abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_264096
JEZUS MINA WAT NEPPEN DIE GASTEN DE BOEL ZEG!!!!

LIVE?! LIVE ZEG JE!?

Mooi nox dus he?! Die koe was eergisteren al beschilderd met het verassingsoptreden van Jop om hem vanavond pas te zien beschilderd worden.... Zeg SBS wat zitten we eigenlijk te kijken hier?! Dit is alles behalve live, of een kwestie van een dag! We zien gewoon een compositie van de hele vorige week als je het mij vraagt! Zo ja, kunnen we ook nog Seki-beelden in de herhaling zien? Jullie weten wel, die hele gecensureerde shit wat een klein Bus-schandaaltje zou opleveren!

Christ, hier erger ik me echt kapot aan hoor, die ouwe troep montage zooi.... *bleeeeegh!*

Irritatie alom dus! En jongens, laat dat mooie monteerwerk maar achterwege dat doe ik in mn hoofd wel....

GEZALLICH!!!! NOT!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

  woensdag 17 mei 2000 @ 21:19:00 #2
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_264097
uuh, what's new?
  woensdag 17 mei 2000 @ 21:33:00 #3
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264098
quote:
op 05-17-2000 om 07:28 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
JEZUS MINA WAT NEPPEN DIE GASTEN DE BOEL ZEG!!!!

LIVE?! LIVE ZEG JE!?

Mooi nox dus he?! Die koe was eergisteren al beschilderd met het verassingsoptreden van Jop om hem vanavond pas te zien beschilderd worden.... Zeg SBS wat zitten we eigenlijk te kijken hier?! Dit is alles behalve live, of een kwestie van een dag! We zien gewoon een compositie van de hele vorige week als je het mij vraagt! Zo ja, kunnen we ook nog Seki-beelden in de herhaling zien? Jullie weten wel, die hele gecensureerde shit wat een klein Bus-schandaaltje zou opleveren!

Christ, hier erger ik me echt kapot aan hoor, die ouwe troep montage zooi.... *bleeeeegh!*

Irritatie alom dus! En jongens, laat dat mooie monteerwerk maar achterwege dat doe ik in mn hoofd wel....

GEZALLICH!!!! NOT!!!!

Grtz,

Meerhoerman.


Lieve Meerhoerman, ik begin toch bijna te denken dat je voor het eerst een uitzending gezien hebt. Want dit was toch al heel erg lang bekend?

Ik denk dat SBS/JdM dit express doet omdat zij na afloop van de Bus nog wekenlang een uitzending in elkaar kunnen rommelen.
Daarna krijg je vast allerlei reunies te zien van De Bus. Kortom ze kunnen de hele zomer nog vullen met 'oude beelden' van de Bus. (en als wij pech hebben, gaan ze het hele programma ook nog eens herhalen, wat tijdens de zomermaanden normaal is)

* femfatale wordt al gek bij het idee ervan.

never play games........
pi_264099
Meerhoerman ik zal 't je nog sterker vertellen!

DIE NEPKOE GEEFT GEENEENS MELK

Afijn ik zeg maar zo:

al het goeie komt van Tessakoeien

pi_264100
MEERHOERMAN (IKKE DUS!!!!) WIST HET OOK AL LANG!!!!

Maar dit doet niet terzake....

* MiRRoRMaN had gewoon zin om SBS af te zeiken als de goedkope afgesompte Hoer die ze is.

Enfin, ik geef 3 opties weg: (kras de goeie antwoorden weg voor een gratis kroket bij de Febo)

Wie won het E.K. Kantklossen voor gevorderden in Oost Knollendam in 1984:

±] - Bolletje van Reuzel, en de zingende zaag.
±] - Henk, de lachende G.E.B.-man/vrouw (zelf in te vullen)
±] - Dominee H.H.Oraal van de Emmer Compascuum Jehova Kerk "Gods zaad brengt vreugde."

Korte note: Henk, optie B won ook de finale van de show "Korte Metten" in 1986 gepresenteerd door Fred Oster door het jongleren met 6 levende jonge wilde fretten.

Vink bovenstaande antwoord af, en win een kadobon voor een gratis Febo kroket.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_264101
Jullie zijn toch niet vergeten dat Essie een turkse koe na kan doen!
Dame zonder stand http://http://pub21.ezboard.com/fhuisenthuisfrm5
  woensdag 17 mei 2000 @ 23:02:00 #7
3680 HEI
zei 'k je nie, hei zei ut
pi_264102
Psssst!!! Meerhoerman,
zalk je wah verklappuh.... de Bus is allang afgelopen. Ene Antonette heeft gewonne, gloof ik. Wat je nu ziet zijn herhalingen van vorig jaar... zelfs de streams zijn vooraf geknipt en geplakt alvorens ze ze afdraaien van de 300gig hardisken die dag en nacht staan te reutelen... De zogenaamde Live-beelden zijn verplichte contractueele(?) bijeenkomsten van de bussagiers.

AHH DAT MEEEEEEN JE NIET!!

ach, hersenspinsels en details.....

pi_264103
Dat méén je niet?
pi_264104
NNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ!!!!

quote:
op 05-17-2000 om 11:02 PM schreef HEI het volgende:
Psssst!!! Meerhoerman,
zalk je wah verklappuh.... de Bus is allang afgelopen. Ene Antonette heeft gewonne, gloof ik. Wat je nu ziet zijn herhalingen van vorig jaar... zelfs de streams zijn vooraf geknipt en geplakt alvorens ze ze afdraaien van de 300gig hardisken die dag en nacht staan te reutelen... De zogenaamde Live-beelden zijn verplichte contractueele(?) bijeenkomsten van de bussagiers.
AHH DAT MEEEEEEN JE NIET!!

DAT MOET IK NIET!!!!

Je liegt! Je beliegt me als een goedkope Hoer! Zeg me dat het niet zo is! Dit is een boze droom, ik voel me gehoereerd! Mamma maak me wakker!!!!

Re: DAT MOET IK NIET!!!! 2x Bis.

Refrein: De bus en dat is zus (en zo)

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

  donderdag 18 mei 2000 @ 00:51:00 #10
3680 HEI
zei 'k je nie, hei zei ut
pi_264105
NEP, NEPPER, NEPST
<John reageert op redactievragen, ivm. 3 laatste nep busweken, via mobiel>

Mè Sjonnie... Hooooooooiiiiiiii
Ja.. Ja goed joh lekker weer hier.
Zon, zand, zee, Sylvana... wat wil je nog meer.
Wat? Willen ze niet meer?
Ja, maar we hebben een contract waar we mee kenne zwaaien, hè..
Hoeveel uitbraken moeten er dan nog uitgezonden worden?
Dus zijn ze volgens het contract, minimaal nog 3x verplicht te komen.
Eric heeft er geen zin meer in.... ja.. ja..hmmmm
Uhm.. ja.. nou.. probeer het nog een keer..Iwan en Essy komen altijd wel.
En anders zet je Dikke Eric V2.0 maar in.
Ik heb gehoord dat ie sinds kort soft-en hardwarematig is getuned.
Ah nee joh... daar merken ze toch niks van.. kijk maar naar die Koe..
Maare... lukt het nog de beeldjes voor op tv en streams in elkaar te knutselen?
Ja maar daar betalen we jullie toch voor...
Je kan natuurlijk ook wat extra storingen faken he.
Is toch nie zo moeilijk, lijkt me zo.. hebben we wel vaker gedaan.
Ennuh... zeg ff tegen Ant dat ze wel mot komen,
anders monteren we Tessa als winnares.
Maar goed het zal jullie allemaal wel lukken. Ik laat het aan jullie creativiteit over
Zeg, ik ga je hangen.. 'k mot Syl nog naar jullie terugsturen voor de komende
"LIVE" uitzending...
Hoi hè.


Ahhh dat meeeeen je niet!!!

ach, hersenspinsels en details.....

pi_264106
Met de dood van Pino 007 knal ik deze topic wederom voor de leuke mensen naar boven....

Grtz,

Meerhoerman.
Bezwaar als ik hieronder even heel hard lollie roep?

pi_264107
LOLLIE!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')