Ik ken die bussen wel, ik denk wel dat het past maar durf het niet 100% zeker te garanderen. Ik heb mijn vervoerd (ingepakt en gedomenteerd) in een scenic uit 2003 toentertijd..quote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef dribbel79 het volgende:
@ gno: muy bien, we hebben besloten dat we ze redelijk zat zijnz. Maar dat maandje kan er ook nog wel bij
@invine: qua lengte kan 't passen? Ik ken de afmetingen van zo'n bus niet...
top, hoor graag van je...m'n collega wil ze ook graag hebben voor de game room, maar ik wacht eerst jouw bericht even af....fair is fairquote:Op zondag 2 mei 2010 19:55 schreef Gnomestein het volgende:
Ik ga morgen even nakijken hoe groot en hoog die bus is, anders heb ik wel interesse. Ik ga over ongeveer een maand verhuizen, dus dan komt het mooi uit.
Ik ga het je laten weten!
Ik vind het aanbod heel erg leuk, maar als die collega de banken sneller (of zelfs direct) kan ophalen... Moet je ze gewoon aan je collega verkopenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
top, hoor graag van je...m'n collega wil ze ook graag hebben voor de game room, maar ik wacht eerst jouw bericht even af....fair is fair
Ik gaat even een kickje sturen naar de woningcoörperatie of ze al iets meer weten van de oplevering, die staat nu gepland voor week 20 of 21...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:28 schreef dribbel79 het volgende:
het gaat me meer om het feit dat jij ze beter besteedt dan "de game room" 9m.a.w. ze zijn binnen 4 weken stuken je reageerde eerder...
Er zitten klitteband randen aan de onderkant... trek je er zo af dus...quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:50 schreef Gnomestein het volgende:
Ik ga mijn koerier straks even onder haar kinnetje kietelen voor de bus.
Hoe haal je die overtrek eigenlijk van de bank/skelet af?
Een week later wordt iets lastig, aangezien ik dan op Pinkpop zitquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:24 schreef dribbel79 het volgende:
hipheid, de eerstvolgende zaterdag (22 mei) ophalen, of een week later i.v.m. klussen?
OK, dan de 22equote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef Gnomestein het volgende:
Een week later wordt iets lastig, aangezien ik dan op Pinkpop zit.
Top, ben benieuwdquote:Mijn koerierster gaf aan dat ze wel wil rijden, maar moeten even kijken of ze ook daadwerkelijk kan rijden. Dat weet ze maandagavond!
Nope, het is niet wereldschokkend, maar om het er niet al te "occasion" uit t laten zien, is een wasbeurt/ nieuwe hoes aan te raden.quote:Had je toevallig een foto van die vlekken?
OK, wat moest je meten trouwens?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:24 schreef Qaox het volgende:
Eventjes een TEEJVEEJPEEJ.
Zodadelijk even meten
Dat dus, is een makkiequote:Op woensdag 5 mei 2010 11:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Er zitten klitteband randen aan de onderkant... trek je er zo af dus...
Da's inderdaad lastiger, het is nogal krap bemetenquote:(er weer opkrijgen is een ander verhaal, dat kan je beter met zijn tweeën doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |