Heb ik het ergens over de neukbaarheid van die chicks gehad? Ehm, nee. Faalhaas.quote:
Dit werkt beterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:01 schreef Jac0bus het volgende:
In Before the .gif where this guy punches a girl in the face
TS is homoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb ik het ergens over de neukbaarheid van die chicks gehad? Ehm, nee. Faalhaas.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef Repeat het volgende:
We’re beatin’-up-the-beat, that’s what we say when we’re doing our fist pump. First, we start off by banging the ground, we’re banging it as the beat builds ‘cause that beat’s hittin’ us so we’re fightin’ back, it’s like we beat up that beat.
Wat ben jij voor mongol, jij leest echt alleen wat je wil lezen. Ik zeg nergens dat ik die wijven niet zou doen, ik heb het gewoon over die showquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef Repeat het volgende:
We’re beatin’-up-the-beat, that’s what we say when we’re doing our fist pump. First, we start off by banging the ground, we’re banging it as the beat builds ‘cause that beat’s hittin’ us so we’re fightin’ back, it’s like we beat up that beat.
Je gaat die show toch niet voor de inhoud kijken. Wat ben jij nou voor een mongoolquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mongol, jij leest echt alleen wat je wil lezen. Ik zeg nergens dat ik die wijven niet zou doen, ik heb het gewoon over die show
Misschien moet je minder snuiven.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:48 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Vinny en die situatie jongen toch wel lekker hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |