef Merel547 het volgende:
dankje voor alle fijne reacties.
als dit onder mijn eigen account had gestaan dan had ik die reactis niet gehad mar alleen maar over hoe ik er uit zie.
karramel ik reageer morgen p je bericht, bekijk het nu via mijn telefoon namelijk.
Calimero-syndroom?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:27 schreef Merel547 het volgende:
nu wil iedereen mijn echte account weten, maar bijna niemand accepteerd mijn echte ik hier op fok
maar ik wil eerst veel goede adviezen dan denk ik er aan om te vertellen wie ik daadwerkelijk ben
Ik denk het niet, dat heb ik ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:14 schreef Merel547 het volgende:
Veel goede verhalen, met jullie ervaringen
Dank je.
Is het ook gek dat als ik me een dag heel erg leuk gekleed heb dat ik me dan veel beter en zekerder voel over mezelf ? Alsof ik veel meer dingen aan kan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |