Dit is zakelijke verkoop ten behoeve een vereniging die in financiėle nood zit. V&A is enkel bedoeld voor particuliere verkopers. Handel of zakelijke verkoop is 1 pot nat voor mijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:13 schreef sjors81 het volgende:
niet om de wijsneus uit te hangen, maar er is toch pas sprake van handel als hij er zelf beter van wordt. Als het verhaal klopt, begrijp ik niet waarom dit niet mag.
Ben jij nog mod?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit is handel en duidelijk geen particuliere verkoop en daarom niet geoorloofd in V&A.
Dit topic gaat zodadelijk waarschijnlijk ook op slot dus
En toch is het zo, of ik mod ben of niet maakt geen zak uit. Dit is niet toegestaan, daarom raad ik de verkoper aan om op marktplaats verder te gaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ben jij nog mod?
Moraalridder, doe niet zo moeilijk man. Sneu om dit handel te noemen.
Dat is niet aan jou om dat te beslissen vind ik. Jij bent geen mod, punt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En toch is het zo, of ik mod ben of niet maakt geen zak uit. Dit is niet toegestaan, daarom raad ik de verkoper aan om op marktplaats verder te gaan
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om dat te beslissen vind ik. Jij bent geen mod, punt.
Als je alles volgens het boekje gaat doen ben je zekers verkeerd bezig.
Puike reactie manquote:
TR al gedaan ja en inlikken hoeft nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Puike reactie man
Heb je al een TR gemaakt en je ingelikt bij de mods?
... dat is al gebeurd nml.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
TR al gedaan ja en inlikken hoeft niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |