Helaas zitten ze er tussen en ondanks het feit dat je het niet heel subtiel formuleert vind ik wel dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef gnilrednoz het volgende:
dat vind ik wel zo ontzettend laf he.. dan ben je echt nog geen stuiver waard, dan ben je gewoon een ordinaire hoer! vreemdgaan omdat je te laf bent het normaal uit te maken?? bah, dat soort wijven mogen van mijn part slachtoffer worden van een groepsverkrachting ~_~
Ik ga haar niet helpen omdat ik dan denk dat het goed zou komen. Zoals ik in mijn vorige post al zei zou ik haar alleen terug willen als zij dat ook wil. Niet uit medelijden o.i.d.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:36 schreef CorwinofAmber het volgende:
Aan je eigen genezingsproces denken en je niet nog dieper inlaten met haar problemen omdat het haar goed uitkomt; daar heeft ze vriendinnen voor die ze hopelijk niet zo behandeld heeft.
Welke reden heb jij nog om haar te helpen buiten de valse hoop dat het weer goed komt?
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:42 schreef piepie het volgende:
Dat is lief van haar en dat ben jij ook ....
Het spijt me, maar dit is toch wel echt waarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Maarre.. als ze echt van je hield had ze niet gezoend met een ander.
Er is altijd nog een kans dat het een foutje was en dat ze dus toch wel nog steeds van je houdt, maar die kans is erg klein en voor je het weet maakt ze die fout misschien weer en dan begint de ellende opnieuw...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:47 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dit is toch wel echt waar
Ik weet het. Daar denk ik echter liever niet aan. Ik heb het ook hier met haar over gehad en ze legde mij uit dat ze echt in de war is omdat haar vader uit zijn huis gezet is, en het net uit is met zijn vriendin (en dus haar stiefmoeder) enzo. Dat is voor haar natuurlijk ook wel een klap.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:55 schreef clairan het volgende:
[..]
Er is altijd nog een kans dat het een foutje was en dat ze dus toch wel nog steeds van je houdt, maar die kans is erg klein en voor je het weet maakt ze die fout misschien weer en dan begint de ellende opnieuw...
Ben ik het inderdaad mee eens en ik wil haar ook vergeven, maar als zij niet meer wilt houdt het opquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:20 schreef piepie het volgende:
Mensen maken wel een eens foutje in de liefde.
Er wordt door sommige mensen hier wel erg overdreven gereageerd.
Ze is toch niet met die jongen naar bed geweest?
Oké het is niet leuk, maar de meeste mensen zullen wel eens een keer met een ander hebben gezoend terwijl ze een relatie hadden. Zeker bij jonge mensen ligt die verleiding wel eens op de loer.
Van deze "fout" zal ze dan zeker geleerd hebben als ze verder wil met Bram en zo'n fout zal ze dan niet snel meer maken.
Er bestaat ook nog zoiets als vergeven.
Na 1 dag ben je nog niet over haar heen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:23 schreef BramPowert het volgende:
Goed. Sinds gisteren is mijn vriendin dus mijn ex geworden.
Punt is alleen: ik hou van haar. Nog steeds.
Jij verwacht hier dat iemand ineens DE oplossing uit de hoge hoed tovert?quote:Antwoorden als 'je moet haar loslaten' of 'liefdesverdriet gaat na een tijdje over' kan ik niets mee, dat weet ik wel.
Ach, toen ik het topic aanmaakte wist ik gewoon niet wat ik moest doen. Als je de moeite had genomen het hele topic te lezen had je geweten dat het inmiddels niet meer per se gaat om wat ik moet doen en hoe ik over haar heen zou kunnen komenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 05:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Na 1 dag ben je nog niet over haar heen?![]()
[..]
Jij verwacht hier dat iemand ineens DE oplossing uit de hoge hoed tovert?![]()
Waarom denk je dat cliche's, cliche's zijn?
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:24 schreef Jaja.. het volgende:
Duidelijk, ze is 't niet waard. Ga op zoek naar een meisje dat er wel voor jou wil zijn.
Jammer Bram, maar nu heb je wel duidelijkheid en kun je weer vooruit kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:14 schreef BramPowert het volgende:
Oké, het is nu officieel een kankerhoer. Belt ze me net op 'Ja, ik wil morgen niet met je naar het graf van je moeder want ik heb geen geld om naar je toe te komen (ze moet met de trein) en mijn moeder wil iets gaan doen op Moederdag'.
Zucht.
Inderdaad, maar dit komt wel aan als een klap. Niet omdat ik nu zeker weet dat ze niks meer wilt, maar juist omdat ik het nu ook weet. Wat een verschrikkelijke streek van zo'n wijfquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:36 schreef piepie het volgende:
[..]
Jammer Bram, maar nu heb je wel duidelijkheid en kun je weer vooruit kijken.
Sterkte en kop op!!!
Hoe hard het ook is, dit zijn levenslessen waar je sterker van zult worden Bram.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dit komt wel aan als een klap. Niet omdat ik nu zeker weet dat ze niks meer wilt, maar juist omdat ik het nu ook weet. Wat een verschrikkelijke streek van zo'n wijf
Jawel en dat weet ik wel, ik vind het ook allemaal prima nuquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef piepie het volgende:
[..]
Hoe hard het ook is, dit zijn levenslessen waar je sterker van zult worden Bram.
En troost je maar met de gedachte dat bijna iedereen die wat ouder is dan jij dit wel eens heeft meegemaakt.
Ook voor jou zullen er betere tijden komen ...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |