Die site is serieus? Pardon me, maar dan maar geen Nederlandse waarden en normen.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
http://forum.sekswoordenb(...)splay;threadid=32718
Mwoah, wij vinden dat geschift bedoel je
quote:
Ik kan er niets aan doen dat de meeste onderwerpen (en antwoorden) daar op het forum serieus zijn. Overigens heb ik het vermoeden dat er veel Belgische mensen posten aan het taalgebruik te zien.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die site is serieus? Pardon me, maar dan maar geen Nederlandse waarden en normen.˛
en werd je er geil vanquote:Op zondag 2 mei 2010 01:26 schreef speknek het volgende:
Hoax, ik heb een Japans meisje palingen in d'r kut zien doen en die was daarna nog fit genoeg om over d'r badgenote heen te kunnen kotsen.
En het is niet eens in het Westen gebeurd.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, dat dit kan is toch niet te geloven. Ik zit nu in Frankrijk, dichtbij Valenciennes. Dit is een iphone post. Ja.
Die kerel kan ook wel door voor de Darwin-awards. Volgens mij is dat een murene en die beesten hebben een reputatie. Verder heb je ook speciale handschoenen van malienkolders, zodat je alleen je duim breekt. En je hoeft ook niet per se zo'n dier te klieren met je handen bij zijn bek.... Maar hij kan weer lekker gamen met zijn teen, ballet zal wat moeilijker gaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:33 schreef Ringo het volgende:
[..]Ze naaien goddomme gewoon een teen aan zijn hand vast.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:41 schreef Ludwig. het volgende:
Villa Achterwerk, gordijntjes open, palings.
Volgens mij probeer je ons te misleiden en zit je in New York, dicthbij Times Square.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, dat dit kan is toch niet te geloven. Ik zit nu in Frankrijk, dichtbij Valenciennes. Dit is een iphone post. Ja.
Avec une girl?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
hij is op de maan even een flag aan het zettenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |