Oh ja, dat is leuk en nog volkser. Met bitterballen ook!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:56 schreef gomi het volgende:
[..]
nmah er komt nog een wk. en ik hoop dat je dan ook mag juichen
en als we niet winnen, kapotdrukken op t hoofd van de buurmanquote:Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, dat is leuk en nog volkser. Met bitterballen ook!
Je komt gewoon hier met de meiden en vanuit hier gaan we daar naar toe!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zal me er even in gaan verdiepen vanavond. Hoe laat en hoe ik er kan komen met zo min mogelijk moeite want ik ga altijd schelden als een agent zegt dat ik ergens niet in mag rijden. Mijn tourette speelt dan gelijk op!De meiden zouden het enig vinden.
Hoe was de reactie van Ajax eigenlijk? Daar komt toch nog wel een herhaling van?
Dat totáál doorgeslagen oranje overal! Sommige straten!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, dat is leuk en nog volkser. Met bitterballen ook!
Meestal doe ik niet zo mee met het geroep dat we wel even europees/wereldkampioen zullen worden, maar ik geef ze ons nu een serieuze kans !quote:
Nee johquote:Op zondag 2 mei 2010 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Meestal doe ik niet zo mee met het geroep dat we wel even europees/wereldkampioen zullen worden, maar ik geef ze ons nu een serieuze kans !
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat totáál doorgeslagen oranje overal! Sommige straten!En al die reclame van bedrijven die een graantje proberen mee te pikken. En in de supermarkt. Gekte!
![]()
En dan in ieder geval één wedstrijd ergens kijken in een leuke grote horecatent met een flink scherm. Wat een feest!
(Nou is het me wel altijd gelukt tot nu toe om wedstrijden uit te kiezen waarbij er ook door oranje gewónnen werd overigens. Als het serrieus wordt, kwart/halve finale of zo, kijk ik liever thuis [ afbeelding ] )
Ja dat hoort zo.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:31 schreef CarOnline het volgende:
Ik hoop echt op NL-Duitsland![]()
En op mijn verjaardag hoeft NL niet als ik het speelschema goed begrijp
Verdediging is het zwakste punt, maar ook weer niet dramatisch of zo. En ik vraag me af hoeveel tegenstanders onze achterhoede stevig onder druk te durven zetten, met zo'n middenveld en aanval.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben een wereldaanval en de met de aanvoer zit 't ook wel snor. Maar daarachter
!
Laatste keer was in de haven (brouwcafé). Die hadden het goed voor elkaar! En i.t.t jou wil ik ook de wedstrijd écht goed kunnen zien, dus een foute buurtkroeg met een gammele zwartwit-TV laat ik effe schieten.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe je even smsen dan?
Het liefst in een hele foute buurtkroeg!
Ik hoop dat ze het hier op straat gaan kijken
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Laatste keer was in de haven (brouwcafé). Die hadden het goed voor elkaar! En i.t.t jou wil ik ook de wedstrijd écht goed kunnen zien, dus een foute buurtkroeg met een gammele zwartwit-TV laat ik effe schieten.
Die sjouwen ze nu op schouders door Enskedééé. Het is immers feest. Elke argeloze voorbijganger wordt Enschede doorgedragen alsof het de Olympische fakkel is.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:43 schreef CarOnline het volgende:
Volgens mij zit de mijnese vast in Enschede, ik had hem anderhalf uur geleden al terug verwacht
O.... omdat je over die ene helft begon vanmiddag.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je onderschat mijn WK-fanatiekisme!![]()
Ik vind voetbal dan ook echt leuk hoor, kijk heel veel wedstrijden niet alleen van NL.
Op mijn werk regel ik zelfs de blinde poule, een blinde want dat vinden ze makkelijker.
En ik vind het vooral extra leuk, het verrassingeffect.
Ja, zin an!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat totáál doorgeslagen oranje overal! Sommige straten!En al die reclame van bedrijven die een graantje proberen mee te pikken. En in de supermarkt. Gekte!
![]()
En dan in ieder geval één wedstrijd ergens kijken in een leuke grote horecatent met een flink scherm. Wat een feest!
(Nou is het me wel altijd gelukt tot nu toe om wedstrijden uit te kiezen waarbij er ook door oranje gewónnen werd overigens. Als het serrieus wordt, kwart/halve finale of zo, kijk ik liever thuis [ afbeelding ] )
Hahaha als er IEMAND is die niks met voetbal heeft is het de mijnese.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Die sjouwen ze nu op schouders door Enskedééé. Het is immers feest. Elke argeloze voorbijganger wordt Enschede doorgedragen alsof het de Olympische fakkel is.
![]()
Is het morgen droog want ik ben een mooi weer supporter.
Het wordt morgen kutweer maar daar heb je toch helemaal geen last van tussen al die vrolijkheid!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Die sjouwen ze nu op schouders door Enskedééé. Het is immers feest. Elke argeloze voorbijganger wordt Enschede doorgedragen alsof het de Olympische fakkel is.
![]()
Is het morgen droog want ik ben een mooi weer supporter.
Mens ik heb er allang een topic geopend.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:54 schreef Noek het volgende:
En ik heb al een sort of tvp in de wk-sc. Dus ik hoor er nu al een beetje bij. Al komt die wat traag op gang maar hij doet nu al z'n naam eer van. Kijk, én daar hou ik van!
WhOOt!
O... ik zat alleen nog maar in het WK lekkere spelersvrouwen-topic enzo, maar ik kom effe buurten binnenkort.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:54 schreef Noek het volgende:
En ik heb al een sort of tvp in de wk-sc. Dus ik hoor er nu al een beetje bij. Al komt die wat traag op gang maar hij doet nu al z'n naam eer van. Kijk, én daar hou ik van!
WhOOt!
Hulde. Denk ik!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mens ik heb er allang een topic geopend.
Ja het was een zware opgave.quote:
hier geen vuurwerk geen herrie zelf geen helicopter helemaal niks alles stil geen brandweer geen pliesiegeloeiquote:Op zondag 2 mei 2010 18:03 schreef CarOnline het volgende:
Oh hij is thuis, kon er gewoon doorkomen, Enschede uit dan
Maar een boel herrie, vuurwerk () en helicopters, herrie, vuurwerk of had ik dat al gezegd
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier geen vuurwerk geen herrie zelf geen helicopter helemaal niks alles stil geen brandweer geen pliesiegeloeigeen hooligans die het leidseplein verbouwen
Wat een lillike OP! Alles schots ende scheef.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het was een zware opgave.
Het is inmiddels wel dood maar even was het succesvol.
De oranje-sfeer!
Rare jongens, die Amsterdammersquote:Op zondag 2 mei 2010 18:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wordt blij van het horen van een politiesirene?
Whehehequote:Op zondag 2 mei 2010 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier geen vuurwerk geen herrie zelf geen helicopter helemaal niks alles stil geen brandweer geen pliesiegeloeigeen hooligans die het leidseplein verbouwen
nou eerlijk alleen vandaag dan ff. is stil op leidseplein.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wordt blij van het horen van een politiesirene?
o ja Teun gaat weekje weg he, Teun ik wens je heel veel plezier en mooi weer.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:16 schreef hondjes het volgende:
Zie allemaal blije mensen..mooi....![]()
en Teun,,goede vaart...en veel plezier...
Ik had geen zin om al die plaatjes op het zelfde formaat te zetten, weet je hoeveel werk dit al was?!quote:Op zondag 2 mei 2010 18:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een lillike OP! Alles schots ende scheef.
Goed gedaan!
Heb je het niet op tv gezien? Nog nooit gewonnen hoorde ik, geweldig hoe die mensen daar uit hun dak gingen.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou eerlijk alleen vandaag dan ff. is stil op leidseplein.
maar twente staat op zijn kop als ik het goed begrijp, gefeli
nee zat op de stream hier te kijken naar twente en ajax ze schakelde steeds heen en weer, maar had een spaanse kommentator en kon hem niet zo goed volgen hahah dus als er weer ergens een doelpunt viel hoppa naar boven naar zoon die heeft KPN kastje en ondertussen me eten klaar maken.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je het niet op tv gezien? Nog nooit gewonnen hoorde ik, geweldig hoe die mensen daar uit hun dak gingen.
mooi weer, lekker uitrusten en lekker genieten van je weekje weg Teun.quote:
Ontspanning door wat inspanning, je kunt in ieder geval je hoofd er wel mee leeg krijgenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi weer, lekker uitrusten en lekker genieten van je weekje weg Teun.
Na zoals nu een paar dagen vrij wil ik weer aan de slag, ik ben wel benieuwd hoe dat zal gaan als ik een week vrij ben.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ontspanning door wat inspanning, je kunt in ieder geval je hoofd er wel mee leeg krijgen
Het scheelt ook of je één jaar gewerkt hebt of 31quote:Op zondag 2 mei 2010 18:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Na zoals nu een paar dagen vrij wil ik weer aan de slag, ik ben wel benieuwd hoe dat zal gaan als ik een week vrij ben.
Het zal ook wel schelen of je echt weg bent op vakantie of thuis zit.
Ik werk al vanaf mijn 16e parttime en tijdens mijn studie voor een groot deel vrijwel fulltime (maakte meer uren in een dag) dus dat argument gaat niet helemaal op.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het scheelt ook of je één jaar gewerkt hebt of 31![]()
Edit: Ik had dat vroeger ook wel dat ik wat gretiger was. Niet als schilder, dat heb ik echt 10 jaar meestal met vette tegenzin gedaan, maar die job daarna vond ik wel zo leuk dat ik fluitend en vol vreugde heen ging.![]()
Werken is niet altijd naar, maar zoals je op een gegeven moment het op school wel gezien hebt, gaat dat ook wel ietwat voor het werk op. Ik denk dus dat het argument wel opgaat, maar daar komen we 30 jaar over te sprekenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik werk al vanaf mijn 16e parttime en tijdens mijn studie voor een groot deel vrijwel fulltime (maakte meer uren in een dag) dus dat argument gaat niet helemaal op.
Ik heb nu meer zoiets van het is toch rukweer dan verdien ik liever geld dan dat ik thuis zit.
Laten we het hopen, dat we nog 30 jaar leven.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Werken is niet altijd naar, maar zoals je op een gegeven moment het op school wel gezien hebt, gaat dat ook wel ietwat voor het werk op. Ik denk dus dat het argument wel opgaat, maar daar komen we 30 jaar over te spreken
Normaal gesproken jij wel hoor. Ik ben tegen die tijd wel foetsie denk ikquote:Op zondag 2 mei 2010 19:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dat we nog 30 jaar leven.
Dat kun je mentaal niet aan denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Normaal gesproken jij wel hoor. Ik ben tegen die tijd wel foetsie denk ik![]()
Toch wel wat kut, ik zou best 1000 jaar oud willen worden
Daar heb je wel kans van. Maar bij voetbal zullen ze toch de regels niet aanpassen de komende honderden jaren?quote:
Dan is er vast een nieuwe sport of vorm van vermaak.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar heb je wel kans van. Maar bij voetbal zullen ze toch de regels niet aanpassen de komende honderden jaren?
Nou ja, dan hoeft zo oud worden ook niet meer van mijquote:Op zondag 2 mei 2010 19:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan is er vast een nieuwe sport of vorm van vermaak.
Hee kaptein, ben je er klaar voor?quote:
Van het publiek fantastisch, krijg er kippenvel vanquote:
Meer heb je niet nodig.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hoor, slof sigaretten, aanstekers (veel), koffie en Beerenburg.
Zit je zwager hoog in de bergen dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meer heb je niet nodig.
Mijn zwager belde vanmiddag vanuit Frankrijk dat de temperatuur daar de komende week gaan dalen tot 5 graden, winterjassen mee dus.
Ik zie je al staanquote:Op zondag 2 mei 2010 19:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit je zwager hoog in de bergen dan?
Trouwens, hier morgen ook maar 12 graden hoor. Maar 't geeft niks, een mok warme koffie in je handen en lekker heet weg slurpen, met een natte kop en doorweekte kleding van de regen![]()
Al zal dat laatste wel meevallen dankzij dit soort kleding
[ afbeelding ]
In dat gebied kan het deze tijd van het jaar vriezen of dooien, het is dus bijna vriezen. Vorige week was het er nog 25 graden en dat had ik toch liever gehad. Maar dikke kleding mee en het zal allemaal wel goed komen.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit je zwager hoog in de bergen dan?
Trouwens, hier morgen ook maar 12 graden hoor. Maar 't geeft niks, een mok warme koffie in je handen en lekker heet weg slurpen, met een natte kop en doorweekte kleding van de regen![]()
Al zal dat laatste wel meevallen dankzij dit soort kleding
[ afbeelding ]
Dat heeft ook wel wat ja, dan kan je 's avonds moe maar voldaan je kooi in.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
En 's avonds lekker heet douchen, beetje langs de have struinen, potje bier kopen in een donkerbruin café en dan lekker slapen
't Liefst doe ik dat eigenlijk alleen, dat struinen en biertje kopen. Eens kijken of ik 'm stiekem kan peren komende weekquote:Op zondag 2 mei 2010 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel wat ja, dan kan je 's avonds moe maar voldaan je kooi in.
Of je bent gek dat je hebt besloten met zijn 2-en erop uit te gaan of je zit stoere praat te verkopen nuquote:Op zondag 2 mei 2010 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Liefst doe ik dat eigenlijk alleen, dat struinen en biertje kopen. Eens kijken of ik 'm stiekem kan peren komende week![]()
't Zal vast niet
Een leuk Kniertjequote:Op zondag 2 mei 2010 19:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Teun op de plecht met een grote gele zuidwester aan, turend naar Kniertje op de wal...
Tuurlijk wel, en je bent er lekker even uitquote:Op zondag 2 mei 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In dat gebied kan het deze tijd van het jaar vriezen of dooien, het is dus bijna vriezen. Vorige week was het er nog 25 graden en dat had ik toch liever gehad. Maar dikke kleding mee en het zal allemaal wel goed komen.
Vermoedelijk het eerstequote:Op zondag 2 mei 2010 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je bent gek dat je hebt besloten met zijn 2-en erop uit te gaan of je zit stoere praat te verkopen nu
Een exjequote:Op zondag 2 mei 2010 19:52 schreef Marrije het volgende:
Met wie ga je eigenlijk, Teun?
Was je wat vergeten?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:53 schreef D. het volgende:
Vandaag 2 keer bij McDonalds geweest.
Dat klinkt erger dan het was
Ik heb meer geld opgehaald dan uitgegeven, mar het was geen vetpotquote:Op zondag 2 mei 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg D, had je handel vandaag?
Je weet niet wat dat is?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet dus googelen voor die meuk hè, weet niet wat het is.
Ik was verzot op de crunch....nu maar M&Msquote:Op zondag 2 mei 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet niet wat dat is?
Da's zachte ijs met 'spul' erin.
Dat spul kan verschillen: M&M's, KitKat, Oreo en Lion hadden ze
Stroopwafel niet meer
Kan ook in 15 minutenquote:Op zondag 2 mei 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het maar 20 min verder is...doen we wel een keer een Mac meet![]()
Goed hoor...quote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Annnnnnnnnieeeeeeeeeeeee![]()
![]()
...Tis Mwah.....hoe ist met jou
Maar 't is zo goed dat je er voor terugrijdt?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet niet wat dat is?
Da's zachte ijs met 'spul' erin.
Dat spul kan verschillen: M&M's, KitKat, Oreo en Lion hadden ze
Stroopwafel niet meer
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
McD's daar zal je mij niet vinden! Wat een paupervolk!
Ik ga er ook niet naar binnen hequote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Big Tasty is ook niet te versmaden...quote:Op zondag 2 mei 2010 20:02 schreef Laysa het volgende:
Ik had een bicmac menu...dat vind ik uiteindelijk het '' lekkerst''
Ik ging niet terugquote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar 't is zo goed dat je er voor terugrijdt?
Dat zeg ik! Paupervolk!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bent de aanstichter van mijn fout eetgedrag qua Mac
Net zoiets als een hostie restaurantquote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je kunt je ook gewoon weer aankledenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:09 schreef Laysa het volgende:
Ik ben zonet gewoon de verwarming weer aangedaan sinds ruim een week
De liefde is al een beetje over denk ik, ze schuiven steeds verder bij elkaar vandaan en dus krijgt ze het weer koudquote:
Ja dat zal het zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De liefde is al een beetje over denk ik, ze schuiven steeds verder bij elkaar vandaan en dus krijgt ze het weer koud
O jaquote:
vriendin wil winterdekbed erop leggen.quote:
Zo slecht was die toch niet? Alleen morgen nog even doorbijten, daarna wordt het beterquote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef gomi het volgende:
[..]
vriendin wil winterdekbed erop leggen.
en ze keek naar de weersvoorspelling en ze raakte helemaal overtuigd
vannacht en morgen. maar ik drijf t bed uit als er nu een winterdekbed op ligtquote:Op zondag 2 mei 2010 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo slecht was die toch niet? Alleen morgen nog even doorbijten, daarna wordt het beter
ditto.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
OMG ik krijg het al warm bij het woord verwarming en winterdekbed
ze gaan ook met de schaal naar een plein hoorde ik net.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:25 schreef Gert het volgende:
TV Oost is wel lachen nu hoor.![]()
De spelersbus wordt gevolgd in de poging om Enschede binnen te komen. Ze zijn nu gestrand op een parkeerplaats naast de snelweg. Allemaal supporters die ze daar opwachtten. Ze gaan zo in een open dubbeldekker en dan Enschede in.
Volgens Ned1 niet, gaan ze naar een geheime locatiequote:Op zondag 2 mei 2010 20:25 schreef Gert het volgende:
Ze gaan zo in een open dubbeldekker en dan Enschede in.
Feest is het tóch wel hoor nu, in Enschede. Morgen is de huldiging.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een ontzettende deceptie zeg, die spelers moeten toch ergens op een podium staan in plaats van tegen hun vrouwen aanhangen
En nu tóch op die dubbeldeksbus... dat doe je niet als je rechtstreeks naar een besloten bijeenkomst met de spelersvrouwen rijdt, lijkt me.quote:
Ja, ik weet het niet. Die van Halst was redelijk strak en duidelijk zonet. Maar ik denk nu toch ook dat ze een stukje stad meenemenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu tóch op die dubbeldeksbus... dat doe je niet als je rechtstreeks naar een besloten bijeenkomst met de spelersvrouwen rijdt, lijkt me.
ze hebben toch al verteld dat iig de coach en nkufo met de schaal naar een plein gaan?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Die van Halst was redelijk strak en duidelijk zonet. Maar ik denk nu toch ook dat ze een stukje stad meenemen
Volgens van Halst gingen ze met de spelers naar een geheime locatie voor een feestje met intimi. Morgen feest, volgens hem was dat gecommuniceerd. Maar de beelden laten voorlopig iets anders zien.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ze hebben toch al verteld dat iig de coach en nkufo met de schaal naar een plein gaan
Misschien is er bij hem op aangedrongen om dat te zeggen, omdat het al zo vreselijk druk is in Enschede. Als je nu op TV gaat roepen dat er tóch nog een gezellig toertje door de stad gemaakt wordt, springen veel supporters in de auto. Al dan niet met een fust Grolsch achter de kiezen.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Die van Halst was redelijk strak en duidelijk zonet. Maar ik denk nu toch ook dat ze een stukje stad meenemen
denk ik dus ook idd. ze moeten iig wel ff de schaal laten zien imoquote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is er bij hem op aangedrongen om dat te zeggen, omdat het al zo vreselijk druk is in Enschede. Als je nu op TV gaat roepen dat er tóch nog een gezellig toertje door de stad gemaakt wordt, springen veel supporters in de auto. Al dan niet met een fust Grolsch achter de kiezen.
Tuurlijk, en die spelers willen zelf ook niets liever dan nú al even een kleine zegetocht houden onder de supporters, lijkt me.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef gomi het volgende:
[..]
denk ik dus ook idd. ze moeten iig wel ff de schaal laten zien imo
Sowieso doe je dat toch niet? Dat vind ik toch wel heel erg raar. Al die spelers willen daar natuurlijk bij zijn, bij het showen van die schaal.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ze hebben toch al verteld dat iig de coach en nkufo met de schaal naar een plein gaan?
Inderdaad, dat lijkt mij ook volstrekt normaal. De club bestaat bij de gratie van supporters, dan ga je toch niet wegkruipen op een geheime locatie.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, en die spelers willen zelf ook niets liever dan nú al even een kleine zegetocht houden onder de supporters, lijkt me.
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef Noek het volgende:
Ik vind Nkufo zo aardig. Die zou je toch zo op je bank zetten.
Ik zat je al te zoeken op beeld.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:07 schreef CarOnline het volgende:
Dat plein is de oude markt, waar alle kroegen omheen zitten, en pal achter het plein waar vanmiddag iedereen stond. Oude markt zal echt afgeladen zijn en kan me indenken dat ze daar niet met de bus komen, ook omdat daar geen podium is of iets.
Buiten Enschede is een soort bedrijvenpark en daar staat het stadion. Lijkt me ook een handiger plaats om zoiets te doen.
Wil je nog nkoffie, Nkufo?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef Noek het volgende:
Ik vind Nkufo zo aardig. Die zou je toch zo op je bank zetten.
Ja, naar wat ik altijd van hem zie en dat is beperkt, lijkt het zo'n oprecht goed mens.quote:
Oude markt stond vol ja, maar dat Van Heekplein niet. Alleen stroomt iedereen daar natuurlijk naartoe dan.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:07 schreef CarOnline het volgende:
Dat plein is de oude markt, waar alle kroegen omheen zitten, en pal achter het plein waar vanmiddag iedereen stond. Oude markt zal echt afgeladen zijn en kan me indenken dat ze daar niet met de bus komen, ook omdat daar geen podium is of iets.
Buiten Enschede is een soort bedrijvenpark en daar staat het stadion. Lijkt me ook een handiger plaats om zoiets te doen.
Bless you, Blaisse!quote:
hoe jij over ajax bij moet halen terwijl t om twente gaat bv is echt apart hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
ik zit te wachten op Jack van (nu zuur) Gelder (Ajax fanaat). Aan de andere kant van de tafel vader en zoon Miulder (Twente adepten). Eens kijken hoe de sfeer daar is.
Wel leuk om je stadje zo te zienquote:Op zondag 2 mei 2010 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Oude markt stond vol ja, maar dat Van Heekplein niet. Alleen stroomt iedereen daar natuurlijk naartoe dan.
Maar ach: laat het ook maar gekkigheid zijn!![]()
't Is geen randstad hè, waar omstreeks deze tijd al op grote schaal winkels geplunderd zouden worden en auto's in de fik gezet.
Van Gelder is "goochem" genoeg om alle lof aan Twente te geven vanavond.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
ik zit te wachten op Jack van (nu zuur) Gelder (Ajax fanaat). Aan de andere kant van de tafel vader en zoon Miulder (Twente adepten). Eens kijken hoe de sfeer daar is.
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe jij over ajax bij moet halen terwijl t om twente gaat bv is echt apart hoor.
is er ooit een speler met je vrouw vandoor gegaan ofzo?
Jack is een verlengstuk van 020 Ajaxquote:Op zondag 2 mei 2010 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Gelder is "goochem" genoeg om alle lof aan Twente te geven vanavond.
Vorige week presteerde hij het nog om te suggereren dat Twente Feyenoord had laten winnen voor de beker, in ruil voor die competitiewedstrijd van laatst. Jack is namelijk geen presentator meer, maar een TV-personality annex voetbaldeskundige. En zo kon hij in één klap én het naderende kampioenschap van Twente én de finaleplaats van Feyenoord degraderen tot een onderonsje. Nou, ik rem niet. VROEM VROEM.
de manier waarop ik over ajax spreek?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Volgens mij is het meer een probleem van jou Gomi. De manier waarop jij reageert als het over Ajax gaat spreekt boekdelen
![]()
Het is alom bekend dat Jack van Gelder een Ajax adept is en dat die club bij hem geen kwaad kan doen
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
de manier waarop ik over ajax spreek?
ik heb t over ajax als de wedstrijd gaande is. als de wedstrijd voorbij is t voorbij. de manier waarop jij ajax er met de haren bijsleept getuigd van een zuur en bitterheid.
en zoals je kunt zien reageer ik alleen op een post die jij maakt over ajax. ik ben niet degeen die t erbij sleept.
Er heerst echt blijheid, leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel leuk om je stadje zo te zien
Binnenstad bewoners kregen van de week al een brief dat alle fietsen vanaf zondagmorgen ofzo binnengezet moesten worden, of ze werden weggehaald en meer van dat soort voorzorgsmaatregelen.
Maar tis zo'n gemoedelijk volkje, Tukkers
Ik vroeg me al af welke zender jullie kekenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Er heerst echt blijheid, leuk om naar te kijken.![]()
O... nu luisteren, TV Oost heeft geen beelden meer.
*Gauw emmers met modder aansleeptquote:
nee, ik gun t twente ook. liever ajax, maar als t ajax niet is ben ik tevreden met twente.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Kom op Gomi, je bent gewoon zurig omdat Ajax geen kampioen is geworden en je kunt het niet hebben dat ik negatief over die jochies daar spreek
![]()
Je reactie gisteren sprak ook boekdelen, de hele avond zwaaien met een 020 vlaggetje bij winst van Ajax![]()
![]()
Slechte verliezer
Wij hebben nu Wipe Out opstaan omdat de meiden dat graag willen zienquote:Op zondag 2 mei 2010 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Er heerst echt blijheid, leuk om naar te kijken.![]()
O... nu luisteren, TV Oost heeft geen beelden meer.
Gewoon overheen scrollen, probleem opgelostquote:Op zondag 2 mei 2010 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
en als mensen normaal posten ok, maar jij post gewoon op een zure manier.
zou jij ook kunnen doen bij mij reactiesquote:Op zondag 2 mei 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon overheen scrollen, probleem opgelost
Nederland 1 | 02-05-2010 | 23:00 - 23:55quote:Op zondag 2 mei 2010 21:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij hebben nu Wipe Out opstaan omdat de meiden dat graag willen zien
Jack en de Muldertjes wil ik wel graag zien, hoe laat is dat ook weer? Half 11 ofzo?
Hallo autist, je reageert op mij hoor.quote:
Ah dank je, duurt nog ff dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nederland 1 | 02-05-2010 | 23:00 - 23:55
ah je kunt t niet meer op een normale manier af en dankomt de term autist weer?quote:
quote:
Goed baasquote:Op zondag 2 mei 2010 21:40 schreef Gert het volgende:
kneus - autist : 1 - 1.
Klaar, stelletje hooligans?
yeah its donequote:Op zondag 2 mei 2010 21:40 schreef Gert het volgende:
kneus - autist : 1 - 1.
Klaar, stelletje hooligans?
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel ja. Ik voelde me zo'n hippie toen ze wonnen.
Ik zag 't jaquote:
Dan is de strijd voorbij hè, en kun je het je als overwinnaar wel permenteren om liefde te voelen.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel ja. Ik voelde me zo'n hippie toen ze wonnen.
Bij mij welquote:
Hey Bongquote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
Hoihoi hoe gaat alles hier?
* aan de whiskey zit
Hej Laysa, wat liefquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Laysa, wat liefje gaf me een Bongetje
helemaal blij is
@Kally: ook een goedeavond
Eigenlijk helemaal niets, gewoon zin om mij lam te zuipenquote:
Als je die ene gast maar thuis laat dan!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niets, gewoon zin om mij lam te zuipenJa klinkt een beetje dom en dat is het ergens ook maar soms heb je van die avonden dat je die behoefte hebt zegmaar
ik geef je groot gelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niets, gewoon zin om mij lam te zuipenJa klinkt een beetje dom en dat is het ergens ook maar soms heb je van die avonden dat je die behoefte hebt zegmaar
Dat is met Whiskey niet zo'n grote klus, een uurtje goed je best doen en je bent onder zeilquote:Op zondag 2 mei 2010 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie?quote:
De laatste keer dat ik Whiskey stevig dronk kon ik mij de momenten vlak voor het slapen gaan niet eens herinneren dus dat wil wat zeggen! Verder wist ik nog wel dat ik met kledij en al op bed neerplofte en zeker 48uur moest ontnuchteren...quote:Op zondag 2 mei 2010 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is met Whiskey niet zo'n grote klus, een uurtje goed je best doen en je bent onder zeil
que?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Is hier af en toe net een open inrichting![]()
Ik bedoelde die kloon.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie?(Ja ik ben nu een beetje wazig en dan begrijp ik alles niet zo snel meer)
Ik ben niet altijd even braaf neequote:
't Was niet persoonlijk, de ene viert feest, de ander meldt even hij met Ubuntu bezig is, een vierde is bezig met iets omhoog te krijgen en weer een ander zet emmers met modder klaar en als klap op de vuurpijl komt iemand droog melden dat hij zich dronken gaat zuipen aan de whiskey. Probeer er als Henk en Anita maar eens wat van te maken.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd even braaf nee![]()
Haha
Maar heb wel lol!
Alvast tot het eind van deze week dan maarquote:Op zondag 2 mei 2010 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Whiskey stevig dronk kon ik mij de momenten vlak voor het slapen gaan niet eens herinneren dus dat wil wat zeggen! Verder wist ik nog wel dat ik met kledij en al op bed neerplofte en zeker 48uur moest ontnuchteren...
Sinds wanneer moet het ergens over gaan danquote:Op zondag 2 mei 2010 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was niet persoonlijk, de ene viert feest, de ander meldt even hij met Ubuntu bezig is, een vierde is bezig met iets omhoog te krijgen en weer een ander zet emmers met modder klaar en als klap op de vuurpijl komt iemand droog melden dat hij zich dronken gaat zuipen aan de whiskey. Probeer er als Henk en Anita maar eens wat van te maken.
Oh diequote:Op zondag 2 mei 2010 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde die kloon.
(maar ik weet de naam niet meer)
Laat 't maar zo blijven, het is wel hilarischquote:Op zondag 2 mei 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet het ergens over gaan dan![]()
En zeg dat dan eerder, dan weet ik het ook
Haha, ja als ik alles zo opsom wat je nu neerpent kan ik me daar zeker wat bij voorstellenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was niet persoonlijk, de ene viert feest, de ander meldt even hij met Ubuntu bezig is, een vierde is bezig met iets omhoog te krijgen en weer een ander zet emmers met modder klaar en als klap op de vuurpijl komt iemand droog melden dat hij zich dronken gaat zuipen aan de whiskey. Probeer er als Henk en Anita maar eens wat van te maken.
Ik zat wel te lachen jaquote:Op zondag 2 mei 2010 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat 't maar zo blijven, het is wel hilarisch
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd even braaf nee![]()
Haha
Maar heb wel lol!
En zo hoort het! Jammer voor de korfbalfans met haast.quote:
Da's helemaal niet handig als je graag naar boven wilquote:Op zondag 2 mei 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alles gelijkvloers, da's handig![]()
Jups, gewoon een gezellig en groots feest, dat vind ik ook wel mooi, gekte en chaos zonder vervelend gezeik. Een soort van Thialf schaatsfestijn in het grootquote:Op zondag 2 mei 2010 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo hoort het! Jammer voor de korfbalfans met haast.![]()
Als je, net als ik, wat minder "D logica" bezit, dan pakt het best handig uitquote:Op zondag 2 mei 2010 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Da's helemaal niet handig als je graag naar boven wil
Ow, sorry, had ik het te moeilijk gemaakt?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je, net als ik, wat minder "D logica" bezit, dan pakt het best handig uit
Ik hoor niets over rellen. Er zal vast wel een dronken mafkees rondlopen, maar niets grootschalig.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:24 schreef CarOnline het volgende:
Haha totale chaos, heerlijk
En geen rellen en zooi, toch?
Dat uur extra slaap je hè, merk je verder niets vanquote:Op zondag 2 mei 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik morgen ipv half 6 half 7 op kan staan, hoera voor schoolvakanties
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat uur extra slaap je hè, merk je verder niets van![]()
Zullen je kinderen fijn vinden, opeens een vrouw in huis die minder mama is vanwege een uur extra slapenquote:
Juist meer mama danquote:Op zondag 2 mei 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zullen je kinderen fijn vinden, opeens een vrouw in huis die minder mama is vanwege een uur extra slapen
Ah, gelukkigquote:Op zondag 2 mei 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt een soort van Herman Finkers patroon, dat is niet zo lastig om te volgen
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 mei 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Anyways ik ga afsluiten, weltrusten allemaal![]()
![]()
Teun hele fijne vakantie
Doeg, slaap lekkerquote:Op zondag 2 mei 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Anyways ik ga afsluiten, weltrusten allemaal![]()
![]()
Teun hele fijne vakantie
Morgen ben ik niet meer online Dquote:Op zondag 2 mei 2010 22:39 schreef D. het volgende:
Hoelaat ben je morgen weg (dus niet meer op Fok) Teun?
Vrijdagmiddag-avondquote:Op zondag 2 mei 2010 22:43 schreef Marrije het volgende:
Wanneer ben je weer terug?
Dank, maar ik blijf lekker dicht bij huis hoor. Gewoon even vier dagen lekker uitwaaienquote:Op zondag 2 mei 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Dan ook alvast namens mij een fijne vakantie toegewenst
Have funquote:
Gaat prima, dankjequote:
Vakantie hoeft niet per se ver weg te zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dank, maar ik blijf lekker dicht bij huis hoor. Gewoon even vier dagen lekker uitwaaien
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alles gelijkvloers, da's handig![]()
Maar tosso dan maar
Ga je dan ook naar Thermae 2OOO?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Vakantie hoeft niet per se ver weg te zijn.
Ik doe het ook met een lang weekend Valkenburg ieder jaar
Ben er ooit (2003) een keer geweest, vond het toen wel relaxed, vooral later in de avondquote:Op zondag 2 mei 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Te druk voor
En ik ga het hele jaar al sauna'en
Tegenwoordig kun je ook zittenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben er ooit (2003) een keer geweest, vond het toen wel relaxed, vooral later in de avond![]()
Maar goed, toen was ik tot over mijn oren verliefd en zag ik sowieso niemand anders staan
Ik heb wat last van de Mac rommel...Maar ik krijg nu ineens hongerquote:Op zondag 2 mei 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zullen wij eens gek doen en een boterham met pindakaas nemen?
Kon toen ook al, maar had destijds alleen maar behoefte aan liggen, zowel in als uit het water. Lekkere baden hoorquote:
Ik zit de hele tijd te kijken op Youtube, maar daar staat nog niet veelquote:Op zondag 2 mei 2010 22:59 schreef Gert het volgende:
Studio Voetbal heeft zometeen nog recente beelden van "de bustocht".
Ik doe mee, loop alleen niet naar beneden, maar dat begrijpt D vast welquote:Op zondag 2 mei 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
Ik loop ff naar beneden teun voor een broodje pindakaas
Uiteraardquote:Op zondag 2 mei 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik doe mee, loop alleen niet naar beneden, maar dat begrijpt D vast wel
Ik heb geen idee. Heb alleen ervaring met de toko waar ik wekelijks komtquote:Op zondag 2 mei 2010 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat eigenlijk netzo iets als de zwaluvhoeve?
of hogere segment?
hehe, en dat is ws een zaak dichter in de buurtquote:Op zondag 2 mei 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb alleen ervaring met de toko waar ik wekelijks komt
Slaap lekker en het komt vast goed.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:07 schreef D. het volgende:
Teun, niet de boot missen of tussen wal en schip terecht komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |