abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80914008
In een paar laden heb ik dat nu, dat de onderkant eruit valt. Niet erg handig met alle spulletjes erin die in de lade eronder vallen... En het blijft nu niet meer zitten als ik het weer terugzet. Het is niet eens een slechte kwaliteit kast, dit had ik ook niet verwacht.
Maar nu, wat doe ik hieraan? Is er een handigheidje waarmee ik die dingen weer goed vastmaak?
pi_80914522
Hout lijm.
The world of SKA music
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:48:28 #3
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_80914542
Lijm, ductape, etc
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:10:46 #4
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_80917022
Heb je een foto van de lade?
Het lijkt er namelijk op dat de bodem net te klein is voor de lade OF dat de lade ietwat ontzet is waardoor de bodem uit de voorgefreeste sleuven valt.
Maar goed, dat is allemaal pas te beoordelen met foto's van de desbetreffende lade natuurlijk.
pi_80917093
ik zou er extra latjes onder spijkeren met een beetje houtlijm zodat de lades meer hout heeft om op te rusten,weet je zeker dat ze er niet meer uitdonderen.
  zondag 2 mei 2010 @ 09:33:37 #6
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_80923385
Ligt id aan de lade.
Als ze aan de achterkant uit de sleuf schieten, dan is houtlijm voldoende.
Had hetzelfde met een Ikeakast, het onderblad stond krom aan de achterkant en ging de sleuf niet meer in (omdat ik teveel gewicht in die la had zitten). Ik heb de boel met houtlijm ingesmeerd, onderblad in de sleuf geduwd, la op z'n zijkant en wat gewicht erop, zodat het op zijn plek bleef zitten.
Inmiddels zit er weer achterlijk veel gewicht in de lades en het blijft allemaal goed zitten.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_80928100
quote:
Op zondag 2 mei 2010 09:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ligt id aan de lade.
Als ze aan de achterkant uit de sleuf schieten, dan is houtlijm voldoende.
Had hetzelfde met een Ikeakast, het onderblad stond krom aan de achterkant en ging de sleuf niet meer in (omdat ik teveel gewicht in die la had zitten). Ik heb de boel met houtlijm ingesmeerd, onderblad in de sleuf geduwd, la op z'n zijkant en wat gewicht erop, zodat het op zijn plek bleef zitten.
Inmiddels zit er weer achterlijk veel gewicht in de lades en het blijft allemaal goed zitten.
Daarom doe ik er altijd gelijk een paar spijkertjes in tikken bij nieuwe laden, dan heb je dat probleem nooit.
pi_80941906
Bedankt voor alle reakties!
Het is precies wat Nagelschaartje omschrijft, dus ga ik wat houtlijm kopen. Zijn daar nog verschillende soorten van, of kan ik gewoon de eerste de beste houtlijm nemen die ik vind (bij Praxis bijvoorbeeld)?
En dat van die spijkertjes is een goeie voor de volgende keer.
pi_80946757
Even later dacht ik, waarom niet gelijk met spijkertjes proberen?
Dus daarnet heb ik er 2 op die manier weer vastgemaakt. Voelt stevig aan. Ik zag ook dat de achterste hoeken begonnen te wijken, dus daar ook wat schroefjes ingedraait.
Mooi, weer een irritatie minder ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')