Dan moet een beetje massa erbij niets uitmaken voor je gripquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:59 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, nee ik heb niets te klagen over mijn bouw
quote:
Ja, die van 1.65m of kleinerquote:Op zondag 2 mei 2010 00:01 schreef flexoo het volgende:
zijn er ook neppe mannen dan?
is ook zo, maar ik vind t wel best zo. en ws komen er nog wel paar kilo's bij hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet een beetje massa erbij niets uitmaken voor je grip
Ja en geen magere mannen, er moet wel wat vlees op zittenquote:
Ik hoef ook niet per se extra kilo's, maar om de boel vorm te geven is dat toch overmijdelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 00:03 schreef gomi het volgende:
[..]
is ook zo, maar ik vind t wel best zo. en ws komen er nog wel paar kilo's bij hoor.
maar ik wil niet te
gewoon 1.85 ofzo en kilo of 83quote:Op zondag 2 mei 2010 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en geen magere mannen, er moet wel wat vlees op zitten
quote:
maar ik ben wel tevreden over huidige vormquote:Op zondag 2 mei 2010 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet per se extra kilo's, maar om de boel vorm te geven is dat toch overmijdelijk
quote:
true, true. wanneer gaan we daten?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
en dat gaat sowieso niet samen met een mager lichaam
*wijst naar flexoo's avatarquote:Op zondag 2 mei 2010 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
en dat gaat sowieso niet samen met een mager lichaam
Nietquote:
Ja want Popeye is zo'n lekker dingquote:
Dat is geen date he, en trouwens ik ben hartstikke blondquote:Op zondag 2 mei 2010 00:09 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
moet je me niet uitnodigen om mee te gaan naar rotterdam he
ik zeg daten ruim hequote:Op zondag 2 mei 2010 00:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is geen date he, en trouwens ik ben hartstikke blond
trusten D en we vechten niet hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:11 schreef D. het volgende:
Ik laat jullie het samen ff uitvechten, want hier is het nu wel bedtijd geworden
Wekker gaat over 6 uurtjes alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |