Dan wacht ik nog ff!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, maar ze halen het pas na de 20e er af, dus nu mailen heeft geen zin
Idd, maar ach....als ze er maar wat mee doen, dan maakt het mij niet uit welke partij kamervragen gaat stellenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, heel goed, maar ergens toch ook bizar dat het van de SP af moet komen en niet van de PvdD.
Ik heb gisteren gemaild en gevraagd om een Roxanne-update by den weghquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=758
quote:Beste Ingetje en alle andere lieve mensen van het FOK,
Met Roxanne gaat het prima. Ze doet het erg goed en is een echte knuffelkont en heel sociaal. Ook met haar gezondheid gaat het nog steeds goed en we hopen dat dit nog lang zo blijft. Binnenkort komt er een berichtje van haar.
Hier een opzetje voor een mail die jullie kunnen sturen. Deze heeft onze Sjaan gemaakt. Jullie kunnen het zelf nog verder aanpassen als je wilt.
Alvast bedankt hiervoor.
Hartelijke groetjes
Karin Swiers
Honden adoptie
namens team Stichting Dierenthuis
quote:Geachte politici
Stichting Dierenthuis in Aarle-Rixtel vecht voor de tweede keer in haar bestaan voor haar behoud.
Enig tijd geleden heeft de toenmalige commissaris van de Koningin in de provincie Noord-Brabant mevrouw H.Maij-Weggen,op verzoek van Minister G.
Verburg de commissie van goede diensten in het leven geroep om een oplossing voor stichting Dierenthuis te vinden.
Stichting dierenthuis kon en kan niet in Aarle-Rixtel blijven omdat zij niet in het bestemmingsplan past.
De commissie van goede diensten kwam met een goede oplossing namelijk verhuizen naar Almere, daar was men welkom.
Maar het geld voor de nieuwbouw moest men zelf door middel van sponsoring,giften en donaties bij elkaar zien te krijgen.
Men is daar kort geleden mee begonnen, echter een paar omwonenden die zeggen geluids en stankoverlast te hebben konden niet wachten tot de verhuizing eind 2011 en spanden op 16 april jl. een kort geding aan.
Op 29 April jl. was de uitspraak van dat kort geding, de rechter heeft beslist dat Stichting Dierenthuis op 1 Oktober a.s. moet sluiten op straffe van een dwangsom van ¤ 1000,- per dag.
Maar waar moeten zij naar toe, de bouwaanvraag is goed gekeurd door de gemeente Almere, het wachten is nu op de nodige vergunningen en dat duurt heel lang en het geld heeft men ook nog lang niet bij elkaar.
Zelfs al zou men nu het geld bij elkaar hebben en de benodigde vergunningen dan nog zou men niet kunnen verhuizen immers er is nog helemaal niets gebouwd en ook 1 oktober zal er nog niets gebouwd zijn.
Daarom vraag ik u om hier aandacht aan te willen besteden omdat nu de publieke opinie moet worden wakker geschud.
Nog minder dat vijf maanden te gaan om een oplossing voor Stichting Dierenthuis te vinden.
Goed hoor Ingquote:
Ik ook.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:01 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis-na(...)articuliere-vrienden
Ik zag een bekende naam hier tussen staan
Hmm ja mee eens maar ik ben geen PvdD fanquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, heel goed, maar ergens toch ook bizar dat het van de SP af moet komen en niet van de PvdD.
Wat een scheetjequote:
Dus we kunnen los?quote:
Dat kan toch al welquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:01 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis-na(...)articuliere-vrienden
Ik zag een bekende naam hier tussen staan
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:37 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik sta er ook op! En heb net mijn ouders overgehaald om donateur te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |