lulquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:18 schreef Prowl het volgende:
ach laat maar, kutspull
bier is voor meisjes van 12
en niet meer doen het TS?
Vorig jaar was ik daar op Museumplein (nuchter, niet aan te raden) en toen was langzamerhand het nieuws van de aanslag in Apeldoorn en hadden er paar artiesten afgezegd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
MUSEUMPLEIN LAAT JE HOOOOOORUHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wie?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik daar op Museumplein (nuchter, niet aan te raden) en toen was langzamerhand het nieuws van de aanslag in Apeldoorn en hadden er paar artiesten afgezegd.
Toen kwam de Partysquad op en die gozer riep "Ja we horen nu allemaal shit uit de rest van het land, maar Amsterdam.. zijn wij hier voor een feestje of wat?![]()
*provincialen juichen*"
ja halloo die fles moety toch op he jammer om er iets mee te ontsmetten ofo daT WORS zo groen he : {quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:26 schreef sunxxx het volgende:
Je moet het mixen met water en veel ijs,sisi kan ook.
Dat spul is zowat 80% plus dat er nog een giftig plantje inzit.
Heftig goedje,ik hoef het niet meer,heb er een keer een week maagpijn van gehad,maar ik vond het heel lekker.
Als je niet kan drinken moet je er maar niet aan beginnen.
Van 1 slok absinth ga je ECHT niet knock out hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:35 schreef tong_poh het volgende:
Een hele geleden absinth gehad als afsluiter gehad na een avondje drinken. ik dacht erna nog eventjes een halve liter pakken en achter de pc zitten. ik werd wakker met mijn broek half uit en dat ik half op bed lag. De halve liter stond nog naast de pc met ongeveer 1 slok eruit.
Dag erna naar mijn werk om 14:30 Voelde me wel kut toen een collega vroeg of ik een feestje had gehad en dat ik antwoordde: ja, ik heb een beetje een kater. Hij zei: Kater? Volgens mij ben je nog ladderzat, je stinkt naar een brouwerij. Toen heb ik wel een beetje geschaamd. Hoef dat spul nooit meer.
Moet je ook niet hier halen zoiets...quote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, en mensen die beweren "dingen te hebben gezien" van in Nederland gekochte Absinth
Leer eens lezen! Ik heb nergens iets gezegd over 1 slok absinth. Ik heb meerder glazen absinth gedronken. Ik heb maar 1 slok van mijn halve liter bier gehad die ik mee naar huis had genomen, voordat ik het niet meer trok.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van 1 slok absinth ga je ECHT niet knock out hoor.
Dan was je gewoon als kachellam.
Tjechie bedoel je.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:59 schreef vossertje_nl het volgende:
je moet het ook in Italie halen![]()
absinthe 70% ftw!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |