Nee...dat denk ik helemaal niet. Maar erg lang zal ie dan ook weer niet zonder zuurstof kunnen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:44 schreef zucchini het volgende:
[..]
Je denkt dat ie ook gelijk doodgaat als je em op het land gooit? Ik kan me zo voorstellen dat zo'n beest volledig in paniek raakt en op alles begint te bijten. Verder geloof ik het verhaaltje niet zo, maar ik denk dat het zou kunnen.
Oh oke.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Palingen, schijnen, hoewel ze kieuwen hebben, behoorlijk lang buiten het water in leven te kunnen blijven.
Ruikt nu dus je vagina plus je anus naar vis.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:07 schreef Crutch het volgende:Ugh. Ik zit net een broodje haring naar binnen te werken.
Ik moet even een tvp hebben, dan maar hierop.quote:
Terug vind paling ?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet even een tvp hebben, dan maar hierop.
Ja en van garnalenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Denk het ook. Er is ook een versie met een kreeft in een vagina ..
Nee Hoe Langquote:
Palingen hebben relatief weinig zuurstof nodig en kunnen hun kieuwen geheel afsluiten. Op het land kunnen ze het zo een paar dagen volhouden, wie weet hoe lang ze in een darm blijven leven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zuurstofgebrek eerder. Of hij moet heel snel zijn geweest....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:13 schreef tong80 het volgende:
Een 59-jarige Chinees is een gruwelijke dood gestorven, met dank aan zijn vrienden. Zij hadden voor de grap een levende paling in zijn kont geschoven.
Bij een ziekenhuis in het Chinese Sichuan werd onlangs een doodzieke man binnengebracht. Tot hun schok ontdekten de artsen dat er zich een paling in zijn lichaam bevond.
De halve meter lange Aziatische moeraspaling was door zijn vrienden als geintje in zijn anus gestopt toen de onbekende Chinees stomdronken was. De doodsoorzaak bleek echter nog gruwelijker. Volgens de artsen stierf de man omdat de paling zijn ingewanden had opgevreten.
Van de Front Page.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |