quote:Op maandag 7 juni 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Aan alle adoptanten via dit topic:
We hebben wat geld over op onze rekening waarvan we onze FOK!-dieren adopteren van Dierenthuis.
Vinden jullie het goed als we 300 euro van die rekening overmaken aan Dierenthuis voor de verhuis-naar-Almere pot? Dan doen we dat namens ons allemaal, de adoptanten via FOK! En dat komt dan ook zo te staan op de speciale verhuiswebsite. Dan houden we nog geld over om gewoon de maandelijke adoptiekosten te kunnen blijven voldoen, als jullie je maandelijkse bijdrage gewoon willen blijven storten
En nu moet die hele Stichting verhuizen. Binnen een idiote niet haalbare termijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef P.F het volgende:
O ja ik had een kat geadopteerdIk was het alweer vergeten.
Da's die engerd van de PVVquote:
Dion Graus van de PVV.quote:
Die willen juist heel graag dat ze er weg gaanquote:Op maandag 7 juni 2010 23:21 schreef nokwanda het volgende:
Politici van de gemeente Aarle Rixtel mailen?
Da's met Natasja Froger toch? Is dat momenteel dan? Ik heb dat al een tijdje niet gezien.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:21 schreef P.F het volgende:
En hart in actie? Die komen al als een puppy een dag kwijt is!
Ja, tijd dus dat we die persoonlijk aanspreken op hun medemenselijkheid.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die willen juist heel graag dat ze er weg gaan
Morgenmiddag heb ik vrij, dan zal ik eens gaan pluizen naar manieren van contact.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:32 schreef nokwanda het volgende:
Done.
Maar kunnen we nog iets met die gemene raad (geen typo)?
Er zijn immers verkiezingen geweest en er zullen heus ook andere mensen zitten die wellicht mee willen werken.
Misschien hebben sommigen ook hyves en facebook. Als we netjes blijven en geen scheldkanonades en dergelijke houden, kunnen we zo misschien wel in contact komen en meer voor elkaar krijgen.
Het stelde niet veel voorquote:Op maandag 7 juni 2010 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Wederom gemaild![]()
Greys, bedankt voor je mooie voorbeeldmail
Morgenmiddag ben ik ook wss thuis. Ik kan dan wel helpen met het uitpluizen van mogelijkheden.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgenmiddag heb ik vrij, dan zal ik eens gaan pluizen naar manieren van contact.
En het geld overmaken namens ons allemaal.
Fijnquote:Op maandag 7 juni 2010 23:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Morgenmiddag ben ik ook wss thuis. Ik kan dan wel helpen met het uitpluizen van mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |