Jij wel dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 02:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, je bent niet eens aardig?
Jij geeft je moeder geen moederdagcadeau dat is ten eerste onopgevoed en zeer onaardig opgemerkt door jou, dus gooi dat balletje niet naar mij.quote:
Bewijs het maarquote:
Nou, mijn moeder vind mij al een geschenk en dat vind ze meer dan genoeg en je moet je moeders wens respecteren.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Jij geeft je moeder geen moederdagcadeau dat is ten eerste onopgevoed en zeer onaardig opgemerkt door jou, dus gooi dat balletje niet naar mij.
De vraagstelling ligt bij jou, dacht dat je hem wel door had nml
ja elke dag!!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 02:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nou, mijn moeder vind mij al een geschenk en dat vind ze meer dan genoeg en je moet je moeders wens respecteren.
Tevens is moederdag, vaderdag en kinderdag een grote onzin. Mensen die van hun ouders/naasten houden laten dit niet zien op een specifieke dag, maar elke dag.
Je koopt elke dag dingen voor je moederquote:
Jij bent vast de slimste thuis of niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 02:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je koopt elke dag dingen voor je moeder?
Ja nooit geweestquote:Op zondag 2 mei 2010 02:33 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Jij bent vast de slimste thuis of niet?
...............
Laat mijn moeder het maar niet lezen, dan is ze zelfs niet eens een klein beetje blij met de steen die ik vandaag op school heb beschilderd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb altijd iets gekocht wat weinig tot niet persoonlijk was. Dit jaar wilde ik wat anders doen.
Ik heb dit gekocht:
[ afbeelding ]
Een fotoalbum (¤7,50)
Daar heb ik foto's van mijn moeder en mij ingeplakt. Eerst de geboortekaartjes van mijn zusje, mijn broertje en van mezelf. Toen foto's van toen ik geboren was t/m mijn 1e verjaardag.
Op een lege bladzijde heb ik een gedicht geschreven over hoe mama er was bij mijn éérste stapjes, en woordjes etc.
Daarna foto's t/m mijn 6e - toen was mijn zusje al geboren, dus die komt ook vaak langs. Daar tussen heb ik ook allemaal citaten en gedichten geschreven. En daarna foto's t/m nu, inc. mijn broertje. En op een eind ga ik een persoonlijke brief schrijven.
Heb zojuist ontbijt verzorgd. Het is nog wat vroeg maar anders is het ook zonde dat ik na een uur rijden daar kom en ze al uit bed zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Laat mijn moeder het maar niet lezen, dan is ze zelfs niet eens een klein beetje blij met de steen die ik vandaag op school heb beschilderd.
Ik ben zelf moeder en dat is echt een heel mooi kadoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb altijd iets gekocht wat weinig tot niet persoonlijk was. Dit jaar wilde ik wat anders doen.
Ik heb dit gekocht:
[ afbeelding ]
Een fotoalbum (¤7,50)
Daar heb ik foto's van mijn moeder en mij ingeplakt. Eerst de geboortekaartjes van mijn zusje, mijn broertje en van mezelf. Toen foto's van toen ik geboren was t/m mijn 1e verjaardag.
Op een lege bladzijde heb ik een gedicht geschreven over hoe mama er was bij mijn éérste stapjes, en woordjes etc.
Daarna foto's t/m mijn 6e - toen was mijn zusje al geboren, dus die komt ook vaak langs. Daar tussen heb ik ook allemaal citaten en gedichten geschreven. En daarna foto's t/m nu, inc. mijn broertje. En op een eind ga ik een persoonlijke brief schrijven.
Want het is 9 mei pas moederdagquote:Op zondag 2 mei 2010 07:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Heb zojuist ontbijt verzorgd. Het is nog wat vroeg maar anders is het ook zonde dat ik na een uur rijden daar kom en ze al uit bed zijn.
Ze vonden het wat te vroeg geloof ik maar zijn aan het eten op hun kamer. Straks de kadootjes en als het weer meezit vanmiddag de bbq.
Moederdag
Hahahaquote:Op zondag 2 mei 2010 02:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Laat mijn moeder het maar niet lezen, dan is ze zelfs niet eens een klein beetje blij met de steen die ik vandaag op school heb beschilderd.
Awh, wat leuk om te horen.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben zelf moeder en dat is echt een heel mooi kado
Heb je zo'n slechte moeder?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:02 schreef leFUCK het volgende:
niks!
daar ga ik mijn geld niet alweer aan verspillen. spijt dat ik het ooit heb gedaan. als ik het allemaal kon terugdraaien zou ik nu een mooi klein bedrag op mijn bankrekening hebben staan
Hoe kon het ook anders, ons zonnetje in huis op FOK!.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:02 schreef leFUCK het volgende:
niks!
daar ga ik mijn geld niet alweer aan verspillen. spijt dat ik het ooit heb gedaan. als ik het allemaal kon terugdraaien zou ik nu een mooi klein bedrag op mijn bankrekening hebben staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |