Multitouch!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:17 schreef Renesite het volgende:
Is het zo'n oude? Die nieuwe zijn kei sexy, want die heeft multitouch
Die onderstequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:22 schreef Anarith het volgende:
ik heb deze drie muizen maar vind ze allemaal eigelijk slecht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:27 schreef WillFerrell het volgende:
En droeftoeter, hij heeft wel degelijk een rechtermuisknop. Derhalve ben je niet geschikt om met Apple-apparatuur om te gaan en dus heb je het wel erg bont gemaakt. Ik heb dan ook een TR ingediend en in afwachting daarvan.
Ik wacht je TR met liefde afquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:27 schreef WillFerrell het volgende:
En droeftoeter, hij heeft wel degelijk een rechtermuisknop. Derhalve ben je niet geschikt om met Apple-apparatuur om te gaan en dus heb je het wel erg bont gemaakt. Ik heb dan ook een TR ingediend en in afwachting daarvan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]Ja maar zo intelligent is mijn macbook niet! Die is heel serieus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ik zit nu ook op Windows.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar zo intelligent is mijn macbook niet! Die is heel serieus!
Ja wel, kijk maar bij de instellingen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:35 schreef Anarith het volgende:
de mighty mouse heeft toch geen rechtermuisknop?
Waar ik NIET aan kan wennen is: appeltje c/v/w/q tegenover ctrl c/v/w en altctrldeltaakbeheerexittaskquote:
Omgekeerd, als ik op Windows zit wil ik alles CMD+M/V/C/Q'n en dan zit ik op ALT te rammen. Zelfde voor accenten op letters.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar ik NIET aan kan wennen is: appeltje c/v/w/q tegenover ctrl c/v/w en altctrldeltaakbeheerexittask
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omgekeerd, als ik op Windows zit wil ik alles CMD+M/V/C/Q'n en dan zit ik op ALT te rammen. Zelfde voor accenten op letters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |