Ga ik zeker doenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:23 schreef Baghdaddy het volgende:
Vrienden my ass.
Ga met je vrienden uit, maak plezier, bljf vooral uit haar buurt en je zal merken dat je je snel beter voelt. (Gelijk goede wraak terug)
Heb je de rest van het topic ook gelezen?quote:Op zondag 9 mei 2010 01:50 schreef IceCreamm het volgende:
Zij is vreemdgegaan dus het is haar probleem dat jij nu eigenlijk probeert op te lossen. Haar blijven helpen en eindeloos erover blijven praten heeft ook geen zin, dit zorgt er voor dat al haar gevoelens nog verder weg zakken.
Zoek eens geen contact op met haar, en wacht totdat zij contact met jou opneemt. Probeer, hoe kapot je ook bent van binnen, rustig en koel te blijven. Laat haar de gesprekken leiden en wacht rustig af. Dit draait de rollen om, nu wilt zij jou weer terug i.p.v andersom. Over een tijdje kun je dan weer 'veilig' leuke dingen gaan doen en je relatie voortzetten.
dat zijn de chemicalien en hormonen enzo, die zijn nou wel uit zijn lichaamquote:Op maandag 10 mei 2010 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Doe je goed, binnen krap 8 dagen van 'IK HOU VAN HAAR WIL HAAR NIET KWIJT BOEHOE' naar 'het is over en ik ben er klaar mee!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Bram is afgelopen weekend eindelijk een stuk wijzer geworden
Precies. Ik ben er klaar mee, als zij zo gaat doen vind ik het mooi geweest. En nu heeft zij het zogenaamd zo moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb haar de hele week geprobeerd te helpen, maar als het zo moet en het niet gewaardeerd wordt ben ik er klaar mee. Aju!
![]()
Ik denk dat ik er uiteindelijk beter vanaf ben gekomen dan haar. Ze vind het zogenaamd zo moeilijk om met mij in de klas te zitten en heeft even tijd nodigPrima, kom maar weer praten als je normaal kan doen
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
Ontlopen? Wat kinderachtig, dan voelt ze zelf ook wel dat het niet goed zit met wat ze gedaan heeft.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:31 schreef BramPowert het volgende:en nu ontloopt ze me op school de hele tijd. Ik ben er overheen, het is mooi zo. Het zijn nu haar problemen
Zei ik dus ook al. Als ze het er zo moeilijk mee heeft had ze maar beter moeten nadenken. Ze vind het ook zo moeilijk om met me in de klas te zittenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ontlopen? Wat kinderachtig, dan voelt ze zelf ook wel dat het niet goed zit met wat ze gedaan heeft.
Precies.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
..het bekende ze zoende een ander zij wil nu praten verhaal!
Lieve jongen,...er zijn zoveel andere meisjes die nooit zomaar met een ander zoenen!
Als je sterk bent wil je nu niet meer met haar praten!
Dat zal haar leren..om jou zo te vernederen!
Geen contact meer met zo een sloerie!
Klaar...vergeet haar en maak haar helemaal gek!
Thanks! Dat zie ik dan welquote:Op maandag 10 mei 2010 19:49 schreef kobus5 het volgende:
Brampowert!!
Goed van je dat je er nu zo over denk, ondanks dat het kloten blijft ben je er zo wel het snelste overheen denk ik!![]()
Ik ben wel benieuw hoe het nu verder zal gaan, of ze later in de week of een andere week wel weer contact gaat zoeken enzo.
Succes ermee in ieder geval!!
Exact de reden waarom ik nooit een vriendin wilde hebben bij mij in de klas. Zelfde school ging nog wel vond ik altijd, maar nu ik bijna een jaar met een meisje ga die op een heel andere school zit moet ik zeggen dat dat mij toch wel beter bevalt. Best leip, vanaf mijn stageplek kijk ik tegen de achterkant van haar school aan.quote:Ze vind het zogenaamd zo moeilijk om met mij in de klas te zitten en heeft even tijd nodig
Ze voelt ook nog iets voor me. Ik heb nu even geen tijd maar zal straks alles uitleggen. Stay tunedquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
1 ding in haar verklaring vind ik wel vreemd: Volgens haar zit het niet goed, omdat ze de behoefte had met een ander te zoenen.
Alsof je nooit een ander leuk vindt tijdens je relatie!
Dat klinkt een beetje als een excuus om haar gedrag goed te praten. Misschien voelt ze nog wat voor je, maar twijfelt ze.
Nee, helemaal niet. Zoals ik zei ben ik furieus op haar. Als ik zo thuis ben zal ik het hele verhaal vertellen.quote:
Nee, het gaat inderdaad niet meer over de eerste pagina/postquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:47 schreef Charie het volgende:
Gezien het feit dat zij echt de ware voor jou is, zou ik zeker de boel niet laten verzaken. Echter, is zij net zo furieus op jou als jij op haar? Als ik je openingspost zo lees komt dat namelijk niet helemaal zo op mij over.
Excuses als ik op iets reageer wat al lang geweest is omdat er nieuwe ontwikkelingen gaande zijn. Heb alleen de eerste pagina gelezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |