abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2000 @ 14:57:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_264001
Ik kreeg van een artiesten bureau (Ardjee) de primeur dat Seki daar te boeken is en dat hij een plaatje heeft gemaakt. Ardjee heeft ook een fan-site gemaakt met nadere info omtrent de op 14 mei 1967 geboren Misrad Balic, beter bekend als Seki.

Ik heb er een uitgebreid stuk aan gewaagd op mijn site en wat me opviel was de volgende uitspraak: ''Tegenwoordig geniet Seki met volle teugen van zijn populariteit en is altijd weer verbaasd als hij op straat wordt aangesproken''

Een beetje merkwaardig dat ik dit nieuws eerder kan brengen dan de officiele fanclub van Seki bij het Net, en ik twijfelde zelfs of het allemaal wel echt waar is (achterdochtige Fokker he)

Affijn check de boel zelf maar na, is wel een paar reacties waard lijkt me.

In ieder geval goed te lezen dat het weer goed gaat met Seki ??

* R@b toch wel een beetje verbaast na het artikel uit de Revu.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 17 mei 2000 @ 14:59:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264002
/moi is confused ...maar wel fijn om te horen dat het goed gaat
  woensdag 17 mei 2000 @ 15:31:00 #3
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_264003
Is er al een titel bekend?
Mijn gok: 'Ze braken mijn muurtje af' of gewoon 'Vamos' (op de wijs van vamos a la playa).
pi_264004
Niet te geloven.
Is dan echt iedereen bezig geweest "zijn kut" te verkopen daar in die bus?? en was hij dan toch ook al in de bus bezig met lintjes knippen en dergelijke?

Maar ja zeker van de advocaat te horen gekregen dat er niet veel in zit met die zaak tegen JdM , en plots valt het allemaal wel weer mee met dat "ze hebben me leven kapot gemaakt".

Ik vindt het wel jammer , tot nu toe vond ik hem wel een grappig persoon , maar als de songtext niet heel grievend voor JdM of de bus is , daalt hij bij mij (met stip) in m'n achting.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 17 mei 2000 @ 16:22:00 #5
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_264005
quote:
op 05-17-2000 om 04:11 PM schreef PC eend het volgende:
Niet te geloven.
Is dan echt iedereen bezig geweest "zijn kut" te verkopen daar in die bus?? en was hij dan toch ook al in de bus bezig met lintjes knippen en dergelijke?

Maar ja zeker van de advocaat te horen gekregen dat er niet veel in zit met die zaak tegen JdM , en plots valt het allemaal wel weer mee met dat "ze hebben me leven kapot gemaakt".

Ik vindt het wel jammer , tot nu toe vond ik hem wel een grappig persoon , maar als de songtext niet heel grievend voor JdM of de bus is , daalt hij bij mij (met stip) in m'n achting.

Duck rules!!

Ik ben online
pi_264006
Was dat optreden in Ijmuiden als biertapper eigenlijk bekend?
Ik heb namelijk het idee, dat zijn eigen fans op het clubnet er niets vanaf wisten.
pi_264007
als (ALS) er een cd-tje uitkomt van hem, dan kan de volume knop wel naar -7 -8
vamos a la bussos
  woensdag 17 mei 2000 @ 21:34:00 #8
3023 lica
fan of...
pi_264008
quote:
op 05-17-2000 om 02:57 PM schreef R@b het volgende:
Ik kreeg van een artiesten bureau (Ardjee) de primeur dat Seki daar te boeken is en dat hij een plaatje heeft gemaakt. Ardjee heeft ook een fan-site gemaakt met nadere info omtrent de op 14 mei 1967 geboren Misrad Balic, beter bekend als Seki.

Zit ik nou niet bepaald op te wachten...
Op zich vind ik het positief dat Seki nu de positieve kant van zijn bekendheid probeert te benutten, maar zijn er geen andere manieren?? Het is ook nog maar de vraag of de berichtgeving klopt.
Ik kan mij gewoonweg niet een Seki voorstellen die uberhaupt kan zingen, maar daarnaast ook nog eens een menigte weet te vermaken. Hij lijkt mij meer het type voor een rolletje in een oorlogsfilm.

Do I have to say more....

Sad but true....
pi_264009
Taalfouten moeten kunnen vind ik, maar dat je er ook misverstanden door kunt krijgen
blijkt maar weer eens uit het feit dat ik toch echt even in de veronderstelling was
dat er een Rotterdamse gracht (singel) naar Seki was vernoemd.

pi_264010
Merkwaardig he?
Wij op de club weten van niets. Daar schrijft iedereen zich uit de naad met bijvalsbetuigingen, zeker toen hij ziek bleek op een beloofde Chatavond, na weken stilte.
Er komen steeds leden bij. Ook die willen Seki mentaal steunen. De club houdt zichzelf in stand. Onlangs gehoord dat er een fanclubdag komt in Schiedam. Op 21 mei.
Seki weet niet zeker of hij in staat is acte de pesence te geven. Hoorden wij.
-------------
Don't go for a Zero,
take a Hero
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264011
quote:
op 05-17-2000 om 05:07 PM schreef fondaco het volgende:
Ik heb namelijk het idee, dat zijn eigen fans op het clubnet er niets vanaf wisten.

Bingo, wisten van niets. Een trotse fan wist te vertellen dat het op 5 mei was geweest, stom verbaasd dat ik, als beheerder, niets wist...
(er is geen icoontje om te beschrijven hoe het mij te moede is.)

pi_264012
Lucretia Borgia, ook nog wakker en gij zijt ook nog beheerder van Seki's fanclub begrijp
ik? Welke is dat dan want dat is ook nogal verwarrend?

pi_264013
Lieve Tante Bepski!!!!!!!!!!!!!
Had bij de Esje topics op je gereageerd en je moet ook even bij 'hoe houden jullie het vol' kijken.
Ja, klaar wakker, dus dan maar even FOKken.
De Seki fanclub van Clubnet. Als je op de SBS6 Bussite inlogt kun je een willekeurige (ex)bussagier aanklikken en dan kom je vanzelf in het fanclubgedeelte. Kies dus Seki s plaatje en je bent op die club.
Niet dat ik daar nog actief ben want dan moet je op de hoogte zijn met de activiteiten, toch? Niet alleen leden verkeren in het ongewisse, beheerders dus ook.
Geeft niet, ik ben altijd nog lid van mijn eigen fanclub dus ik zit niet zonder idool.

Seki heeft eerder bij een lintjes-knip-organisatie gezeten, dus het zou me niet verbazen als R@b's informatie juist is. Hij heeft het meestal bij het rechte eind, ook wat de percentages betreft. En ook dat barkeeperschap op 5 mei roept wat ongemakkelijke twijfel bij me op.
Feit is dat een aantal mensen zich om Seki heeft verzameld in de hoop een graantje van zijn 'roem' mee te pikken. In feite is het regelen van het interview met de Nieuwe Revu mijn laatste activiteit geweest, en dat ging ook al niet van een leien dakje, omdat het hem in eerste instantie was afgeraden door het bruiloft-en-partijen-bureau waar hij op dat moment kontakt mee had, omdat er geen $$$ werden verstrekt.
Toch goed dat ik op FOK! mijn licht kan opsteken in de mij omringende duisternis.

pi_264014
quote:
op 05-18-2000 om 03:55 AM schreef Borgia het volgende:
Lieve Tante Bepski!!!!!!!!!!!!!
Had bij de Esje topics op je gereageerd en je moet ook even bij 'hoe houden jullie het vol' kijken.
Ja, klaar wakker, dus dan maar even FOKken.
De Seki fanclub van Clubnet. Als je op de SBS6 Bussite inlogt kun je een willekeurige (ex)bussagier aanklikken en dan kom je vanzelf in het fanclubgedeelte. Kies dus Seki s plaatje en je bent op die club.
Niet dat ik daar nog actief ben want dan moet je op de hoogte zijn met de activiteiten, toch? Niet alleen leden verkeren in het ongewisse, beheerders dus ook.
Geeft niet, ik ben altijd nog lid van mijn eigen fanclub dus ik zit niet zonder idool.

Seki heeft eerder bij een lintjes-knip-organisatie gezeten, dus het zou me niet verbazen als R@b's informatie juist is. Hij heeft het meestal bij het rechte eind, ook wat de percentages betreft. En ook dat barkeeperschap op 5 mei roept wat ongemakkelijke twijfel bij me op.
Feit is dat een aantal mensen zich om Seki heeft verzameld in de hoop een graantje van zijn 'roem' mee te pikken. In feite is het regelen van het interview met de Nieuwe Revu mijn laatste activiteit geweest, en dat ging ook al niet van een leien dakje, omdat het hem in eerste instantie was afgeraden door het bruiloft-en-partijen-bureau waar hij op dat moment kontakt mee had, omdat er geen $$$ werden verstrekt.
Toch goed dat ik op FOK! mijn licht kan opsteken in de mij omringende duisternis.

Ja Borgia, zo zie je maar weer dat niets is zoals het lijkt.

Ben blij dat ik mij altijd uit deze discussie heb gehouden. Vasthoudend aan mijn eigen intuïtie en levenservaring.

pi_264015
Sob sob sob
Heb behoefte aan spiegologische nazorg

pi_264016
Ik verbaas me zeer over wat ik in dit topic lees. En over het uitblijven van reacties uit een zekere hoek....

Werden we nog maar enkele weken geleden door Seki-getrouwen besprongen zodra er wat negatiefs over de man werd geschreven (iets wat bij mij aanvankelijk averechts werkte) nu blijft het zo ijselijk stil.

Ik weet het, 't kan zijn dat Dex en de anderen hier momenteel niet buurten en hun licht daarom niet kunnen laten schijnen over de verwarrende informatie die dit topic bevat.

Wel, ik hoop dat er iemand gaat verschijnen. Mijn eerste vraag aan hem zou zijn: 'gaat het inderdaad beter met Seki?' Want de man heeft òf een metamorfose ondergaan, òf "Ardjee" is met desinformatie bezig. Hier vind je zijn site:

http://www.ardjee.nl/seki/

The trick is to keep breathing
pi_264017
quote:
op 05-18-2000 om 02:13 AM schreef Borgia het volgende:
(er is geen icoontje om te beschrijven hoe het mij te moede is.)

Ik leef met je mee, omdat ik weet met hoeveel energie en onder welke omstandigheden je je ingezet hebt voor de officiële Séki-fanclub.
Ik heb het idee, dat dit muisje bij zijn fans nog wel een staartje kent.

pi_264018
quote:
op 05-18-2000 om 04:15 AM schreef Borgia het volgende:
Sob sob sob
Heb behoefte aan spiegologische nazorg

Wij zijn geopend van...........

of, u kunt inspreken na de piep!!!

pi_264019
Arjuno, je schrijft
quote:
k weet het, 't kan zijn dat Dex en de anderen hier momenteel niet buurten en hun licht daarom niet kunnen laten schijnen over de verwarrende informatie die dit topic bevat.

Eh...... ik ben een van die anderen en ik verkeer hier regelmatig. De verdeling ligt zo: Operator - Zwager Joop. Beheerders: Dex, Borgia, en spoef in de chatfase (de eigen seki-chat-voorziening door Spoef, waar ook stilte heerst)

Zeer bedankt voor de URL, Arjuno. Ik heb er nog meer licht opgestoken en wat ik daar op het verslag en de foto's van 5 mei zag was onmiskenbaar de Seki zoals ik hem ken, beaat van de aandacht van (vrouwelijke) fans.
Dit is een absoluut authentieke Seki-fanclub, die het blijkbaar helemaal heeft overgenomen van de trouwe schare op Clubnet. Als ik die aktiviteiten daar allemaal zie, en het oproepen tot kontakt leggen met Seki via een formulier, dan kan ik me iets voorstellen bij zijn afwezigheid op het oude honk.

Seki zit blijkbaar in een andere fase. De Clubnetfanclub is teveel Bus. Daaraan wil hij niet herinnerd worden. Dit is Seki-bekende-nederlander, die de Bus (en de volgwagen) het liefst zo gauw mogelijk uit zijn hoofd wil hebben.
Opmerkelijk vond ik overigens de afwezigheid van zijn vriendin Wytske bij dit spektakel. Meestal is zij binnen handbereik, maar er stond zelfs nergens een vermelding van haar op die hele site van dat boekingsbureau. Wel stond hij in innige omhelzing op de foto met allerlei klittende dames en sierde hij diverse hunner ontblote buiken met zijn handtekening.
Een handtekeningen uitdelende, bij een boekingsbureau ondergebrachte Seki.......

Ik ga in revisie.

pi_264020
quote:
op 05-18-2000 om 04:18 AM schreef Arjuno het volgende:
Ik verbaas me zeer over wat ik in dit topic lees. En over het uitblijven van reacties uit een zekere hoek....

Werden we nog maar enkele weken geleden door Seki-getrouwen besprongen zodra er wat negatiefs over de man werd geschreven (iets wat bij mij aanvankelijk averechts werkte) nu blijft het zo ijselijk stil.

Séki kan min of meer als een katalysator beschouwd worden, die een reaktie op gang hield, die gekenmerkt werd door verzet tegen het voor de domme houden van de mensen door het mediacircus. Indien deze katalysator zich nu tegen deze reaktie keert door zelf lid te worden van dit circus dan is het te begrijpen waarom het even stil wordt.

Ik ben er ook stil van.

donderdag 18 mei 2000 @ 08:55:00 #21
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_264021
Ik weet net zoveel over dit bureau als jullie: Nada!( nou ja, bijna nada verderop iets meer hierover.....)

Ik weet dat de fanclubdag op 21 Mei in Schiedam wordt gehouden en dat er zo'n 50 ( ja jullie lezen het goed!) echte fans (inclusief kinderen) van het eerste uur zullen zijn omdat ik hem "georganiseerd" heb.( Iets wat jij overigens ook wel wist Borgia, was het teveel moeite om te bellen de laatste tijd? )
Ik weet dat er gisteren een e-mail in mijn inbox zat met de volgende tekst:

Graag zsm overleg over de geplande dag 21 mei.

Zoals je weet is Ardjee het Management van Seki.

We worden graag geinformeerd over de opzet van die dag en eventueel materiaal waar Seki op staat of wordt vermeld.
De belangen en merchandising rechten worden door ons tevens behartigd voor Seki.

Graag zsm telefonisch contact

023 5381442
06 53 292505

Met vriendelijk groeten
Rob Katers

Ik heb er niet op gereageerd.......

Ik weet dat ik na 21 Mei officieel met mijn beheerderswerk op de fan-site stop, (feitelijk was dat al een paar weken zo) omdat het geen zin heeft om een fan-site te beheren waar het "idool" zich niet laat zien of horen en als gevolg daarvan er dus niets te melden valt.
Hiervoor zijn overigens wel legitieme redenen aan te voeren en dus is dit geen verwijt richting Seki.

Dat er op de andere sites van sommige (ex)bussagiers nog zoveel te doen is, heeft meer met de te verdienen prijs van 10.000 gulden voor de actiefste en mooiste site te maken, dan met de bussagiers zelf, iets wat mij werkelijk geen reet interesseert omdat ik dat geld (of een deel daarvan) eenvoudigweg niet nodig heb.

Ik weet dat Spoef (nog bedankt daarvoor jongen!) zich uit de naad heeft gewerkt om de chat voor Seki rond te krijgen, en dat Seki welgeteld een keer is geweest, waarvoor ook legitieme redenen zijn.
Welke dan, vragen jullie je misschien af?

Ik weet dat er momenteel problemen in zowel de relationele alsook familiesfeer zijn, en dat Seki in een depressie zit, maar hulp van wie dan ook weigert.
Ik weet, evenals zijn zus Pascha en zwager Joop, dat hij niet in staat is om deze problemen alleen op te lossen, maar wat moet je dan?
Ik weet dat ik mij daar verder buiten moet houden, ook al zie ik iemands leven langzaamaan kapot gaan voor mijn ogen.
Ik weet ook hoe ik dat moet gaan doen.

Gewoon weer verder gaan met mijn leven en Seki (met alles wat daar nu omheen hangt) als gepasseerd station beschouwen.

En dat is dus precies wat ik nu dan ook ga doen!

Het ga jullie allen en in het bijzonder Seki goed, alhoewel ik van mening ben dat hij een beter lot had verdient, dan slachtoffer te worden van een geldgeile "artiesten" manager met een ex-politieagente als partner (Martha huppeldepup, jullie weten misschien nog wel dat zij ooit eens bloot poseerde voor een rommelblad en daarop door de korpsleiding werd ontslagen) onder het motto "uitknijpen en daarna weggooien die hap".......
Positief is, dat hij sinds van de week weer gewoon aan het werk is. Dat is tenminste nog wat....

Ik zie Seki als mijn vriend en dat blijft ook zo, maar ik weet ook dat ik, of zijn naaste familie, niets kan afdwingen waardoor het met hem op korte termijn wat beter gaat.
Het is dan ook daarom dat ik mij terugtrek van het hele gebeuren en bewust de andere kant opkijk.
Hij mag, nadat hij is gedumpt en uitgekotst door iedereen, altijd nog bij mij langskomen want daar zijn vrienden voor.........

Dat was het dan wat mij betreft, voor toekomstige informatie over Seki kunnen jullie hopelijk terecht bij Ardjee.......
Het was mij in ieder geval een waar genoegen om met jullie allen de laatste maanden op dit onvolprezen forum te hebben mogen verkeren.
Nogmaals het ga jullie goed!

En nu dus voor de laatste maal: VAMOS!

PS: Persoonlijke noot voor Pc-Eend: het cd-tje gaat inderdaad op de melodie van "Vamos a la playa" ......als het er ooit komt

En voor R@b: de inhoud van de Ardjee web-site is voornamelijk een hoop promotioneel gezwets gelardeerd met wat simpele feiten uit Seki's leven.Niemand zit te wachten om een depressieve geestelijk uit balans geraakte persoon te boeken toch?
Nee, met Seki gaat het prima!
Was dat vrijheidsbeeld-plaatje overigens niet ooit eens door een FOK!forum lid gefabriceerd?

En als laatste voor Arjuno: bedankt voor je mailtje, ik was hier al een tijdje niet meer geweest omdat de Bus bij mij allang niet meer in mijn belevingswereld verkeerde.
Nu ik de topics zo eens vluchtig doorlees zie ik dat dat niet onterecht was...
Waar hebben jullie nog zin in zeg........

------------------
The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...

[Dit bericht is gewijzigd door Dendroaspis Angusticeps (Datum 18 Mei 2000).]

unfamiliar territory...

pi_264022
Ha die M./Dex, goed je eindelijk eens te treffen. Je schrijft
quote:
...iets wat jij overigens ook wel wist Borgia, was het teveel moeite om te bellen de laatste tijd?

Inderdaad, was er iets met je telefoon?????
Niemand die mij meldde dat na al die keren dat het mis ging, toch eindelijk dat interview met Robert Vuijsje van de Nieuwe Revu doorging, nadat ik een aantal malen bij dat blad in mijn hemd ben gezet doordat steeds op het laatste moment de boel weer werd afgeblazen.

Verder had ik een verdomd goede reden om niet te KUNNEN bellen. Mijn gezicht was (en is nog, maar minder) dubbeldik opgezwollen, kan niet praten en nauwelijks eten.
Had ik dat niet gehad zou ik mij waarschijnlijk toch op de achtergrond hebben gehouden, te bezeerd als mijn weke karaktertje was door de gang van zaken.
In die fase na Revu heb ik je aanvankelijk toch nog trachten te bereiken, maar jij weet hoe moeilijk je telefonisch te benaderen bent, altijd in gesprek. En toen ik zelf niets hoorde nam mijn ongenoegen toe. Als men mij niet op de hoogte brengt ben ik blijkbaar niet langer de moeite, dus waarom dan zelf nog moeite doen, waar ik zo duidelijk buiten beeld word gehouden?
Verder no hard feelings, ik vind je een prima vent en ik heb goede herinneringen, mag je graag, maar die opmerking over telefoon moest ik even recht zetten. Bij deze.

donderdag 18 mei 2000 @ 10:11:00 #23
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_264023
Bericht door mijzelf verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door Dendroaspis Angusticeps (Datum 18 Mei 2000).]

unfamiliar territory...

donderdag 18 mei 2000 @ 10:54:00 #24
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_264024
Nou, ik ben blij dat dat de wereld weer uit is
Ik ben online
  donderdag 18 mei 2000 @ 12:57:00 #25
3050 hannus
says hi ...
pi_264025
quote:
op 05-18-2000 om 08:55 AM schreef Dendroaspis Angusticeps het volgende:
(KNIP)
Dat er op de andere sites van sommige (ex)bussagiers nog zoveel te doen is, heeft meer met de te verdienen prijs van 10.000 gulden voor de actiefste en mooiste site te maken, dan met de bussagiers zelf, iets wat mij werkelijk geen reet interesseert omdat ik dat geld (of een deel daarvan) eenvoudigweg niet nodig heb.
(KNIP)

Volgens eigen bewering beheerde Dex de Seki-site enkel uit vriendschap. Dat die vriendschap om tal van redenen onder druk staat wil nog niet zeggen dat alle vriendschappen van de fanclub-beheerders met hun bussagiers niets meer waard zijn dan de 10.000,- aan prijzengeld. Ben het niet van Dex gewend om zulke 'gemakkelijke' conclusies te trekken en ga er derhalve maar van uit dat hij zich echt al een tijd niet meer op de BUS sites vertoond heeft en oordeelde zonder te weten waar hij het over had.

Net als Dex heb ook ik die centen niet nodig maar aangezien het programma niet echt aanslaat kan ik middels het blijven beheren van de fansite laten zien dat het JUIST niet om de centen gaat maar om echte vriendschap in goede en in slechte tijden.

By the way, ikzelf heb mij in de begintijd heel erg verbaasd op de aantijgingen, jegens mijn uitlatingen over Seki, van mensen die zich 'vrienden' van Seki noemden terwijl Seki zelf meerdere malen meldde geen vrienden te hebben . Dezelfde mensen zullen nu wel weer over mij heen vallen maar dienen mij dan wel eerst de werkelijke definitie van vriendschap uit te leggen zodat ik niet nog eens 20 jaar investeer in iets waar ik waarschijnlijk een verkeerd beeld van heb.

(heb een gedeelte van dit bericht gewijzigd aangezien ik op de Seki site heb vernomen dat Dex echt niet zal reageren op discussies
omtrent z'n bericht .... Het ga je goed Dex; je hebt mooi werk verricht)

Gegroet,
hannus

[Dit bericht is gewijzigd door hannus (Datum 18 Mei 2000).]

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  donderdag 18 mei 2000 @ 14:49:00 #26
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_264026
Dendroaspis/Dex kerel, jammer dat je ons gaat verlaten.
Ik vond je stukken altijd bijzonder de moeite waard, zowel om de informatie uit de directe omgeving van Seki als om de zorgvuldige manier waarop je een en ander uit de doeken deed. Gezien de doodlopende weg waar Seki momenteel op lijkt te zijn beland (ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt wijs meer uit wordt- maar goed, de hele Bus volg ik al nauwelijks meer wegens bijna volledige desinteresse in het lot van degenen die er nu nog inzitten) is het in ieder geval wel begrijpelijk.

In ieder geval bedankt voor je bijdragen en het ga je goed!

pi_264027
Dank Dex!

Fondaco blijkt het aardig bij het rechte eind te hebben gehad, maar jouw verhaal geeft veel extra helderheid.

Enne Borgia, wat lees ik nu over je gezicht? Wat de achtergrond ook moge wezen, heeeeeel veel beterschap!!!

The trick is to keep breathing
pi_264028
*Moeizame grijns*
Geen klap op mijn bek gehad hoor, al zou je dat mischien verwachten gezien mijn verbale 'terreur'. (In zulke gevallen sla ik echter heel hard terug met een goed gerichte karatestoot vanuit de schouder.)
Diabetische complicaties, blijvende schade, maar niet iets om in dit topic te gooien. Alleen maar toelichting voor jou.
Verder ben ik toch zo treurig, is dit nu een dip?

pi_264029
Ach Borgie, zoals Seki al zei: het zijn altijd de goeien die moeten lijden.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_264030
He Borgia, wijffie van me, ik zit door jou in de eufoor, zit jij juist in een dip!
dat moeten we dus even stroomlijnen, luister: ik heb een schat van een moeder maar
een schoonmoeder waar zo'n beetje alle schoonmoedermoppen op van toepassing zijn,
nu is gisteren gebleken dat ik ook een webmoeder heb en daar ben ik zo blij mee
dat ik me daar de hele dag gewoonweg tof door heb gevoeld, heb 't zelfs nog aan m'n
mams verteld, dat ze d'r concurrentie bij heeft gekregen en weet je wat, die schat
was niet eens jaloers, die zal ook hebben gedacht, er is zo veel van die meid, daar
mag die Borgia ook best wat van hebben.

Nou dat wou ik even kwijt om je op te knappen, uit die dip nu want ik heb zin om
lekker met je te dollen hier op 't forum.

pi_264031
Tante Bep je bent in een fantastische vorm.
pi_264032
quote:
op 05-18-2000 om 10:39 PM schreef fondaco het volgende:
Tante Bep je bent in een fantastische vorm.

Ja, rond toch??

pi_264033

Ach, Tante Bep!
Zegen van mijn oude dag!
Roos in mijn tuintje,
Kroon op mijn kruintje,
o, en dan deze van je
quote:
een schoonmoeder waar zo'n beetje alle schoonmoedermoppen op van toepassing zijn
LETTERLIJK zo beschreef ik in juli 1976 mijn toenmalige schoonmoeder.
Weet je zeker dat je niet van mij bent?
Oh, vreugde van mijn herfst,
hoe kan een dip in jouw buurt stand houden!!!

------------------------
Don't go for a Zero
when you can have a Heroin!

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 19 Mei 2000).]

pi_264034
quote:
op 05-18-2000 om 11:57 PM schreef Coos het volgende:
Ja, rond toch??

Ja Coos, maar niet van de kroketten!

pi_264035
quote:
op 05-19-2000 om 07:20 AM schreef Borgia het volgende:
o, en dan deze van je [QUOTE]een schoonmoeder waar zo'n beetje alle schoonmoedermoppen op van toepassing zijn
LETTERLIJK zo beschreef ik in juli 1976 mijn toenmalige schoonmoeder.
Weet je zeker dat je niet van mij bent?
[/quote]
Ach ik tolereer 't kreng want ze heeft in elk geval 1 ding goed gedaan in d'r leven:
met die fantastische vent die ze op de wereld heeft gezet deel ik inmiddels al meer
dan 20 jaar lief en lied en ik teken zo voor de volgende 20 want we hebben het leuk
hoor samen!
En daar denk ik dan maar aan als ik d'r weer 's achter het behang zou willen plakken!

Weet je zeker dat je niet van mij bent? vraagt ze, ja hoor 's ik hou niets voor
onmogelijk, maarre... ben je niet uitgescheurd dan.

------------------
Ik ben in vorm, rond is een vorm nietwaar!

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep (Datum 19 Mei 2000).]

pi_264036
Ja hoor, daar is ze weer:
quote:
Ach ik tolereer 't kreng want ze heeft in elk geval 1 ding goed gedaan in d'r leven:
met die fantastische vent die ze op de wereld heeft gezet
die voegde ik er in juli 1976 dus ook al net zo aan toe, maar toen ik later van hem scheidde was ik zo ver dat ik dacht 'brrrrr.......geen wonder, die komt uit dat wezen, is vlees van haar vlees, geest van haar geest' dus ik kon hem niet meer zien zonder te gruwen en zonder die duistere grot op mijn netvlies.

Wat heerlijk dat er zoveel van je is, geen wonder dat je man al 20 jaar met je is. Komt ook door de goeie wegligging hoor, met al die ronde vormen.

Nooit van Keizersnee gehoord? Hoe had ik je anders kunnen verwerken? (Gut ik schiet al helemaal in me rol) Het Virtuele Moederschap bevalt goed.

pi_264037
quote:
[b]op 05-19-2000 om 08:19 AM schreef Borgia het volgende:

Nooit van Keizersnee gehoord? Hoe had ik je anders kunnen verwerken? (Gut ik schiet al helemaal in me rol) Het Virtuele Moederschap bevalt goed.

Webdochter zijn bevalt anders ook geweldig goed, en ja, zo had ik zelfs wel een EO
gezin willen stichten, mannetje of drientwintig, in die geest, ideaal zeg, je hoeft
niet te werpen, geen strontluiers, geen gejank en gejengel, je kan leuke computer
spelletjes met ze doen, kan ze d.m.v. allerlei weblinks verwijzen naar de leuke en
minder leuke dingen des levens, dus zit nooit met je handen in het haar bij vragen
waarop je geen antwoord weet en huiswerk waar je de ballen verstand van hebt, ja,
op die manier lijkt het me wel wat.

Dus roept u maar, wie wil er geadopteerd worden?

Bedenk me ineens dat dat jou dan Cyberoma zou maken Webmoeke Borgia !

------------------
Ik ben in vorm, rond is een vorm nietwaar!

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep (Datum 19 Mei 2000).]

vrijdag 19 mei 2000 @ 11:07:00 #38
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_264038
quote:
op 05-17-2000 om 05:07 PM schreef fondaco het volgende:

Bij nader inzien stonden er inderdaad aankondigingen in IJmuiden en Haarlem, maar ik heb niet de moeite genomen om ze te lezen (gaat ook een beetje moeilijk in een rijdende bus )

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_264039
quote:
op 05-19-2000 om 10:16 AM schreef Tante Bep het volgende:

Dus roept u maar, wie wil er geadopteerd worden?

* Moor meldt zich onmiddellijk aan - leeftijd (49) geen bezwaar ?.

Als de 'verzameling der geesten' rond het 'verschijnsel Seki' en DeBus dankzij FOK! dit soort 'virtuele coup-de-foudre's' tot gevolg heeft, vindt Moor het al ruimschoots de moeite waard, ondanks de weemoed en het-leven-dat-doorgaat rond Seki.

Moor loopt naar de FOK!-Jukebox en zet een
Plaat op, 'to celebrate the grandeur of life'.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 19 Mei 2000).]

vrijdag 19 mei 2000 @ 14:03:00 #40
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264040
Als we dan toch bezig zijn en niemand mij blijkbaar wil als dochter, dan bij deze een oproep voor een broer en zus!!
(mijn voorkeur gaat hierbij uit naar WebJunk,Bogus,Cynix,Hunter,Mirrorman en Digger)

Mocht één van deze personen graag een "zwart schaapje"als zusje willen, dan hoor ik het nog wel

Cynix en WebJunk: Liefde is.....samen streamen

Tante Bep ,Moor en Borgia, jullie stellen me wel teleur hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 19 Mei 2000).]

pi_264041
quote:
op 05-19-2000 om 02:03 PM schreef Quenda® het volgende:

Tante Bep ,Moor en Borgia, jullie stellen me wel teleur hoor

???
Lieve Quenda, jij was toch al lang familie van me ?
* Moor pakt gauw even wat homeopathische anti-amnesia druppels en zet een glaasje voor zus Quenda neer, grijpt haar in wilde tango-greep en danst een rondje op de muziek.

vrijdag 19 mei 2000 @ 14:17:00 #42
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_264042
quote:
op 05-19-2000 om 02:03 PM schreef Quenda® het volgende:
Als we dan toch bezig zijn en niemand mij blijkbaar wil als dochter, dan bij deze een oproep voor een broer en zus!!
(mijn voorkeur gaat hierbij uit naar WebJunk,Bogus,Cynix,Hunter,Mirrorman en Digger)

Mocht één van deze personen graag een "zwart schaapje"als zusje willen, dan hoor ik het nog wel

Cynix en WebJunk: Liefde is.....samen streamen

SWEET
Heb de burgerlijke stand even gebeld, bovenstaande personen zijn nu een grote familie. Heb ook al vast even geregeld dat *wij allen* in ieder geval van september tot en met december een huisje hebben (staat ergens in Almere, goed beveiligd geloof ik ). Heeft iemand nu al zin om onze spannende gebeurtenissen te verslaan, dan even melden bij ondergetekende!

Bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  vrijdag 19 mei 2000 @ 14:37:00 #43
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264043
Om niet verder off-topic te gaan heb ik het adoptieplan verhuist naar i/s/Forum12/HTML/001234.html

* Quenda® gaat even op zoek naar tissue's.

Bogus, Moor

pi_264044
quote:

Van zondag 14 mei tot Fanclubdag 21 mei

[20/5/2000 | zwager-Joop | nieuw! ]

Even een paar dingen die ik kwijt wil en die ik jullie wil meedelen.
Tot afgelopen zondag wist Seki zelf niet wat hij wilde met zijn eigen leven, door voordurend op Seki in te spreken dat hij zijn leven weer op moest pakken heeft hij zelf (want dat is iets wat hij zelf moet doen en niet een ander)besloten om weer te gaan werken. 15 mei is Seki weer naar zijn bedrijf toegegaan en is er afgesproken dat hij een dinsdag weer zou beginnen. Dit heb ik expres niet op de site gezet omdat het dan misschien te druk op zijn werk zou worden door nieuwsgierige mensen. Wat ik van Seki heb gehoord is het alleen maar positief geweest. Seki kon alleen nog maar in de achterste loods werken omdat het toch als een lopend vuurtje ging dat hij terug was.Seki kreeg alleen maar positieve opmerkingen en natuurlijk handtekeningen uitdelen (zelfs degene die hem daarvoor niet mochten).
Afgelopen woensdag zijn Seki en Rob bij ons thuis geweest om zijn toekomst qua showbiz door te spreken. De overeenkomst tussen Seki en Rob Katers is getekent, dit houdt in dat Rob Katers zijn manager is en voortaan wordt alles verzorgd door ARDJEE Artist managment. Deze heeft voor Seki ook een fansite gemaakt en deze is te vinden op http:www.ardjee.nl/ . Het nieuws is al uitgelekt, ja Seki gaat een cd maken hoe het nummer heet is nog een verrassing maar het wordt een knaller!

Het bericht gaat nog verder, maar dat betreft meer interne zaken van de Seki-fanclub (d.i. de orginele Seki-fanclub)

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 Mei 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 20 mei 2000 @ 18:51:00 #45
272 R@b
No-nonsens
pi_264045
Het nieuws is al uitgelekt, ja Seki gaat een cd maken hoe het nummer heet is nog een verrassing maar het wordt een knaller!

''Vamos de bus uit'' zo gaat ie heten

Overigens heeft Ardjee mij de mededeling persoonlijk gestuurd, dat noem ik niet ''uitlekken''.
Voor die tijd had ik er enkel geruchten over vernomen, dus als daar op gedoeld wordt klopt het wel.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 20 mei 2000 @ 20:33:00 #46
3050 hannus
says hi ...
pi_264046
Vroeger was een Seki topic nog garantie voor ellenlange posts en snelle reacties waarop rap de delen II en III kon worden geopend. Seki voor- en tegenstanders discussieerden over het 'jezelluf zijn' en over 'je kut verkopen' en voornamelijk over oprechtheid! De Anti-Seki's werden met scherpe zinnen en 'keiharde' berichten onderuitgehaald. Nu beweer ik zeer zeker niet dat Seki niet oprecht meer is maar verbaas mij wel over het uitblijven van reacties uit bepaalde hoeken. Mensen die, zonder de persoon zelf te kennen, zijn ziel heilig verklaarden en de man de hemel inprezen voor zijn eerlijkheid. Enkele beheerders van zijn fanclub hadden de man zelfs nog nooit ontmoet!?!?

Ik kreeg, na enkele negatieve posts (over Seki's scheldkanonades/ Aziz z'n vage optreden en Sylvana's knullige manier van presenteren) op de Iwan-site, de volle lading. Iwan's vrienden zouden racisten zijn en Iwan (die al voor de BUS aangaf dat hij verder wilde in de media-wereld) ... de 'pretty boy' was de grootste acteur in de bus en weet ik al niet meer voor een ellende. Ik mocht dreigbrieven van mede-fanclubbeheerders ontvangen, moest negatieve posts van Seki-fans op alle fansites van de allochtone bussagiers verdedigen (er werd gewoon ronduit gemeld dat de VCA en hun Witte Ridder een racistisch clubje zouden zijn terwijl er geen enkele discriminerende opmerking was gemaakt en Iwan's vrienden en van de meest multi-culturele vriendengroepen is die ik ken).

De, bijna blinde, adoratie voor iemand die je niet persoonlijk kent is vele malen enger en gevaarlijker dan de boosheid van een groepje vrienden dat pissig wordt als iemand op nationale t.v. hun vriend verrot scheld.

Dit hoeft nu niet rechtgezet te worden (oud zeer .... het leed is nl. al geleden) maar ik kan er gewoon niet over uit dat er nu hier in dit topic zo maar even aan bepaalde verdedigde normen en waarden voorbij wordt gegaan. Het creëeren van een virtuele familie in dit topic is mooi maar ik vind het wel vreemd dat daar de kous daar maar mee af lijkt.

De reactie dat deze mensen de bus niet meer volgen is, mijns inziens, te makkelijk want het gaat (en ging) al lang niet meer over de Bus.

Nogmaals, ik uit dus geen kritiek op Seki en heb meer waardering dan je denkt voor de man maar verwonder mij gewoon over de berichtgevingen in dit topic en het uitblijven van reacties .

zaterdag 20 mei 2000 @ 21:55:00 #47
3148 Voltran
Always observing.
pi_264047
quote:
op 05-20-2000 om 08:33 PM schreef hannus het volgende:

Ik kreeg, na enkele negatieve posts (over Seki's scheldkanonades/ Aziz z'n vage optreden en Sylvana's knullige manier van presenteren) op de Iwan-site, de volle lading. Iwan's vrienden zouden racisten zijn en Iwan (die al voor de BUS aangaf dat hij verder wilde in de media-wereld) ... de 'pretty boy' was de grootste acteur in de bus en weet ik al niet meer voor een ellende. Ik mocht dreigbrieven van mede-fanclubbeheerders ontvangen, moest negatieve posts van Seki-fans op alle fansites van de allochtone bussagiers verdedigen (er werd gewoon ronduit gemeld dat de VCA en hun Witte Ridder een racistisch clubje zouden zijn terwijl er geen enkele discriminerende opmerking was gemaakt en Iwan's vrienden en van de meest multi-culturele vriendengroepen is die ik ken).

Wil je betreffende logbestanden die ik heb gemaakt van de discussies waaruit blijkt dat er wel degelijk rascistische uitspraken werden gedaan, terugzien?

Is het niet zo dat na aanleiding van de verschillende discussie, de alom bekende K-30
zich heeft afgemeld bij de IwanFanclub?

quote:

Dit hoeft nu niet rechtgezet te worden (oud zeer .... het leed is nl. al geleden)

Waarom vermeld je het dan?

Maar inderdaad het hoeft niet rechtgezet te worden, omdat het nooit scheef is geweest.

I rest my case.

Save it for the judge...

Legends never die.
pi_264048
quote:
op 05-20-2000 om 09:55 PM schreef Voltran het volgende:

Save it for the judge...

Nu je er toch over begint .....
Hoe zou het staan met het befaamde 'kort geding'?

En Hannus, ik zou best mijn argumenten willen herhalen ('contactgestoord' en 'niet je zelf zijn' heeft ondertussen met betrekking tot Seki een geheel nieuwe lading gekregen) maar ik ben bang voor de gevolgen ....

zaterdag 20 mei 2000 @ 22:21:00 #49
3050 hannus
says hi ...
pi_264049
Voltran, gewaardeerd mede fanclubbeheerder. Ik denk dat je 2 zaken door elkaar haalt. Ik doelde duidelijk op de beginperiode van de bus in de tijd dat Seki nog in de bus zat. Ik heb toen zelf NIEUWSberichten geplaatst die negatief over Seki, Aziz en Sylvana oordeelden. Jij refereert volgens mij aan een latere discussie (+/- 2 weken terug) omtrent het lidmaatschap van K 30. Deze laatste discussie heeft mij geen pijn gedaan en er was niets mis mee, ik werd ook nergens van beschuldigt.

De periode waar ik aan refereer heeft mij persoonlijk wel erg veel pijn gedaan. Dit is ook de reden dat ik hier nu op doorga ... het doet namelijk pijn als je als racist wordt bestempeld terwijl je dat pertinent niet bent. Het 'oude zeer' zit er bij mij nog wel en het kwam boven. Je hebt gelijk dat ik het beter niet aan had kunnen halen maar het is soms moeilijk om onrecht wat je is aangedaan binnen te houden. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.

Verder wil je bij deze even melden dat jullie site er de laatste weken erg goed uitziet en super actief is ... petje af!

zaterdag 20 mei 2000 @ 22:42:00 #50
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264050
Hannus én Voltran, zou wel zo straight zijn als 1 van jullie dan ook had gereageerd in
i/s/Forum12/HTML/001232.html toch?

Ik heb mijn mening inzake de persoon Seki allang gegeven, na het lintjes-knip-boek-mij-nu bureau waar je hem kon boeken en de 2 artikelen in de rommelbladen (Hunter plaatste ze hier allebei, en op Seki's fansite stond er maar eentje, dus had ik het 2e daar ook geplaatst, na een half uur was het verdwenen )

Voor de rest heb ik al een stuk op Büllent's site geplaatst, en vind ik het allemaal wel prima, het gaat beter met Seki, mooi zo!!
Ik verdiep me verder niet meer in de toestanden met en rondom zijn vaste fans...zodra die 4 woorden zien staan met daaronder de naam...Seki....vallen ze in katzwijm...dus heeft het geen enkele zin om hen te zeggen dat je de berichtgevingen door de beheerders en familie geplaatst, ronduit schijnheilig en "emo" opwekkend vind...ik mag toch aannemen dat het bericht wat nu hierboven ge-quote is door Hunter , gezien de datum's (20Mei en afgelopen woensdag 17 Mei)ook de fans aan het denken zet??
(dat optreden is van 5 Mei en je maakt mij niet wijs dat de personen in kwestie dat niet ruim van tevoren wisten)

zaterdag 20 mei 2000 @ 22:58:00 #51
3050 hannus
says hi ...
pi_264051
Quenda, je hebt gelijk!!! Het andere topic was er beter toe geschikt en het heeft inderdaad geen zin om er op door te gaan ... (wat doe je dat toch iedere keer mooi trouwens, misschien was de wellus nietus url ook van toepassing ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')