Krijg ik anders een cyber-stoot?quote:
Ik heb helaas niets in mijn neus gestopt, ik heb wel mijn lul in iets gestopt. 3x raden: Je moeder, een vagina en mijn penis.quote:
Of komt rambo opeens mijn tv uit :$?quote:
quote:
Ramboquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:41 schreef o.us het volgende:
[..]
RamboOnderschat Michielos niet. Dat kan de grootste fout zijn van jouw leven.
of toch nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:41 schreef o.us het volgende:
[..]
RamboOnderschat Michielos niet. Dat kan de grootste fout zijn van jouw leven.
Hij breekt je knieschijf met een elleboogstoot uit een rolduik, bezorgt je een schedelbasisfractuur middels een achterwaarts gesprongen hakje alvorens drie uppercuts achtereenvolgens in je maag, strottenhoofd en linker oogkas te plaatsen. Om tot slotte je balzak af te rukken met een speciale techniek uit het voormalig Joegoslavië.quote:
Dat mag wel zo zijn maar Michielos posts en topics kennen we nu wel zo'n beetje.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:40 schreef Equites het volgende:
Lol wtf denk jij? Dat michielos liegt? Serieus swa vraag een mod deze topic te verwijderen. Tanker & Co gaan je vinden en dan ben je nog niet jarig mattie.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:42 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Hij breekt je knieschijf met een elleboogstoot uit een rolduik, bezorgt je een schedelbasisfractuur middels een achterwaarts gesprongen hakje alvorens drie uppercuts achtereenvolgens in je maag, strottenhoofd en linker oogkas te plaatsen. Om tot slotte je balzak af te rukken met een speciale techniek uit het voormalig Joegoslavië.
Faka Gquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:43 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Yo G,
Faka dan gangsterboy
Hoe was het in The Hood ?
Wat tangas gefixed of liep het op tot alleen maar droenoe zijn?
Het is zeker aan aan geweest !
Holla at me dang mayne.
Je swaggaboy Jay.
Mwah, het is een beetje een trucje. Net zoals Gerard Joling homofiel is, gewoon een gimmick.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:44 schreef Jason__ het volgende:
[..]
WAHWAHAHAHAHAHAHA oke nu weet ik wel genoeg, iedereen kent hem. Ik dacht eerst dat hij het meende maar hij word steeds grappiger...![]()
![]()
Hij kent wel veel technieken, van alle soorten landen kent hij 100 soorten vechtsporten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |