Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.
Vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen leesbaar te houden.
[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno (Datum 17 Mei 2000).]
... Sanne ligt in de spiegel tegen Webjunk te brabbelen. Samen rollen ze over het grote bed. En almaar kijken ze op hun horloge. Ze zetten het vooruit, maar het springt terug. Telkens weer. Sanne mompelt: "mijn primeur - pf - hij moet me mailen, hij moet me mailen, hij moet me mailen". Nu staat ze, muis in haar hand, bij de zonnebank maar huh, alweer WebJunk? Ze buigt voorover en deinst terug als het schalt "dat méééén je niet!" Ze vlucht de douche in en botst .... tegen .... wie is dat .... is het C ? .... dan herkent ze het bemodderde gezicht van Q ... die uitbarst in een eindeloze giegel ....
(O jah, Arjuno wil ook nog kwijt dat droomverslaggevers niet alles vemelden wat zij opvangen via het antidotum, wat dat betreft zijn ze toch best discreet )
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/001215.html
Quenda, Coos heeft er ook al eentje gemaakt, graag slotje voor dees' (mag ook helemaal weg, mijn droom-post heb ik al over gezet...
quote:
op 05-17-2000 om 03:13 AM schreef Arjuno het volgende:
Onze verslaggevers zijn reeds ver in dromenland ....
Ik ben er nog hoor. Ik begrijp, dat je met je bijdrage je topic wil redden.
Zal deze moeite belonen. (Sorry COOS )
Bij mijn verslag van vanacht wil ik wat kanttekeningen plaatsen.
Ik kreeg de sterke indruk, dat er een soort van herdenking i.v.m. de ramp in Enschede voorbereid was. Daarvandaan ook mijn "tussendoortje"-topic, die nu wel weer verwijderd kan worden. (Quenda?)
Dat dit niet heeft plaatsgevonden was misschien te wijten aan het feit, dat Iwan knap aangeschoten was, maar twee duidelijk aanzetten van Tessa (ja Tessa) werden even zo duidelijk genegeerd. Enschede was subject-taboe.
Ook dit keer weer na de uitbraak ontstellend veel zelfverheerlijking. Men vindt het heerlijk om over de eigen populariteit te praten. Eerlijkheidshalve moet ik opmerken, dat in dit opzicht Es duidelijk de minst aktieve was.
De manier waarop door een aantal (weer m.u.v. Es) met hilariteit gereageerd werd op het verhaal van die fantastische Peter, die zomaar een aantal gasten in het restaurant zeurpieten durfde te noemen, was puur onbeschoft. Indien dit gedrag symptomatisch is, kan ik me voorstellen, dat ze op Ameland blij zullen zijn, als de bus en het hele gedoe er om heen oprot.
Verder vraag ik me af, of Iwan soms een vriendin heeft? Ik heb het niet in mijn streamverslag opgetekend, maar ik dacht hem te horen zeggen, dat hij ook zijn vriendin gebeld had. Dit zou verklaren, waarom Tessa ondersteuning van Ant nodig had en opmerkte niet langer meer close tegen Iwan te willen aanliggen. Morgen, dus vandaag, zou dit uitgesproken moeten worden. Een andere verklaring zou kunnen zijn, dat Tessa vernomen heeft, dat ze volgende week de bus uit vliegt en dat ze wilde weten of dit waar was. (Mijnerzijds dus flink wat gespeculeer.)
Er kwamen ook weer wat voorbeelden over manipulaties naar voren. Iwan versprak zich duidelijk en de reaktie van de rest van het stel was veelzeggend genoeg om te begrijpen, dat zijn deelname aan de uitbraak veel meer voorzien was dan wat SBS6 het publiek wil wijsmaken.
De sterkste van de dag kwam echter weer van Tessa, die beschreef, hoe de filmploeg het buitengebeuren even zodanig organiseerde,dat het de indruk zou wekken, dat een orkaan over het terrein rondom de bus gewoed zou hebben. Een rotopmerking misschien, maar je zou het kunnen omschrijven, als: "Hoe een kijkcijfergeil programma zijn eigen klein-enschede in elkaar tracht te zetten".
(Uit respect voor het leed in Enschede heb klein-enschede express met een kleine "e" geschreven. Het zijn onvergelijkbare zaken, maar de mentaliteit die er achter steekt om van beide gebeurtenissen profijt te trekken is echter dezelfde. Daarom)
quote:
op 05-17-2000 om 03:56 AM schreef fondaco het volgende:
Ik ben er nog hoor. Ik begrijp, dat je met je bijdrage je topic wil redden.
Weet je toch Fondaco, als je een lang stukkie schrijft, eerst even flink refreshen voor je hem daadwerkelijk plaatst
Nou Quenda, sterkte d'r mee
Maar weer eens een stukie stream gedaan waarbij mij een paar dingetjes opvielen:
iwan woorden met iemand van de crew
deze uitspraken van tessa:
-tes wil ook wat zeggen maar zegt dan "ooh nee laat maar , dat kan nu niet"
-tes (tegen ant) : "je wil wat tegen me zeggen he ? ik zie het aan je gezicht".(al de derde keer dat ze dit zegt)
Dit is volgens mij tekenend voor het failliet van het concept , omdat er namelijk genoeg mogelijkheden zijn om dingen onderling te bespreken (uitbraak , werk of andere gelegenheid , die er genoeg geweest zijn) , worden sommige dingen dus niet in de bus besproken.
tessa die weer wat gemanipuleer van de redactie verklapt :
En om het allemaal erger te laten lijken gooiden ze zelf een vuilnisbak enzo op de grond
en tot slot :
job heeft ant zitten stangen , dat haar vriendin weer een deuk in haar auto heeft gereden en dat deze het nu helemaal niet meer doet.
volgens mij wil hij gewoon weer een plaat maken die hij aan haar opdraagt (is toch al eerder een keer boven verwachtin gegaan dus waarom niet)
Dus 2e single van job :
Wil je ook zo'n auto met van die deuken aan de zijkant
ps fondanco zou u eens wat eerder kunnen posten
als ik stream kijk schrijf ik meestal wat korte samenvattende zinnetjes op en als ik zie dat niemand dat al gepost heeft , schrijf ik het een beetje uit.
dus ik typen en zag pas daarna dat jij ook al had gepost grrrr
Maar gezien de verschillende kijk op het "zeurpieten-incident" ook weer niet zo heel erg....
(sorry dat ik zo zeur maar ik haat typen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |