Dit.quote:
Ligt het niet aan, had hetzelfde probleem toen ik graatmager was, alleen waren loose fit broeken toen wel in de mode...quote:
Dat lijkt me geen slecht idee, die mensen die zouden je eventueel iets over broeken kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:19 schreef Type-R het volgende:
[..]
Maar ook: doe es voor de gein een medewerker aanspreken met je eisen. Misschien weten hun iets van broeken af
En dat noem jij niet dik?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:21 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ligt het niet aan, had hetzelfde probleem toen ik graatmager was, alleen waren loose fit broeken toen wel in de mode...
En zo dik ben ik ook weer niet, 33-34 waist
mja en de broeken die ze dus wel normaal verkopen zijn dan te paars van kleur. dus niet echt mooi blauw.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:24 schreef fratsman het volgende:
Broeken met verfvlekken
Baggy broeken
Broeken met scheuren/losse naden
Broeken met een "veelvuldiggewassen" look
Eens met TS, Je zoekt je het rambam voor een normale spijkerbroek.
Ben ik geweest, hadden ze alleen broeken die er uit zagen alsof ze door een randdebiel gestreken waren.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:24 schreef fratsman het volgende:
Broeken met verfvlekken
Baggy broeken
Broeken met scheuren/losse naden
Broeken met een "veelvuldiggewassen" look
Eens met TS, Je zoekt je het rambam voor een normale spijkerbroek.
meestal hebben ze van alles en nog wat bij de h&m zowel, slim als normaal als gebleektquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:26 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ben ik geweest, hadden ze alleen broeken die er uit zagen alsof ze door een randdebiel gestreken waren.
en ook geen loose fit.
heb ook met een medewerker gesproken en die gaf ook aan dat ik een loose fit broek moest hebben en dat ze die helaas niet hadden daar. Bij 2 winkels...
slim en normaal passen allebei niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
meestal hebben ze van alles en nog wat bij de h&m zowel, slim als normaal als gebleekt
neem je toch maatje groter rol je eventueel de broekspijpen op of laat je ze innemenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:41 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
slim en normaal passen allebei niet.
Freudiaanse post hahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS ging eigenlijk geile wijven checken die in hippe kledingwinkels werken.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |