Ben al aan het zoeken, Paul!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:28 schreef Paul het volgende:
Iemand een leuke wiki om in te spreken?
Top! Ge-wel-dige radio zoquote:Op zondag 2 mei 2010 13:28 schreef Paul het volgende:
Timur komt zo terug om een wiki in te spreken met mij
Dat deed diezelfde gozer, die dus belachelijk slecht spaans spreektquote:Op zondag 2 mei 2010 13:30 schreef Cee het volgende:
Boys of summer![]()
Iemand nog een korte uitleg voor mij? Wat was dat spaanse nou, wie deed dat?
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:30 schreef Cee het volgende:
Boys of summer![]()
Iemand nog een korte uitleg voor mij? Wat was dat spaanse nou, wie deed dat?
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:35 schreef alors het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scrotum
leest u mee?
Nee ik verover de show met mijn vraagquote:Op zondag 2 mei 2010 13:44 schreef alors het volgende:
Wat een fuckers, gaan ze de climax nog langer uitstellen
http://jc-bos.hyves.nl/quote:Op zondag 2 mei 2010 14:00 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Nee, het is Johan![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruiker:Jcb
quote:
Ik heb nog een Ajax CD waar die ook opstaatquote:
jup , dat was hemquote:Op zondag 2 mei 2010 14:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Was hij nou net aan de tel? Nouja ik lusiter later wel terug
Jup! ik switch ook overquote:Op zondag 2 mei 2010 15:00 schreef Pino112 het volgende:
3FM gaat nu uit, Radio1 gaat aan.
Twente KAMPIOENEN
Terecht kampioen! Al was Ajax wel indrukwekkend bezig de laatste periode. Grunn ook keurig. Royquote:Op zondag 2 mei 2010 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twente.
Bedoel je met shit regen, of bedoel je daarmee Bart, Sander en Mireeeendaaaaaa?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef -Hans- het volgende:
Supertramp is toch ook wel een fantastische bandMisschien zometeen maar even hardlopen want er komt zo te zien een hoop shit aan.. Aan de andere kant zal het rond 22:00 vast wel droog zijn
Regenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bedoel je met shit regen, of bedoel je daarmee Bart, Sander en Mireeeendaaaaaa?
Goedemiddag !quote:Op zondag 2 mei 2010 16:28 schreef miieejj het volgende:
goedenmiddag trouwens
De rest zal ik jullie besparenquote:JAAAAAAAAAAAA ik zal voor jullie nu 3 dagen NIET twitteren. Sorry voor de overlast. MAAR WE ZIJN GVD KAMPIOOOOONE! HA! WIJSSSS KIPPENVEL!
Goed bezigquote:Op zondag 2 mei 2010 17:38 schreef Sirolf het volgende:
Paul staat ook al op 3FM.nl als fragment.
http://www.3fm.nl/#/ajax/overlay/gemist/727
http://www.3fm.nl/#/ajax/overlay/gemist/728
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Bedoelde ook Ramonquote:Op zondag 2 mei 2010 17:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon het werk van Ramon is hoor.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Alowa
Was verdomd druk voor een zondagNederlanders en korting
!!
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:38 schreef Sirolf het volgende:
Paul staat ook al op 3FM.nl als fragment.
http://www.3fm.nl/#/ajax/overlay/gemist/728
Ik sla Studio Sport maar eens over denk ikquote:Op zondag 2 mei 2010 18:53 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen Studio Sport. Eens even kijken wie er kampioen is gewordenKelis - Acapella
Keb ut gezienquote:Op zondag 2 mei 2010 18:53 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen Studio Sport. Eens even kijken wie er kampioen is gewordenKelis - Acapella
Klaas wordt dus ook depressief van de weekendprogrammeringquote:Klaas van Kruistum
Bij #3FM. Eens kijken of er van deze depressieve dag nog iets te bakken valt#jouwweekendfinale
Volgens mij gaat het Ajax waar hij fan van isquote:Op zondag 2 mei 2010 20:17 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Klaas wordt dus ook depressief van de weekendprogrammering
Ik denk eerder van het weer of 22 mannetjes die achter een bal aan hollen.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:17 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Klaas wordt dus ook depressief van de weekendprogrammering
Het diepe zuiden hier meldt nu wel donkere wolkenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, en hier geen regen hoor, in t zonnige zuiden!
(was vanmiddag wel anders, maar dat verzwijgen we maar ff)
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik sla Studio Sport maar eens over denk ik
Mwah.... kan beterquote:Op zondag 2 mei 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, prima hoor maar het moet ff droog wordenverveel me nogal
Bij jou ook alles goed???
Een beetje regen is goed nu, het was harstikke droogquote:Op zondag 2 mei 2010 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
TRusten !.
Wat een crap weer nog steeds. Dacht dat de herfst was afgelopen...
Hoop dat je gelijk krijgt, maar op dit tijdstip verwacht ik eigenlijk geen zon meerquote:Op zondag 2 mei 2010 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Een beetje regen is goed nu, het was harstikke droog![]()
En na regen komt zonneschijn
Haha ja mooi iddquote:Op zondag 2 mei 2010 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Keb ut gezien
Geniaal, champagne uit die schaal drinken![]()
LOL jij ook al?! Sterker nog, het is voor mij al de 3e keer in 2 dagen tijd dat ik de clip op TMF heb gezienquote:Op zondag 2 mei 2010 22:59 schreef gerbenp het volgende:
W00t, ik zap op tv, komt ineens resistance op TMF :-O. Dat dit kan in Nederland !
Volgens mij nietquote:Op maandag 3 mei 2010 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk 't niet toch? Of is Gielepiel met vakantie?
Ik slaap dan ongetwijfeld nogquote:Op maandag 3 mei 2010 00:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij nietNaja, wie er ook zit zal toch niet luisteren
.
Dag is net begonnenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit lijkt me een mooie afsluiting van de dag:
Nicequote:Op maandag 3 mei 2010 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als je het niet erg vind, dan sluit ik hem af met Mr. Brightside in de Jacques LeCont's TWD remixquote:Op maandag 3 mei 2010 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Da's een andere, zeer geschikte klassiekerquote:Op maandag 3 mei 2010 01:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind, dan sluit ik hem af met Mr. Brightside in de Jacques LeCont's TWD remix
Heb je me nog gehoord bij Timur op de radioquote:Op maandag 3 mei 2010 08:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi...
Me verslapen vanmorgen en nu is mn hoofd zwaar...
Nop.quote:Op maandag 3 mei 2010 08:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb je me nog gehoord bij Timur op de radio
Hahahahahahahahahahaha! Die Spaanse vooral!quote:Op maandag 3 mei 2010 09:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 3 mei 2010 09:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahaha! Die Spaanse vooral!![]()
![]()
Heb je dr nog één ingesproken dan?
quote:Op maandag 3 mei 2010 09:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Moest toch ff luisteren schatje *aai*
maar dan moet de hele daletpc uit het raam om dat te laten gebeurenquote:Op maandag 3 mei 2010 09:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Echt, deze 'happy song' mogen ze van mij een enkeltje uit het raam gooien...
quote:Echt zo'n dag om van de domtoren op een punthekje te springen! Tenzij je #3fm aan hebt staan uiteraard... Wij sleuren je door de regen!
Ekdom en Venema zijn op radio 1 geweest over Lady Ga gaquote:Op maandag 3 mei 2010 10:34 schreef themauster het volgende:
Hadden ze het vrijdag niet over Gaga bij EW? Ik kon het amper horen want de radio stond zachtjes aan terwijl ik heel veel mensen in huis had.
En natuurlijk is er geen uitzending gemist voor de tv uitzending
Ze mochten rechtstreeks bij radio1 de uitzending in om als experts te vertellen over haar omdat ze door Times gekozen was als meest invloedrijke persoon (quote:Op maandag 3 mei 2010 10:34 schreef themauster het volgende:
Hadden ze het vrijdag niet over Gaga bij EW? Ik kon het amper horen want de radio stond zachtjes aan terwijl ik heel veel mensen in huis had.
En natuurlijk is er geen uitzending gemist voor de tv uitzending
Het is duidelijk dat Sirolf al een tijd weg is bij 3FM.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/345175/%23betweenyourlegs-is-hot
Het was op twitter zelf al kansloos en totaal niet grappig, maar dat dit op 3FM.nl staat, is helemaal triest![]()
.
Iddquote:Op maandag 3 mei 2010 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/345175/%23betweenyourlegs-is-hot
Het was op twitter zelf al kansloos en totaal niet grappig, maar dat dit op 3FM.nl staat, is helemaal triest![]()
.
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:43 schreef Piles het volgende:
En net nu is er niemand aan de telefoon of ander lawaai aan het maken![]()
Ja hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 11:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Hey Brennel!
Wast nog gezellig bij Yvic gister?
Tussen 17.30 en 17.45, en tussen 20.30 en 20.45 gingen we alweer weg.quote:
Suc6!!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga de supermarkt eens plunderen en een aantal lekkere tapa's maken!
* Jannekje7 heeft een zeldzame creatieve food-bui
Iddquote:Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef borisz het volgende:
Als de odnerhoudsmannetjes twitter nalezen weten ze waar het alarm het doet of niet.
#DUITSERS ?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef borisz het volgende:
Als de odnerhoudsmannetjes twitter nalezen weten ze waar het alarm het doet of niet.
Gister had ik even de NonStop40 aan van 538, hij staat daar op 1quote:Op maandag 3 mei 2010 12:17 schreef -Hans- het volgende:
Damn, deze plaat heb ik echt te vaak gehoord..
Haha nu nog? die plaat is best al een tijd uit. Opzich een aardig liedje hoor, maar ben 'm inmiddels wel zat.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gister had ik even de NonStop40 aan van 538, hij staat daar op 1![]()
Niet om aan te horen ditquote:
Nee vind het irritant dat als je op iemand wilt reageren dat diegene dat niet kan lezen als die je niet followtquote:Op maandag 3 mei 2010 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Maurice je staat niet meer protected op Twitter !
Ah, op die manier. Dat is idd wel ee nadeel van die modusquote:Op maandag 3 mei 2010 12:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee vind het irritant dat als je op iemand wilt reageren dat diegene dat niet kan lezen als die je niet followt.
Haha geweldigquote:Op maandag 3 mei 2010 12:51 schreef themauster het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd denken aan deze clip:
Iddquote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]! Je valt op het juiste moment binnen. Thunder!
.
Eens! Dit is een plaat die ook steeds beter klinkt. Goede keuze van de heren jocks.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef themauster het volgende:
1e keer in lange tijd dat ik het nummer nog nooit heb gehoord voordat het MH werd. Chapeau Chapeau voor 3FM!
Dat laatste is zeker waar. Maar die stemmen konden me alles behalve bekoren...quote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie het geen stadionknaller worden, maar ik heb wel slechtere voetballiedjes gehoord.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef themauster het volgende:
''En hier is uw All Star dj Tjibbe Tjibsma''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |