Oh ja, dat is leuk en nog volkser. Met bitterballen ook!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:56 schreef gomi het volgende:
[..]
nmah er komt nog een wk. en ik hoop dat je dan ook mag juichen
en als we niet winnen, kapotdrukken op t hoofd van de buurmanquote:Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, dat is leuk en nog volkser. Met bitterballen ook!
Je komt gewoon hier met de meiden en vanuit hier gaan we daar naar toe!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zal me er even in gaan verdiepen vanavond. Hoe laat en hoe ik er kan komen met zo min mogelijk moeite want ik ga altijd schelden als een agent zegt dat ik ergens niet in mag rijden. Mijn tourette speelt dan gelijk op!De meiden zouden het enig vinden.
Hoe was de reactie van Ajax eigenlijk? Daar komt toch nog wel een herhaling van?
Dat totáál doorgeslagen oranje overal! Sommige straten!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, dat is leuk en nog volkser. Met bitterballen ook!
Meestal doe ik niet zo mee met het geroep dat we wel even europees/wereldkampioen zullen worden, maar ik geef ze ons nu een serieuze kans !quote:
Nee johquote:Op zondag 2 mei 2010 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Meestal doe ik niet zo mee met het geroep dat we wel even europees/wereldkampioen zullen worden, maar ik geef ze ons nu een serieuze kans !
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat totáál doorgeslagen oranje overal! Sommige straten!En al die reclame van bedrijven die een graantje proberen mee te pikken. En in de supermarkt. Gekte!
![]()
En dan in ieder geval één wedstrijd ergens kijken in een leuke grote horecatent met een flink scherm. Wat een feest!
(Nou is het me wel altijd gelukt tot nu toe om wedstrijden uit te kiezen waarbij er ook door oranje gewónnen werd overigens. Als het serrieus wordt, kwart/halve finale of zo, kijk ik liever thuis [ afbeelding ] )
Ja dat hoort zo.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:31 schreef CarOnline het volgende:
Ik hoop echt op NL-Duitsland![]()
En op mijn verjaardag hoeft NL niet als ik het speelschema goed begrijp
Verdediging is het zwakste punt, maar ook weer niet dramatisch of zo. En ik vraag me af hoeveel tegenstanders onze achterhoede stevig onder druk te durven zetten, met zo'n middenveld en aanval.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben een wereldaanval en de met de aanvoer zit 't ook wel snor. Maar daarachter
!
Laatste keer was in de haven (brouwcafé). Die hadden het goed voor elkaar! En i.t.t jou wil ik ook de wedstrijd écht goed kunnen zien, dus een foute buurtkroeg met een gammele zwartwit-TV laat ik effe schieten.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe je even smsen dan?
Het liefst in een hele foute buurtkroeg!
Ik hoop dat ze het hier op straat gaan kijken
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Laatste keer was in de haven (brouwcafé). Die hadden het goed voor elkaar! En i.t.t jou wil ik ook de wedstrijd écht goed kunnen zien, dus een foute buurtkroeg met een gammele zwartwit-TV laat ik effe schieten.
Die sjouwen ze nu op schouders door Enskedééé. Het is immers feest. Elke argeloze voorbijganger wordt Enschede doorgedragen alsof het de Olympische fakkel is.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:43 schreef CarOnline het volgende:
Volgens mij zit de mijnese vast in Enschede, ik had hem anderhalf uur geleden al terug verwacht
O.... omdat je over die ene helft begon vanmiddag.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je onderschat mijn WK-fanatiekisme!![]()
Ik vind voetbal dan ook echt leuk hoor, kijk heel veel wedstrijden niet alleen van NL.
Op mijn werk regel ik zelfs de blinde poule, een blinde want dat vinden ze makkelijker.
En ik vind het vooral extra leuk, het verrassingeffect.
Ja, zin an!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat totáál doorgeslagen oranje overal! Sommige straten!En al die reclame van bedrijven die een graantje proberen mee te pikken. En in de supermarkt. Gekte!
![]()
En dan in ieder geval één wedstrijd ergens kijken in een leuke grote horecatent met een flink scherm. Wat een feest!
(Nou is het me wel altijd gelukt tot nu toe om wedstrijden uit te kiezen waarbij er ook door oranje gewónnen werd overigens. Als het serrieus wordt, kwart/halve finale of zo, kijk ik liever thuis [ afbeelding ] )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |