Fucking epicquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.joystiq.com/2010/05/03/nier-review-fail/
Ik heb HARDOP moeten lachenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
2 dingen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met welke game is hij te vergelijken qua moeilijkheidsgraad?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:53 schreef BlackSheep het volgende:
Net uitgespeeld. Wat een toffe game is het zeg
Heel gaaf verhaal, prima afwisseling tussen side en main quests. Zorg alleen dat je niet meteen alle quests af wil ronden, want dan loop je te vaak heen en weer tussen de gebieden. Uiteindelijk moet je er toch wel weer heen.
Maar man o man, heerlijk quirky!
Oh nog een tip trouwens, zet de game op hard. Op normal zijn de bosses nog steeds pushovers.
Pff, daar vraag je me watquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met welke game is hij te vergelijken qua moeilijkheidsgraad?
Dat is goed nieuws! Ik hou wel van makkelijke gamesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:25 schreef wdn het volgende:
Hmm ik heb er heel veel hier liggen maar daar heb ik geen antwoord op. Ik vind Nier op "normal" zeer makkelijk te spelen. Enige waar ik probleem mee had was het laatste gevecht met de laatste boss in het eerste gedeelte (dat is een gevecht met een tijdslimiet).
Nier is eenvoudig op normal. Zeer eenvoudig. Hard heb ik nog niet geprobeerd.
Qua games een willekeurige aantal ... AS2, Bayonetta, FF13, Wild Arms en Enchanted Arms waren beduidend lastiger.
Top, je kunt 'em vast wel waarderen. Zolang je maar gewoon stopt met sidequests doen zodra het je tegen begint te staan, het is echt niet nodig namelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! Ik hou wel van makkelijke gamesIk twijfel een beetje heel erg nu hij zo goedkoop is bij Game... Aan het eind van deze post heb ik 'm waarschijnlijk wel besteld trouwens...
YUP!
*besteld
-ik- ben een echte rpg fan. Dus ik ben niet echt een leidraad (ben misschien wel 1 van de weinigen die enchanted arms heeft uitgespeeldquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! Ik hou wel van makkelijke gamesIk twijfel een beetje heel erg nu hij zo goedkoop is bij Game... Aan het eind van deze post heb ik 'm waarschijnlijk wel besteld trouwens...
YUP!
*besteld
SPOILER: Kaine openingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik ben best benieuwd naar dat vissen jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef BlackSheep het volgende:
Gescheld afgewisseld met serene muziek en heerlijk rustig vissen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |